quote:Op zaterdag 21 juli 2012 00:14 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
quote:Op zaterdag 21 juli 2012 00:14 schreef Ludachrist het volgende:
[..]Jij verwoordt het beter: het gaat om het symbool, inderdaad, en dat dat voortleeft.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
quote:Op zaterdag 21 juli 2012 00:14 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.We privileged few, who won the lottery of birth against all odds, how dare we whine at our inevitable return to that prior state from which the vast majority have never stirred?
Bedanktquote:
Ik vind het heerlijk kijken met ondertitels, hoef je niet zo gespannen te zitten opletten dat je *elk* woord hoord.quote:Op vrijdag 20 juli 2012 23:41 schreef Breuls het volgende:
[..]
Same here. Ondertiteling leidt alleen maar af, en ik haat DVD's waarbij je het niet uit kunt zetten.
quote:Op zaterdag 21 juli 2012 00:16 schreef Breuls het volgende:
[..]Je begrijpt me verkeerd, ik had alleen de namen gewisseld, niet al bij het begin het alternatief genoemd.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
nee, je mist alleen dingen die op beeld gebeuren omdat je de ondertitels leest.quote:Op zaterdag 21 juli 2012 00:24 schreef Tanin het volgende:
[..]
Ik vind het heerlijk kijken met ondertitels, hoef je niet zo gespannen te zitten opletten dat je *elk* woord hoord.
Geen last van, tenzij de ondertitels er *voor* zitten, maar daar heb ik nog nooit last van gehad.quote:Op zaterdag 21 juli 2012 01:02 schreef Tokus het volgende:
[..]
nee, je mist alleen dingen die op beeld gebeuren omdat je de ondertitels leest.
Ik vond persoonlijk dat vliegende ding zo ongeveer de film maken. Ik vond hem bruutquote:Op zaterdag 21 juli 2012 01:25 schreef Klipnap het volgende:
Leuke film, alleen dat vliegende... ding voelde een beetje out of place.
Catwoman
Dat ding was misschien bruut maar de CGI was het nét nietquote:Op zaterdag 21 juli 2012 01:26 schreef Norrage het volgende:
[..]
Ik vond persoonlijk dat vliegende ding zo ongeveer de film maken. Ik vond hem bruut
En Catwoman was zeker een groot pluspunt,geweldig gespeeld.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 21 juli 2012 01:33 schreef Klipnap het volgende:
[..]
Dat ding was misschien bruut maar de CGI was het nét niet
Al met al een geweldige film en was goed op een andere manier dan Dark Knight en Begins.Not my diagnosis..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 21 juli 2012 01:33 schreef Klipnap het volgende:
[..]
Dat ding was misschien bruut maar de CGI was het nét niet
Al met al een geweldige film en was goed op een andere manier dan Dark Knight en Begins.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hoeren neuken, nooit meer werken.
Helemaal mee eens. Zeker als je thuis bent en chips zit te eten zijn ondertitels echt een must. Dat heeft inderdaad helemaal niets te maken met geen Engels kunnen.quote:Op zaterdag 21 juli 2012 00:24 schreef Tanin het volgende:
[..]
Ik vind het heerlijk kijken met ondertitels, hoef je niet zo gespannen te zitten opletten dat je *elk* woord hoord.
En dat komt van iemand die al 4 jaar in het VK woont
Jawel.quote:Op zaterdag 21 juli 2012 01:46 schreef Rosario het volgende:
Dat heeft inderdaad helemaal niets te maken met geen Engels kunnen.
Dudequote:
Mijn niveau Engels is near-native. Maar goed, ik hoef jou niet te overtuigen.quote:
Eens.quote:Op zaterdag 21 juli 2012 01:46 schreef Rosario het volgende:
[..]
Helemaal mee eens. Zeker als je thuis bent en chips zit te eten zijn ondertitels echt een must. Dat heeft inderdaad helemaal niets te maken met geen Engels kunnen.
En iets missen doe ik ook nooit, want ik lees wel zo snel dat ik linea recta weer naar het beeld zelf kan kijken.
Op wat voor manier?quote:Op zaterdag 21 juli 2012 02:41 schreef Captain_Maximum het volgende:
Catwoman vond ik eigenlijk best wel tegenvallen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |