quote:Op donderdag 19 juli 2012 18:43 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Anders zorgt ie er wel voor dat Feyenoord 2x thuis speelt
Doe je best met iets moois danquote:Op donderdag 19 juli 2012 18:43 schreef Geo4kant het volgende:
Wij moeten ook zo'n keke op maken met UI's van de topusers hier.. beetje serieus/mooi maken ipv deze kut bagger met die huisjes
Die jongen regelt allesquote:
Okequote:
Hij heeft het nu druk man, dus nog even wachten op de docu. Aanslag op de Joden onderzoeken in Bulgarije en omstreken, onderzoek naar 'aanslag' in Waalre en hij moet voor beiden nog een rapport schrijven voor de Classified Database van de TU Delft.quote:Op donderdag 19 juli 2012 18:44 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Die jongen regelt alles
Ik sta dan ook met smart te wachten op zijn documentaire
Niet te vergeten dat hij het gedrag gaat bestuderen van de supporters van de tegenstanders van Feijenoord in de vCLquote:Op donderdag 19 juli 2012 18:46 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Hij heeft het nu druk man, dus nog even wachten op de docu. Aanslag op de Joden onderzoeken in Bulgarije en omstreken, onderzoek naar 'aanslag' in Waalre en hij moet voor beiden nog een rapport schrijven voor de Classified Database van de TU Delft.
En zelf nog aanslagen op Joden plegen natuurlijk want het blijft een Rotterdamse boefjequote:Op donderdag 19 juli 2012 18:46 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Hij heeft het nu druk man, dus nog even wachten op de docu. Aanslag op de Joden onderzoeken in Bulgarije en omstreken, onderzoek naar 'aanslag' in Waalre en hij moet voor beiden nog een rapport schrijven voor de Classified Database van de TU Delft.
Mocht HMF ooit helemaal losgaan op de Joden heeft Hitler echt helemaal niks op hem.quote:Op donderdag 19 juli 2012 18:47 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
En zelf nog aanslagen op Joden plegen natuurlijk want het blijft een Rotterdamse boefje
de H in HMF staat toch voor Hitlerquote:Op donderdag 19 juli 2012 18:49 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Mocht HMF ooit helemaal losgaan op de Joden heeft Hitler echt helemaal niks op hem.
En de M voor Mossad?quote:Op donderdag 19 juli 2012 18:49 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
de H in HMF staat toch voor Hitler
feyenoord natuurlijk gekkiequote:
3-3 Vitesse manquote:Op donderdag 19 juli 2012 18:51 schreef Helpmefok het volgende:
WAT IS 3-3 TWENTE???
Motor gerepareerd en 12v aansluiting gemaakt.
iPhone gerepareerd.
Nu uit eten. Joechei!!!
Ik Bulgarije ga je echt dood van de hitte, ik tenminstequote:Op donderdag 19 juli 2012 18:51 schreef Caland het volgende:
In Bulgarije staan ze ook allemaal in blote pens. Maarja, daar is het wel 42 graden.
quote:Op donderdag 19 juli 2012 18:51 schreef Helpmefok het volgende:
WAT IS 3-3 TWENTE???
Motor gerepareerd en 12v aansluiting gemaakt.
iPhone gerepareerd.
Nu uit eten. Joechei!!!
wanneer ga je heen?quote:Op donderdag 19 juli 2012 18:52 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Ik Bulgarije ga je echt dood van de hitte, ik tenminste
Wat deed ie dan? Had de 2-3 gemistquote:Op donderdag 19 juli 2012 18:52 schreef Caland het volgende:
[..]
Sowieso.![]()
Die Bony gaat tikken krijgen zo na afloop.
Ging zo tof voor het publiek staan met van die 'wat?' gebaren. Kreeg daarna van alles naar zijn hoofd.quote:Op donderdag 19 juli 2012 18:52 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Wat deed ie dan? Had de 2-3 gemist
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |