abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 19 juli 2012 @ 16:59:27 #1
360014 Mierenneuker.
nait soezen, kop d'r veur
pi_114421078
Om te beginnen: @!##@#### o|O :|W :') |:( @@###$#$ DigiD

Ter aanvulling:

Ik kwam erachter dat ik zorgtoeslag kan krijgen. Mwah denk ik ff doen alles is mooi meegenomen. Dus ik verdiep me er even in en kom al gauw tot de conclusie dat ik dit via DigiD moest regelen. Vervolgens blijkt mijn combinatie van gebruikersnaam en wachtwoord uiteraard niet te kloppen. Engiste optie: nieuwe DigiD aanvragen. Zo gezegd zo gedaan.

Vervolgens krijg ik e-mail van studielink: Geef ff aan hoe je je collegegeld wilt betalen. En ja hoor: DigiD. Probleem is nu dat ik me bij mn studie heb ingeschreven op mijn oude DigiD en ik onderhand al 3 DigiD accounts heb.

Klacht: kutoverheid met zijn omslachtige DigiD.
''Ja die meneer heeft kaal haar.''
pi_114421125
Je faalt gewoon keihard.
pi_114421179
DigiD is altijd een terechte klacht. Al mag je blij zijn dat de website het gewoon doet.
  donderdag 19 juli 2012 @ 17:01:44 #4
340390 sinepedraap
lieve baggeraar
pi_114421186
Ik heb het 1 keer opgeschreven ergens en toen had ik er geen problemen meer mee. Dus bewaar die shit gewoon dan werkt het best prima.
Mijn nieuwe ondertitel
pi_114421298
quote:
7s.gif Op donderdag 19 juli 2012 17:00 schreef Plastic_zak het volgende:
Je faalt gewoon keihard.
jij bent gewoon te jong om met digid om te kunnen gaan
Women with dicks and weak men with vaginas.
Alles hat ein Ende nur die Wurst hat zwei.
pi_114421369
quote:
0s.gif Op donderdag 19 juli 2012 17:03 schreef 2Happy4U het volgende:

[..]

jij bent gewoon te jong om met digid om te kunnen gaan
Verworpen.
pi_114421690
ik laat me zusje altijd al me zaken met digid doen die site is omin kaka
Ne mutlu Türküm diyene
pi_114421738
quote:
0s.gif Op donderdag 19 juli 2012 17:09 schreef amenth het volgende:
ik laat me zusje altijd al me zaken met digid doen die site is omin kaka
Kan iemand dit misschien vertalen?
pi_114422959
quote:
0s.gif Op donderdag 19 juli 2012 16:59 schreef Mierenneuker. het volgende:

Ter aanvulling:

Ik kwam erachter dat ik zorgtoeslag kan krijgen. Mwah denk ik ff doen alles is mooi meegenomen. Dus ik verdiep me er even in en kom al gauw tot de conclusie dat ik dit via DigiD moest regelen. Vervolgens blijkt mijn combinatie van gebruikersnaam en wachtwoord uiteraard niet te kloppen. Engiste optie: nieuwe DigiD aanvragen. Zo gezegd zo gedaan.

Vervolgens krijg ik e-mail van studielink: Geef ff aan hoe je je collegegeld wilt betalen. En ja hoor: DigiD. Probleem is nu dat ik me bij mn studie heb ingeschreven op mijn oude DigiD en ik onderhand al 3 DigiD accounts heb.

het is altijd dezelfde digid klacht weer

mensen die klagen over digid falen gwn zelf altijd keihard

ten eerste moet je weten: digid is een systeem dat werkt met gevoelige informatie, dus moet je je gegevens goed bewaren (serieus hoe moeilijk is dat??), doe je dat niet dan moet je dat zelf maar weten.

ik merk dat een heleboel mensen hier niet goed mee om gaan, ze zijn zo van "ah, mwah, digid, mwah, ah" en laten het maar voor wat het is. als ze digid ineens nodig hebben, maken ze altijd weer een nieuw account aan of zoiets. maar even simpel netjes hun gegevens bewaren, ho maar! :{w en dan maar weer een klacht erover schrijven

ten tweede, nou snap ik de precieze klacht niet. wat heeft digid gedaan waar jij boos om bent?

ik merk dat het de laatste tijd zo trendy is om te haten op digid en studielink, terwijl het werkelijk ALTIJD weer een onterechte klacht is |:( |:( |:(
pi_114423249
Nog nooit problemen gehad met DigID, goed systeem.
"Academics, people who know the word for coal in seventeen languages but gape and stammer when asked to lay a fire."
  donderdag 19 juli 2012 @ 17:51:56 #11
360014 Mierenneuker.
pi_114423565
Goed systeem :')

Ik moet gvd voor alles wat ik aanvraag al een nieuw wachtwoord/account aanmaken. En overal staat: gebruik nooit overal hetzelfde wachtwoord. Geen wonder dat iedereen zit te bashen op digid.

'Schrijf het op een briefje' poeh lekker veilig zeg. Zo liggen je gegevens letterlijk op straat.
pi_114423716
Wat ben jij een 'mierenneuker', zeg. Er is helemaal niets mis met DigiD.
  donderdag 19 juli 2012 @ 17:57:06 #13
360014 Mierenneuker.
pi_114423767
quote:
0s.gif Op donderdag 19 juli 2012 17:55 schreef Socios het volgende:
Wat ben jij een 'mierenneuker', zeg. Er is helemaal niets mis met DigiD.
_O- _O- .......... :')
pi_114423810
quote:
0s.gif Op donderdag 19 juli 2012 17:51 schreef Mierenneuker. het volgende:
Goed systeem :')

Ik moet gvd voor alles wat ik aanvraag al een nieuw wachtwoord/account aanmaken. En overal staat: gebruik nooit overal hetzelfde wachtwoord. Geen wonder dat iedereen zit te bashen op digid.

'Schrijf het op een briefje' poeh lekker veilig zeg. Zo liggen je gegevens letterlijk op straat.
Dat jij te achterlijk bent om een wachtwoord te onthouden heeft niets met digid te maken
  donderdag 19 juli 2012 @ 18:00:33 #15
-1 #ANONIEM
Integere Lul
pi_114423901
Ik heb nooit problemen gehad met DigiD.
Gewoon goed en veilig je inloggegevens bewaren sukkel.
Feyenoord Rotterdam
pi_114423911
italic:bold niets
Not everything that counts can be counted, and not everything that can be counted counts
  donderdag 19 juli 2012 @ 18:03:57 #17
39474 FF
.o0O(ik typo dus ik ...)
pi_114424047
quote:
0s.gif Op donderdag 19 juli 2012 16:59 schreef Mierenneuker. het volgende:

Ter aanvulling:

Je bent erg in de war.

DigiD is geen account / systeem.
DigiD is een gebruikersnaam met wachtwoord gekoppeld aan je BSN.

Je meldt je aan met DigiD en je BSN wordt versleuteld verstuurd naar de andere partij.
De andere parij kan vervolgens jouw gegevens uit hun database en GBA-V halen.

Niets meer en niets minder.

Het maakt dus niet uit met welk account je je hebt aangemeld, als je BSN maar klopt (en dat kan niet anders).
  donderdag 19 juli 2012 @ 20:27:35 #18
360014 Mierenneuker.
pi_114430512
quote:
0s.gif Op donderdag 19 juli 2012 18:03 schreef FF het volgende:

[..]

Je bent erg in de war.

DigiD is geen account / systeem.
DigiD is een gebruikersnaam met wachtwoord gekoppeld aan je BSN.

Je meldt je aan met DigiD en je BSN wordt versleuteld verstuurd naar de andere partij.
De andere parij kan vervolgens jouw gegevens uit hun database en GBA-V halen.

Niets meer en niets minder.

Het maakt dus niet uit met welk account je je hebt aangemeld, als je BSN maar klopt (en dat kan niet anders).
Gevolg van dit alles is dat ik niet meer bij mijn studielink kan, want het 'account' waarmee ik dat gerigistreerd heb bestaat niet meer!?
  donderdag 19 juli 2012 @ 21:27:08 #19
39474 FF
.o0O(ik typo dus ik ...)
pi_114433891
Dat account is iets anders dan je DigiD.
DigiD is echt niets meer en minder dan je BSN dat je liever niet open en bloot op Internet bekend maakt.

BTW. Grappig dat ze om je persoonsgegevens vragen om te controleren.
Als ze die kunnen controleren hebben ze toegang tot de GBA-V.
Als ze dat hebben zouden ze zelf de gegevens kunnen tonen aangezien je aangemeld bent met je DigiD.
pi_114435801
Hoe kun je in godsnaam 3 DigiD-accounts hebben? Dat werkt toch met je BSN?
  donderdag 19 juli 2012 @ 22:28:28 #21
354436 Mieron
Luctor et Emergo
pi_114437298
Enigste :')
  vrijdag 20 juli 2012 @ 00:20:00 #22
350683 Renn
Kan niet kiezen
pi_114444017
DigID --> terechte klacht.
Overheid en ICT :')
pi_114444090
De overheid huurt alleen maar ICT noobs in. Lijkt wel alsof ze alleen maar studenten inzetten die pas in de 20 zijn want die zijn goedkoop.
pi_114444107
Dus jij vergeet je inloggegevens en nu is het de schuld van digid? :')
pi_114444186
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 juli 2012 00:21 schreef Paxcon het volgende:
Dus jij vergeet je inloggegevens en nu is het de schuld van digid? :')
dat is het altijd |:(
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')