jij bent gewoon te jong om met digid om te kunnen gaanquote:
Verworpen.quote:Op donderdag 19 juli 2012 17:03 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
jij bent gewoon te jong om met digid om te kunnen gaan
Kan iemand dit misschien vertalen?quote:Op donderdag 19 juli 2012 17:09 schreef amenth het volgende:
ik laat me zusje altijd al me zaken met digid doen die site is omin kaka
het is altijd dezelfde digid klacht weerquote:Op donderdag 19 juli 2012 16:59 schreef Mierenneuker. het volgende:
Om te beginnen: @!##@####![]()
![]()
![]()
@@###$#$ DigiD
Ter aanvulling:
Ik kwam erachter dat ik zorgtoeslag kan krijgen. Mwah denk ik ff doen alles is mooi meegenomen. Dus ik verdiep me er even in en kom al gauw tot de conclusie dat ik dit via DigiD moest regelen. Vervolgens blijkt mijn combinatie van gebruikersnaam en wachtwoord uiteraard niet te kloppen. Engiste optie: nieuwe DigiD aanvragen. Zo gezegd zo gedaan.
Vervolgens krijg ik e-mail van studielink: Geef ff aan hoe je je collegegeld wilt betalen. En ja hoor: DigiD. Probleem is nu dat ik me bij mn studie heb ingeschreven op mijn oude DigiD en ik onderhand al 3 DigiD accounts heb.
Klacht: kutoverheid met zijn omslachtige DigiD.
quote:Op donderdag 19 juli 2012 17:55 schreef Socios het volgende:
Wat ben jij een 'mierenneuker', zeg. Er is helemaal niets mis met DigiD.
Dat jij te achterlijk bent om een wachtwoord te onthouden heeft niets met digid te makenquote:Op donderdag 19 juli 2012 17:51 schreef Mierenneuker. het volgende:
Goed systeem![]()
Ik moet gvd voor alles wat ik aanvraag al een nieuw wachtwoord/account aanmaken. En overal staat: gebruik nooit overal hetzelfde wachtwoord. Geen wonder dat iedereen zit te bashen op digid.
'Schrijf het op een briefje' poeh lekker veilig zeg. Zo liggen je gegevens letterlijk op straat.
Je bent erg in de war.quote:Op donderdag 19 juli 2012 16:59 schreef Mierenneuker. het volgende:
Om te beginnen: @!##@####![]()
![]()
![]()
@@###$#$ DigiD
Ter aanvulling:
Ik kwam erachter dat ik zorgtoeslag kan krijgen. Mwah denk ik ff doen alles is mooi meegenomen. Dus ik verdiep me er even in en kom al gauw tot de conclusie dat ik dit via DigiD moest regelen. Vervolgens blijkt mijn combinatie van gebruikersnaam en wachtwoord uiteraard niet te kloppen. Engiste optie: nieuwe DigiD aanvragen. Zo gezegd zo gedaan.
Vervolgens krijg ik e-mail van studielink: Geef ff aan hoe je je collegegeld wilt betalen. En ja hoor: DigiD. Probleem is nu dat ik me bij mn studie heb ingeschreven op mijn oude DigiD en ik onderhand al 3 DigiD accounts heb.
Klacht: kutoverheid met zijn omslachtige DigiD.
Gevolg van dit alles is dat ik niet meer bij mijn studielink kan, want het 'account' waarmee ik dat gerigistreerd heb bestaat niet meer!?quote:Op donderdag 19 juli 2012 18:03 schreef FF het volgende:
[..]
Je bent erg in de war.
DigiD is geen account / systeem.
DigiD is een gebruikersnaam met wachtwoord gekoppeld aan je BSN.
Je meldt je aan met DigiD en je BSN wordt versleuteld verstuurd naar de andere partij.
De andere parij kan vervolgens jouw gegevens uit hun database en GBA-V halen.
Niets meer en niets minder.
Het maakt dus niet uit met welk account je je hebt aangemeld, als je BSN maar klopt (en dat kan niet anders).
dat is het altijdquote:Op vrijdag 20 juli 2012 00:21 schreef Paxcon het volgende:
Dus jij vergeet je inloggegevens en nu is het de schuld van digid?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |