Zo, help ik je even mee verdringenquote:Op donderdag 19 juli 2012 21:22 schreef LaPeach het volgende:
[..]
Nu wel ja.. ik kon het nog verdringen
het is waar ik ben heel onschuldigquote:Op donderdag 19 juli 2012 21:20 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Iets doet me vermoeden dat Tijn niet zo heel onschuldig is...
Ja heyquote:Op donderdag 19 juli 2012 21:22 schreef LaPeach het volgende:
[..]
Nu wel ja.. ik kon het nog verdringen
quote:Op donderdag 19 juli 2012 21:22 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Zo, help ik je even mee verdringen
[ afbeelding ]
Ik was vandaag bij Groenrijk om ons vijverwater te laten testen, hadden ze een Albino in een open omheining zitten, en kon je hem aaienquote:
quote:
Oeh, my kind of woman.quote:Op donderdag 19 juli 2012 20:43 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Evie = veel woorden, weinig daden. Dus dat laatste zal 'm zeker niet gaan worden.
is wel lief jaquote:Op donderdag 19 juli 2012 21:26 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Ik was vandaag bij Groenrijk om ons vijverwater te laten testen, hadden ze een Albino in een open omheining zitten, en kon je hem aaien
Was al erg tam en helemaal niet bang
Man of vrouw maakt je dus niet uit?quote:
In bad.quote:
Inderdaad, maar heb em toch maar niet meegenomenquote:
Zouden ze thuis ook niet echt leuk gevonden hebben denk ikquote:Op donderdag 19 juli 2012 21:32 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Man of vrouw maakt je dus niet uit?
[..]
In bad.
[..]
Inderdaad, maar heb em toch maar niet meegenomen
Dat had wel een aktie geweestquote:Op donderdag 19 juli 2012 21:32 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
[..]
In bad.
[..]
Inderdaad, maar heb em toch maar niet meegenomen
Inderdaad niet, maar zodra het eindelijk wel kan zorg ik dat ik een hoop van die knuffelbeestjes hebquote:Op donderdag 19 juli 2012 21:32 schreef LaPeach het volgende:
[..]
Zouden ze thuis ook niet echt leuk gevonden hebben denk ik
Dat zekerquote:
Eh. Ik ben eigenlijk gewoon hetero. Ik heb best veel lesbische vriendinnen, dus soms weet ik het ook niet meerquote:Op donderdag 19 juli 2012 21:32 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Als je met mij trouwt krijg je er twee gratisquote:Op donderdag 19 juli 2012 21:37 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Inderdaad niet, maar zodra het eindelijk wel kan zorg ik dat ik een hoop van die knuffelbeestjes heb
quote:Op donderdag 19 juli 2012 21:38 schreef Tegan het volgende:
[..]
Als je met mij trouwt krijg je er twee gratis.
Pics!quote:Op donderdag 19 juli 2012 21:38 schreef Tegan het volgende:
[..]
Als je met mij trouwt krijg je er twee gratis.
Play the cards right, and jackpot is within reachquote:
Rechtsgeldigquote:
Je hebt getuigenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |