Toch niet Noors Anders?quote:
anders, eiquote:
Oh ja?quote:Op donderdag 19 juli 2012 20:10 schreef ArTiC het volgende:
[..]
anders, ei
nu nog een br en een vik idd
Okequote:
niet ineens recalcitrant worden tijntje...quote:
Wat ga je er tegen doen?quote:Op donderdag 19 juli 2012 20:13 schreef ArTiC het volgende:
[..]
niet ineens recalcitrant worden tijntje...
De politie bellenquote:
Zo jij durftquote:
Iedereen is het topic kwijtquote:
*blaast*quote:
Sinds wanneer geef jij blowjobs?quote:
Alleen als ze een enorme klit heeftquote:
Evie = veel woorden, weinig daden. Dus dat laatste zal 'm zeker niet gaan worden.quote:Op donderdag 19 juli 2012 20:41 schreef ArTiC het volgende:
Maar Evie meisje...wordt niet eens tijd dat je of een vriendje zoekt of airwin eens flink door het matras trekt (om het ff op zijn kluts te zeggen)?
Jij wil niet?quote:Op donderdag 19 juli 2012 20:43 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Evie = veel woorden, weinig daden. Dus dat laatste zal 'm zeker niet gaan worden.
Ik twijfel. Als ze net zo goed neukt als slappe excuses verzint, is ze briljant in bed.quote:
Dan weten we iig waar komende winter de wasberen hun winterslaap houden.quote:Op donderdag 19 juli 2012 20:43 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Evie = veel woorden, weinig daden. Dus dat laatste zal 'm zeker niet gaan worden.
Haha daar is maar een manier om er achter te komenquote:Op donderdag 19 juli 2012 20:46 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik twijfel. Als ze net zo goed neukt als slappe excuses verzint, is ze briljant in bed.
Go get her!quote:Op donderdag 19 juli 2012 20:48 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Haha daar is maar een manier om er achter te komen
Als ik het kon zou ik haar doenquote:
Kop 'm in Art!quote:
Neequote:
Je kan het....TJAKKAAAAAquote:
Gemiste kans.quote:
Ja ik kan hetquote:
mijn empathie voor tijn speelt me soms partenquote:
Want banaan, daarom perzik.quote:
Sorryquote:
Waarom?quote:
Nee, niet de zweepquote:
Jij ook al van de zweepjesquote:
tss doe maar alsof..quote:
Oh tijn je wilt niet wetenquote:
Volgende keer mag ik weer.quote:
Dat klopt, dat soort enge dingen wil ik helemaal niet weten. Ik ben best een gevoelige jongen en nog redelijk onschuldigquote:Op donderdag 19 juli 2012 21:15 schreef LaPeach het volgende:
[..]
tss doe maar alsof..
[..]
Oh tijn je wilt niet weten
quote:
Gelukkig maarquote:Op donderdag 19 juli 2012 21:17 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dat klopt, dat soort enge dingen wil ik helemaal niet weten. Ik ben best een gevoelige jongen en nog redelijk onschuldig
Iets doet me vermoeden dat Tijn niet zo heel onschuldig is...quote:
En dat wou ik nou net weer niet wetenquote:Op donderdag 19 juli 2012 21:20 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Iets doet me vermoeden dat Tijn niet zo heel onschuldig is...
Verkeerde MI nu zeker?quote:Op donderdag 19 juli 2012 21:20 schreef LaPeach het volgende:
[..]
En dat wou ik nou net weer niet weten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |