Hij gaat niet voor niks MiniMe hetenquote:
Jij ook.quote:
Die scheidslijn tussen onschuldig en eh... minder onschuldig is ook, niet zo dik he?quote:
Alleen wel jammer dat Two-Face maar weinig aandacht kreeg eigenlijk. Als die wat beter was uitgewerkt was de film echt briljant. Nu was het meer een side-story wat ik best jammer vond.quote:
Ja... Nou ja, dan zou het denk ik wel een heel lange film worden. Ik vind Two-Face ook niet boeiend to be honest. Misschien komt dat omdat hij niet echt is uitgewerkt, who knows.quote:Op donderdag 19 juli 2012 22:24 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Alleen wel jammer dat Two-Face maar weinig aandacht kreeg eigenlijk. Als die wat beter was uitgewerkt was de film echt briljant. Nu was het meer een side-story wat ik best jammer vond.
En in het echte leven zeer waarschijnlijk niet... Duidelijk.quote:
Dat zal het zijn. Dan nog ben ik benieuwd hoe de hele saga gaat eindigen. Kan alleen maar een knallend einde worden!quote:Op donderdag 19 juli 2012 22:25 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja... Nou ja, dan zou het denk ik wel een heel lange film worden. Ik vind Two-Face ook niet boeiend to be honest. Misschien komt dat omdat hij niet echt is uitgewerkt, who knows.
Denk het ook niet. En dan zullen er nog meer kinderen uitgepoept zijnquote:Op donderdag 19 juli 2012 22:25 schreef Tegan het volgende:
Over twintig jaar zijn we nog niet eens uit deze economische hel denk ik. Zo lang is dat dus niet.
Dat zeker!quote:Op donderdag 19 juli 2012 22:27 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Dat zal het zijn. Dan nog ben ik benieuwd hoe de hele saga gaat eindigen. Kan alleen maar een knallend einde worden!
Doe ik met je meequote:Op donderdag 19 juli 2012 22:29 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat zeker!
Ik ga het hondje eens uitlaten. En dan lekker naar bed tv kijken
.
Hier niet hoor. Air heeft dan misschien al een tweede eftal. Kunnen ze tegen elkaar spelenquote:Op donderdag 19 juli 2012 22:28 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Denk het ook niet. En dan zullen er nog meer kinderen uitgepoept zijn
Wellichtquote:Op donderdag 19 juli 2012 22:25 schreef AirwiN het volgende:
[..]
En in het echte leven zeer waarschijnlijk niet... Duidelijk.
Voorlopig weet ik genoeg.quote:
quote:
Economische hel? Ik heb nog nooit zoveel geld verdiend als afgelopen maand!quote:Op donderdag 19 juli 2012 22:25 schreef Tegan het volgende:
Over twintig jaar zijn we nog niet eens uit deze economische hel denk ik. Zo lang is dat dus niet.
Eet smakelijk! 't Is hier wel een uur vroeger, dus zó laat ben ik niet, maar half 10 je eten uit de oven halen telt nog steeds als laat vind ikquote:
Alweer?!quote:Op donderdag 19 juli 2012 22:41 schreef KomtTijd... het volgende:
Ohja. Ik moet de frituurolie nog vervangen. Kan ik ook weer late-night snacken zonder kanker op te lopen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |