Hij was echt braaf vandaagquote:Op zondag 22 juli 2012 21:00 schreef oh-oh het volgende:
Ik was wel verbijsterd door Sjon bij de fotograaf ja! Elke keer als ie ging zitten gaf ie zelfs een poot whehe.
En hij bleef keurig op de plek toen ik wegliep ook. Al dat opvoeden werpt toch nog vruchten af!
quote:Op zondag 22 juli 2012 21:04 schreef oh-oh het volgende:
Ja net op. Ik drink de rest van de week wel water wheehehe. Lekkerrrrrr!
Gelukkig maar dat de kutcakes op waren
Ik ga Annie es dat recept vragen. Ik vind dat zulke lievekes
Ja die heeft je gemist natuurlijkquote:Op zondag 22 juli 2012 21:19 schreef oh-oh het volgende:
Ik ben moeiii maar nu mot Piet nonstop aandacht...
Keesquote:Op zondag 22 juli 2012 21:34 schreef oh-oh het volgende:
Drie keer raden wie er nu op het balkon staat te rellen op niks
Ja, drie in negen maanden....... Je weet dat ze oud zijn, maar toch.quote:
Ow Stregaquote:Op maandag 23 juli 2012 02:46 schreef Strega het volgende:
[..]
Ja, drie in negen maanden....... Je weet dat ze oud zijn, maar toch.
Daarbij, Kundun is de meest bijzondere, troostende, geweldige hond die ik ooit gehad/gekend heb. Dit is zo moeilijk, mijn dierbare lieverd. Maar ik moet hem laten gaan....helaas![]()
![]()
Och Stregaquote:Op maandag 23 juli 2012 02:46 schreef Strega het volgende:
[..]
Ja, drie in negen maanden....... Je weet dat ze oud zijn, maar toch.
Daarbij, Kundun is de meest bijzondere, troostende, geweldige hond die ik ooit gehad/gekend heb. Dit is zo moeilijk, mijn dierbare lieverd. Maar ik moet hem laten gaan....helaas![]()
![]()
Wat naar Stregaquote:Op maandag 23 juli 2012 02:35 schreef Strega het volgende:
Wat fijn dat het zo een geslaagde dag was!![]()
![]()
![]()
Hier mooi weer, Kundun heeft genoten, niet te heet, lekker biefstukje, eitje vanmorgen.![]()
![]()
![]()
Het is op met hem.... morgen maken we de afspraak of de DA dinsdag langs komt.
Het is op. Dinsdag de dag dat hij z'n volgende reis begint. Ik kan alleen maar hopen dat hij over een tijd op me te wachten staat in het Zomerland.
quote:Op maandag 23 juli 2012 11:03 schreef Lutte het volgende:
Hier ook naar nieuws, leraar van school plotseling overledenBegin vijftig nog maar, drie kinderen.
Pff, komt echt dichtbij dan. Snel de gedachten verzetten en lekker genieten van het weer maar.quote:
O die is ook mooiquote:
Ja voor mijn doen sta ik er idd redelijk op want normaal is het echt een rampquote:Op maandag 23 juli 2012 11:26 schreef oh-oh het volgende:
Oh Indaha, ik heb de foto's die je man maakte ook op FB gezet nu! Je staat er zelf een keer heeeeeel leuk op met Bil en Sjon!!!
Thanksquote:Op maandag 23 juli 2012 11:36 schreef Lutte het volgende:
Die foto's, leuk! Al die hondjes, zo vrolijk met dat doggydancen
En ik geloof dat ik indaha gelokaliseerd heb, in dat geval; leuk tuniekje!
quote:
Fijn!quote:
Snap ikquote:Op maandag 23 juli 2012 13:52 schreef oh-oh het volgende:
[..]Yay!
Lutte, das ook kutte idd.
Ik had gisteren ook wel ff een emomomentje hoor, Ingrid had net bloemen gekregen van de vader van Catherine en die kwam brullend langslopen, dat hakt er dan ook wel ff in.
Heel veel sterkte voor morgenquote:Op maandag 23 juli 2012 13:09 schreef Pagan het volgende:
Afspraak gemaakt.![]()
Bedankt voor jullie lieve woorden.![]()
oh-oh, gewoon een feestje bouwen voor jouw oude mannetje hoor.![]()
Wat een naar nieuws Lutte.
Goed gedaanquote:Op maandag 23 juli 2012 19:47 schreef Bos81 het volgende:
En weer een halve liter A+ afgegeven voor iemand die het nodig heeft
Heel veel sterkte, ik zal aan jullie denken morgen....quote:Op maandag 23 juli 2012 02:35 schreef Strega het volgende:
Wat fijn dat het zo een geslaagde dag was!![]()
![]()
![]()
Hier mooi weer, Kundun heeft genoten, niet te heet, lekker biefstukje, eitje vanmorgen.![]()
![]()
![]()
Het is op met hem.... morgen maken we de afspraak of de DA dinsdag langs komt.
Het is op. Dinsdag de dag dat hij z'n volgende reis begint. Ik kan alleen maar hopen dat hij over een tijd op me te wachten staat in het Zomerland.
Ja, de twee mensen die naast mij zaten hadden ook O pos. Even verderop zat iemand met O- daar vroegen ze "gekscherend" aan, of ze een onsje meer mochten aftappen..quote:Op maandag 23 juli 2012 19:57 schreef indaha het volgende:
[..]
Goed gedaan, ik verwacht ook binnenkort weer een oproep, maar ik heb
daar hebben ze veel van meestal.
Ja klopt.quote:Op maandag 23 juli 2012 20:05 schreef indaha het volgende:
Ja die hebben ze graag want dat komt weinig voor , laatst stond er zelfs een aparte oproep voor op de site van Sanguin.
Waarom geen bloed, Lutje, vanwege je allergie-en of?quote:Op maandag 23 juli 2012 22:11 schreef Lutte het volgende:
Goed dat jullie allemaal bloed doneren!!
O is inderdaad handig, maar eigen bloedgroep is natuurlijk altijd het beste.
Zodra ik achttien ben gelijk de formulieren voor orgaandonatie ondertekenen, bloed mag niet
Je moet minstens vijftig kilo wegenquote:Op maandag 23 juli 2012 22:12 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Waarom geen bloed, Lutje, vanwege je allergie-en of?
Wel terecht eigenlijk.quote:Op maandag 23 juli 2012 22:15 schreef Lutte het volgende:
[..]
Je moet minstens vijftig kilo wegenWist ik ook niet, las het toevallig laatst in het topic hier @ FOK!
Ze moeten ergens een grens stellen ja.. Maar vindt het wel 'jammer' ergensquote:Op maandag 23 juli 2012 22:19 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Wel terecht eigenlijk.
Als je een keer niet met je ouders bent bij de Ikea. Kom dan hier heen. Ik woon niet zo heel ver van de Ikea af per bus..
Ik wil ook best wel een keer naar nijmegen komen. Je ouders hoeven niet altijd te weten wanneer je wel of geen colleges hebt..quote:Op maandag 23 juli 2012 22:21 schreef Lutte het volgende:
[..]
Ze moeten ergens een grens stellen ja.. Maar vindt het wel 'jammer' ergensNja wie weet over een paar jaar!
Sowieso als ik een keer in de buurt ben zonder Het Spul, laat ik het je meteen weten!
Kan ookquote:Op maandag 23 juli 2012 22:25 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik wil ook best wel een keer naar nijmegen komen. Je ouders hoeven niet altijd te weten wanneer je wel of geen colleges hebt..![]()
![]()
Klopt ja, zodat je procentueel niet teveel verliest ofzo. Wel jammerquote:Op maandag 23 juli 2012 22:15 schreef Lutte het volgende:
[..]
Je moet minstens vijftig kilo wegenWist ik ook niet, las het toevallig laatst in het topic hier @ FOK!
fixedquote:Op maandag 23 juli 2012 22:28 schreef Lutte het volgende:
[..]
Kan ookIk hoop ontzettend dat ik ergens vijf tussenuren heb of zo
Beetje wandelen of de stad in, denk dat ik na colleges zsm naar huis moet namelijk
Haha nou dat zal het niet zijn hoor, maar als ik mee wil eten dan is het wel handig.quote:
Awwww, wat lief van De Muisquote:Op dinsdag 24 juli 2012 09:08 schreef oh-oh het volgende:
Ik heb niet eens de soesjes ontdooit, ik hoop maar voor Chico dat het niet zn laatste verjaardag was![]()
Maar strakjes mag ie wel Muis zijn kado openmaken, dat staat thuis op tafel, kregen we zondag van haar
Joah, een mooi muisje om te gaan viltenquote:
We wilden eigenlijk een fietstour met zo'n vierpersoons skelter maken, maar daar is het weer een beetje enthousiast voorquote:Op dinsdag 24 juli 2012 10:42 schreef Pisces29 het volgende:
Wat staat er op het programma Lut? Zwembadje?
Nee, ik wilde heel graag een viltcursus gaan doen, tot ik hoorde dat ze daar zoveel met water en zeep rommelen. Ik heb veel te snel eczeem in m'n handen, dus dat skip ik maar evenquote:
Jammerquote:Op dinsdag 24 juli 2012 13:44 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Nee, ik wilde heel graag een viltcursus gaan doen, tot ik hoorde dat ze daar zoveel met water en zeep rommelen. Ik heb veel te snel eczeem in m'n handen, dus dat skip ik maar even
omdat het niet te zuipen isquote:Op dinsdag 24 juli 2012 14:42 schreef Bos81 het volgende:
Ow een vrouwenblad. niets voor mij dus.
Maar dan kom ik op het volgende: Ik zie wel eens reclames over Crystal Clear met als slogan Women in control.
Waarom zouden mannen zoiets niet kunnen drinken?![]()
Er zitten minstens 1000 ideeën voor een Round Robin inquote:Op dinsdag 24 juli 2012 14:43 schreef oh-oh het volgende:
Ik vind de Flow ook echt vreselijk![]()
En ik lust geen Crystal Clear
Idd, alleen vrouwen kopen die 'maar 1 calorie' onzinquote:
Daar heb ik geen fucking Flow voor nodigquote:Op dinsdag 24 juli 2012 14:45 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Er zitten minstens 1000 ideeën voor een Round Robin in
Oh ja ook dat natuurlijk, echt wat een laf drankje hequote:
Yayquote:Op dinsdag 24 juli 2012 14:47 schreef oh-oh het volgende:
Mijn H&M is er.
Boomstamkussen zit er niet bij![]()
Maar de rest is echt heel leuk, ik vrees dat ik alles ga houden
Oh shut it, je hekelt tijdschriften bij voorbaat al, dus het telt niet eensquote:Op dinsdag 24 juli 2012 14:47 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Daar heb ik geen fucking Flow voor nodig
nouja, je hebt natuurlijk coca cola zero, omdat de mannen niet aan de light wilden dus moesten er explosies in de reclame...quote:Op dinsdag 24 juli 2012 14:45 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Idd, alleen vrouwen kopen die 'maar 1 calorie' onzin
Whehe. Ik vind alles aan light-zooi niet te zuipen eik.quote:Op dinsdag 24 juli 2012 14:49 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
nouja, je hebt natuurlijk coca cola zero, omdat de mannen niet aan de light wilden dus moesten er explosies in de reclame...
Zelfs Oor is niet meer leukquote:Op dinsdag 24 juli 2012 14:49 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Oh shut it, je hekelt tijdschriften bij voorbaat al, dus het telt niet eens
Is het ook nietquote:Op dinsdag 24 juli 2012 14:50 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Whehe. Ik vind alles aan light-zooi niet te zuipen eik.
Cola light welquote:Op dinsdag 24 juli 2012 14:50 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Whehe. Ik vind alles aan light-zooi niet te zuipen eik.
Ik heb die sterrenhoeslakens nu voor op de bank, en die voskussens die zijn echt megagroot, en dat babydekbedsetje met die wasbeertjesquote:Op dinsdag 24 juli 2012 14:51 schreef Pisces29 het volgende:
[ [url=http://lp.hm.com/hmprod?set=key[source],value[/environment/2012/J01_2125_020R_1.jpg]&set=key[rotate],value[0.45]&set=key[width],value[3950]&set=key[height],value[4619]&set=key[x],value[55]&set=key[y],value[757]&set=key[type],value[FASHION_FRONT]&call=url[file:/product/large]]afbeelding[/url] ]
Die had ik nog niet gezien
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |