SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Xbox 360 Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)PS3 Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:dedafmonteur (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
TIMMAH1986 (Tim86)
Guidoble (psychedelicate)
Santello (Santelllo)
tonymacerony (Johnbon)
DutchStoner (Tobi-wan)
Saint Pierre NL (jpg97)
Rijstbal (Rijstbal)
Harregarre(SuperHarregarre)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
v iSKiiLLz x (Kenarion)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bnoankaas (laucas)
superhero 7000 (Walxie)
Barbathor (Thorb)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)quote:KentdeBruin (detennismaster)
OmniRocket (OmniRocket)
hermanpyro (brainbird)
DutchSith (DutchSL)
Mash-nl (mash_)
bnoankaas (laucas)
ownernickk (Nickskuh)
c0sm0fifa (GuRBuH)
Duuc-nl (Duuc-nl)
psvunited (zerokil)
Jesserdt (Lindgren.)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
Dopekoe (Dopekoe)
Rhahyrion (Fuszy)
Koenoosterbroek (el-blanchito)
Richievdm (GeeftJeEnergie)
Pieter115 (wieisboos)
MaartenFM (MaartenFM)
mmootje (Poker4lifee)
dion_v_k (dion_v_k)
JoodNL (JoodNL)
Sjineez (Rijst)
NL__Headsh0t (EVH001)
Mr_Don123 (RavioliPunch)
RvP; Feyenoord
Op maandag 17 juni 2013 00:00 schreef alors het volgende:
Ik hoop dat Suarez er huilend afgaat met rood.
Nice, Dat zou ik ook een keer willen doen als ik het geld hadquote:Op donderdag 19 juli 2012 16:25 schreef arachide. het volgende:
[..]
Backpacken door Europa! Volgende week vertrekken we! Keeeeiveel zin in
Ik ben niet zo boeiend, dus snel klaar! Maar vertel mij eens jouw boeiende levensverhaal. Thrill mequote:Op donderdag 19 juli 2012 16:24 schreef vandermar het volgende: [..] Ik weet iets beter, eerst praten we over de stamgasten en als laatste mag jij over jezelf vertellen.
Dat vond ik ook van je moederquote:
Neequote:Op donderdag 19 juli 2012 16:27 schreef arachide. het volgende:
[..]
Ik ben niet zo boeiend, dus snel klaar! Maar vertel mij eens jouw boeiende levensverhaal. Thrill me
Vlaar is niet kaal....quote:Op donderdag 19 juli 2012 16:27 schreef Kamikazie het volgende:
Ik noem mijn penis Vlaar, groot, sterk, staat er wanneer hij er moet staan en kaal aan de bovenkant.
kut, vroeger gebruikte ik deze grap altijd met jaap stam. Dat was dan een beter voorbeeld dan vlaar.quote:
Dan had ze het over je vaderquote:Op donderdag 19 juli 2012 16:28 schreef Rijst het volgende:
[..]
Dat komt omdat ze jouw piemel niet kon vinden.
En je kan ook heel goed scoren?quote:Op donderdag 19 juli 2012 16:27 schreef Kamikazie het volgende:
Ik noem mijn penis Vlaar, groot, sterk, staat er wanneer hij er moet staan en kaal aan de bovenkant.
Doe Marcelo, je noemt je piemel Marcelo, groot, sterk, staat er wanneer hij er moet staan en kaal en zwart aan de bovenkant.quote:Op donderdag 19 juli 2012 16:28 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
kut, vroeger gebruikte ik deze grap altijd met jaap stam. Dat was dan een beter voorbeeld dan vlaar.
Ik zei tegen hem dat je heel goed was.quote:Op donderdag 19 juli 2012 16:29 schreef poker4lifee het volgende:
hey Rijst waarom durft die youtuber niet tegen me
Leuk woordgrapjequote:
quote:Op donderdag 19 juli 2012 16:29 schreef vandermar het volgende:
[..]
Doe Marcelo, je noemt je piemel Marcelo, groot, sterk, staat er wanneer hij er moet staan en kaal en zwart aan de bovenkant.
Typisch fokquote:Op donderdag 19 juli 2012 16:29 schreef Kamikazie het volgende:
Er is een meisje hier en meteen gaat het over lullen en vader/moeder grapjes. Slecht hoor!
We kunnen ook meisjes gaan beoordelen?quote:Op donderdag 19 juli 2012 16:29 schreef Kamikazie het volgende:
Er is een meisje hier en meteen gaat het over lullen en vader/moeder grapjes. Slecht hoor!
lolquote:Op donderdag 19 juli 2012 16:29 schreef Rijst het volgende:
[..]
Ik zei tegen hem dat je heel goed was.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |