Hier kun je alles kwijt over sollicitaties, werksituaties, belastingen, (handelen op) de beurs, hypotheken, beleggingen en salarissen, arbeidscontracten of geschillen met je (huis)baas. Alles over werk, geldzaken en recht dus.
Ik heb besloten om toch vanaf 2009 aangifte te doen bij de BD over inkomsten van een aantal websites welke ik gestart heb. Ik zal hiervoor in ieder geval contact opnemen met een kennis welke hier zeer veel over weet en uiteindelijk de controle zal doen en ook zal kijken hoe ik zo min mogelijk kwijt ben hieraan.
Echter nu zoek ik een tool of excel sheet waarin ik redelijk eenvoudig over drie jaar inkomsten en uitgaven kan noteren. Het is geen VOF en eenmanszaak, dus volgens mij hoef ik niks met BTW te doen. Ik wil gewoon een overzichtelijke manier om dit te noteren. Wie heeft hier iets voor?
Ja, ik denk dat ik zelf gewoon even in Excel iets ga maken. Maar wellicht dat iemand een programma heeft waarmee ik het allemaal kan invoeren en daarbij ook duidelijkere notes kan plaatsen en dergelijke.