abonnement Unibet Coolblue
pi_114712156
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 juli 2012 10:41 schreef RealBizkit666 het volgende:
Public games joinen?
Ik zweer je, de meeste jostis zitten daar, te wachten dat een of andere overpowered gast komt om ze te helpen. Probleem: dat ben ik niet, dus dan heb je een stel jostis bij je van wie je denkt "heb je ooit wel eens een spel aangeraakt?". Echt, randdebielen die gewoon zoveel mogelijk troep jouw kant opsturen omdat ze die gasten niet aan kunnen en dan maar naar de serieuze spelers gaan rennen.

We survive because we think before acting.
Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa
pi_114712351
quote:
7s.gif Op vrijdag 27 juli 2012 10:43 schreef Pheno het volgende:

[..]

De niet-jostis die ik kende zijn allemaal al gestopt, dus die kans wordt dan wel wat groter ja. Eerst maar weer eens naar hell geraken, maar dat gaat dus op een rustige manier, de drops vielen vanochtend zoals gewoonlijk zwaar tegen :')

grappige kleine verschillen trouwens, dat opeens de brug van new tristram niet doorloopt, maar dat je een nieuwe instance ingaat. Zeker teveel klachten over vijanden daar gehad, die dan vrij door het dorp rondliepen :")
Dat is echt al weken terug aangepast. New Tristram moet een veilige haven zijn waar geen monsters mogen komen, vandaar dat ze dat hebben aangepast.

Maar over die josti's: die kunnen je toch ook joinen als je zelf een public game opent? Dus op zich maakt dat weinig verschil. Gewoon proberen, en anders kun je gewoon leaven en een nieuwe game proberen. :)
pi_114712573
Ik heb ook al geen weken meer gespeeld. Het spel pakt me echt niet zoals het tweede deel
Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa
pi_114712817
quote:
7s.gif Op vrijdag 27 juli 2012 11:00 schreef Pheno het volgende:
Ik heb ook al geen weken meer gespeeld. Het spel pakt me echt niet zoals het tweede deel
Same...
Met m'n barb zat ik in inferno act 2 samen met een maat van me die wizard is , we probeerden elke keer gear te farmen om zo naar act 3 te gaan.
Maar na weet ik hoeveel avonden zonder ook maar 1 goed item te zien waren we er helemaal klaar mee.
Dan ben je fucking 3 uur bezig op een avond , en waar doe je het voor ?

Daar kwam nog eens bij dat zijn account ineens geblokkeerd was door Blizzard , één of andere fout met de betaling voor z'n annual pass aan hun kant.
Hij heeft al 10x met blizzard support gebeld, en gemaild , ze zouden het oplossen en elke keer zou er iemand mee aan de gang gaan maar na 3 weken kon hij nog steeds niet spelen.

Hij kan sinds 2 dagen eindelijk weer inloggen , maar nu zijn al z'n characters weg... 8)7
- Djehoetie / Jehuty -
pi_114713016
Gameserver instellingen naar het verkeerde continent staan?

Inferno moest natuurlijk een uitdaging zijn, en dat is het ook. En als iedereen meteen de gear krijgt om er doorheen te cakewalken, dan was het ook niet goed geweest. Het is gewoon een feit dat er flink veel tijd gaat zitten om goede inferno gear te vinden, of het item wat je voor veel gold kunt verkopen te vinden. Tenzij je echt geld wilt gaan neerleggen.

Ik ben dat laatste ook niet van plan en zit 'vast' op Inferno Act III. Daarom ben ik andere characters gaan levelen en achievments gaan hunten. :)

En nu heb ik een leuke Wizard build gevonden en ga ik het nog eens proberen zodra die op Act III is (wizard is nog op act II, mijn DH staat geparkeerd op act III).

[ Bericht 0% gewijzigd door RealBizkit666 op 27-07-2012 11:24:10 ]
pi_114713475
Oh, dat inferno zit ik niet mee. Maar vroeger werd je beloond als je hardcore speelde, nu is er geen enkel voordeel als je je nek uitsteekt. Daarnaast zijn de meeste builds op hogere moeilijkheidsgraden alleen maar kitten. De biljoentriljoenziljoen builds die mogelijk zouden zijn, zijn gewoonweg niet viable op act 1 normal na.

Maar zoals gezegd, ik probeer het gewoon weer, ik moet toch wachten op wat games die nog uit moeten komen. En het spel was gratis, dus niet spannend om te zeggen dat ik geld verkwansel :+
Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa
pi_114714017
Deze wizard build is net bedoeld om niet zoveel te hoeven kiten, doordat je mirror images altijd aanwezig zijn, wordt je alleen door suffixen als desecrator en arcane geraakt. Hier moet je dan wel altijd even weglopen, maar over het algemeen blijf je gewoon staan.

Ik was gisteren gewoon de tank van de party (er zat een barb bij die steeds doodging en 2 DH's). :)
pi_114714318
Ik kan geen builds bekijken op mijn werk (uberhaupt geen gamepagina's :P )
Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa
pi_114714453
quote:
7s.gif Op vrijdag 27 juli 2012 11:28 schreef Pheno het volgende:
Oh, dat inferno zit ik niet mee. Maar vroeger werd je beloond als je hardcore speelde, nu is er geen enkel voordeel als je je nek uitsteekt. Daarnaast zijn de meeste builds op hogere moeilijkheidsgraden alleen maar kitten. De biljoentriljoenziljoen builds die mogelijk zouden zijn, zijn gewoonweg niet viable op act 1 normal na.

Maar zoals gezegd, ik probeer het gewoon weer, ik moet toch wachten op wat games die nog uit moeten komen. En het spel was gratis, dus niet spannend om te zeggen dat ik geld verkwansel :+
Ik begreep dat ze in de volgende patch in ieder geval weer de nodige tweaks doorvoeren om het aantal fatsoenlijk speelbare builds weer wat op te krikken. Dat ging bij Diablo 2 natuurlijk ook niet over één nacht ijs en daar had je ook steeds wel cookie cutter builds, ook al kon je mindere builds nog wel speelbaar krijgen.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
pi_114714589
quote:
1s.gif Op vrijdag 27 juli 2012 11:15 schreef RealBizkit666 het volgende:
Gameserver instellingen naar het verkeerde continent staan?

Inferno moest natuurlijk een uitdaging zijn, en dat is het ook. En als iedereen meteen de gear krijgt om er doorheen te cakewalken, dan was het ook niet goed geweest. Het is gewoon een feit dat er flink veel tijd gaat zitten om goede inferno gear te vinden, of het item wat je voor veel gold kunt verkopen te vinden. Tenzij je echt geld wilt gaan neerleggen.

Ik ben dat laatste ook niet van plan en zit 'vast' op Inferno Act III. Daarom ben ik andere characters gaan levelen en achievments gaan hunten. :)

En nu heb ik een leuke Wizard build gevonden en ga ik het nog eens proberen zodra die op Act III is (wizard is nog op act II, mijn DH staat geparkeerd op act III).
Yep , alles stond goed.
Ze zijn het aan het ''uitzoeken''':)

Ik heb ook totaal geen problemen met het feit dat inferno vanaf act-2 een uitdaging is , en dat je veel tijd moet stoppen in het upgraden van je gear.
Liever dat dan facepalmen door heel inferno.

Maar je moet nog wel een beetje het idee krijgen dat er goeie gear kan droppen.
We zijn met z'n 2en een paar weken achter elkaar 3x in de week een hele avond bezig geweest.
En het enige wat we tegenkwamen was gear die ongeveer net zo goed was maar dan met andere stats..
- Djehoetie / Jehuty -
pi_114714651
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 juli 2012 11:55 schreef Monolith het volgende:

[..]

Ik begreep dat ze in de volgende patch in ieder geval weer de nodige tweaks doorvoeren om het aantal fatsoenlijk speelbare builds weer wat op te krikken. Dat ging bij Diablo 2 natuurlijk ook niet over één nacht ijs en daar had je ook steeds wel cookie cutter builds, ook al kon je mindere builds nog wel speelbaar krijgen.
Dat werd tijd. Dat was in D2 toch een stuk beter geregeld. Ik snap ook niet dat het zo vernaggeld is geraakt, met zoveel jaren ervaring. En ja, cookie cutter zijn er altijd, maar ik wil een keuze. En ik koos er ook niet voor om met cookie builds te spelen. Juist nieuwe dingen te proberen. Een cursemancer, zonder zelf maar een aanvallende spreuk te gebruiken, dat soort vage troep. heerlijk aankloten, maar proberen wordt in dit spel afgestraft. De gear valt helemaal niet en je wordt zo gedwongen van het veilinghuis gebruik te maken.

Ah well, ze zijn er mee bezig, er is genoeg kritiek uit de community (en het is ook nooit goed :+ )
Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa
pi_114716237
Het probleem van de gear is dat je deze wilt afstemmen op je build. Je gaat dan heel specifieke gear zoeken, en de kans dat die droppen is natuurlijk klein.

Misschien maar 3 DH gears eens gaan verkopen (ik heb 4 gearsoorten daarop; Magic find, gold find, resistance en full DPS), zodat ik wat upgrades voor mijn wizard kan kopen. :)
pi_114716533
Nou nee, niet eens. In D2 dropte er gear en ging je er een buildd omheen bedenken (ik tenminste). met een +3 curses en flink +2 aan specifieke curses ga je bv wel eens denken aan een cursemancer. En ja, ze zijn viable tot en met hell. het duurt alleen lang bij bosses, want dan moet je vertrouwen op je merc (zelf deed ik geen damage).

Uberdiablo en ubertrist zijn niet te doen (te hoge regen)

Maar hier heb ik dat niet. Hier dropt geen kont, op wat magic na. Set, unique of wat dan ook niet eens gezien in de eerste drie weken. Om over de winkeliers niet te spreken, het is pure poep door een dunne trechter dat ze verkopen. Nu hoeft er niet om de tien minuten (of een avondje niets is ook prima), maar drie weken is een beetje belachelijk :+
Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa
pi_114716586
Grootste probleem is dat de items nu gewoon niet zo boeiend zijn. In D2 was je blij als je op hell een unique ring of amu vond en was het spannend om die te identificeren. Nu ben je niet blij als je na al die uren eindelijk een legendary ziet vallen, gewoon omdat je weet dat het kut is. Bij gele ben je ook niet blij omdat er ook daar nog zo veel troep zit. Ze kunnen beter de droprate verlagen, maar de kwaliteit van de drops beter maken. Zo moet je niet steeds terug met een volle inventory aan troep.

Ik heb er wel vertrouwen in de het goed komt. In D2 waren de items, dacht voor patch 1.09, ook echt troep. Het verschil maakt dat een item het gevoel van power geeft. Nu kom je bijna niet door inferno, maar straks met nieuwe buffed items gaat het steeds makkelijker. Dat houdt het leuk, al moeten ze niet te lang wachten met die patch :P
"Happiness is not getting more, but wanting less"
pi_114716661
quote:
7s.gif Op vrijdag 27 juli 2012 12:55 schreef Pheno het volgende:
Nou nee, niet eens. In D2 dropte er gear en ging je er een buildd omheen bedenken (ik tenminste). met een +3 curses en flink +2 aan specifieke curses ga je bv wel eens denken aan een cursemancer. En ja, ze zijn viable tot en met hell. het duurt alleen lang bij bosses, want dan moet je vertrouwen op je merc (zelf deed ik geen damage).

Uberdiablo en ubertrist zijn niet te doen (te hoge regen)

Ik bedacht vooraf een build en zocht daar de items bij. De ubers deed ik altijd solo en was niet al te moeilijk met een speciale build (smiter). Was wel een extreem dure build.
"Happiness is not getting more, but wanting less"
pi_114717314
quote:
7s.gif Op vrijdag 27 juli 2012 12:55 schreef Pheno het volgende:
Nou nee, niet eens. In D2 dropte er gear en ging je er een buildd omheen bedenken (ik tenminste). met een +3 curses en flink +2 aan specifieke curses ga je bv wel eens denken aan een cursemancer. En ja, ze zijn viable tot en met hell. het duurt alleen lang bij bosses, want dan moet je vertrouwen op je merc (zelf deed ik geen damage).

Uberdiablo en ubertrist zijn niet te doen (te hoge regen)

Maar hier heb ik dat niet. Hier dropt geen kont, op wat magic na. Set, unique of wat dan ook niet eens gezien in de eerste drie weken. Om over de winkeliers niet te spreken, het is pure poep door een dunne trechter dat ze verkopen. Nu hoeft er niet om de tien minuten (of een avondje niets is ook prima), maar drie weken is een beetje belachelijk :+
Als je praat over Uberdiablo en ubertrist, dan praat je al over, wat was het..5-7 jaar na de release, een expansie, vele updates, enz.
D2 classic was niet zo heel bijzonder als je dat afzette tegen de diversiteit van later. Lancebarbs, staticorb en wat was er nog meer ook alweer?

Wat ze in D3 vooral moeten doen (en beweren te gaan doen) is een aantal skills / runes balanceren en daarnaast de legendaries / sets meer unieke abilities geven, zodat je daar ook juist builds om heen kunt bouwen. Je hebt nu voor DH bijvoorbeeld wel nat's set waarmee je dat enigszins kunt vanwege de 2+ disc regen / sec, maar verder is er nauwelijks spul dat de moeite waard is. Je zou voor wizard bijvoorbeeld veel meer specifieke element boost items kunnen maken, waardoor je daar builds omheen kunt maken.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
pi_114717409
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 juli 2012 12:59 schreef ssebass het volgende:

[..]

Ik bedacht vooraf een build en zocht daar de items bij. De ubers deed ik altijd solo en was niet al te moeilijk met een speciale build (smiter). Was wel een extreem dure build.
ja, de smiter was een cookie :P Ik had er een assassin voor, die deed het sneller :+
Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa
pi_114717435
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 juli 2012 13:23 schreef Monolith het volgende:

[..]

Als je praat over Uberdiablo en ubertrist, dan praat je al over, wat was het..5-7 jaar na de release, een expansie, vele updates, enz.
D2 classic was niet zo heel bijzonder als je dat afzette tegen de diversiteit van later. Lancebarbs, staticorb en wat was er nog meer ook alweer?

Wat ze in D3 vooral moeten doen (en beweren te gaan doen) is een aantal skills / runes balanceren en daarnaast de legendaries / sets meer unieke abilities geven, zodat je daar ook juist builds om heen kunt bouwen. Je hebt nu voor DH bijvoorbeeld wel nat's set waarmee je dat enigszins kunt vanwege de 2+ disc regen / sec, maar verder is er nauwelijks spul dat de moeite waard is. Je zou voor wizard bijvoorbeeld veel meer specifieke element boost items kunnen maken, waardoor je daar builds omheen kunt maken.
Dat was als voorbeeld. Daarvoor had je ook meer builds, ik speelde sinds day one ;) De synergies braken van alles open, zodat er nog meer builds mogelijk waren . of iig el punt gebruikt werd :+
Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa
pi_114717546
*O* Ghom down op Inferno.
pi_114718197
quote:
7s.gif Op vrijdag 27 juli 2012 13:27 schreef Pheno het volgende:

[..]

Dat was als voorbeeld. Daarvoor had je ook meer builds, ik speelde sinds day one ;) De synergies braken van alles open, zodat er nog meer builds mogelijk waren . of iig el punt gebruikt werd :+
Dat snap ik, maar ik wilde aangeven dat in het begin van classic de boel ook niet zo spannend was. Uniques waren er eigenlijk alleen voor normal, aantal builds waren beperkt, enzovoort.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
pi_114720021
idd, begin van d1 en d2 waren echt waardeloos.

@fokker, gz!
pi_114720324
quote:
Mijne is toch flink anders :o

Ik heb bijvoorbeeld helemaal geen Mirror Images.
Zal even mijn build in die calculator zetten.

http://eu.battle.net/d3/en/calculator/wizard#VQXYhO!Wgb!YYZccc

Zo. Cold Blooded is (was?) bugged, op zo'n manier dat het niet alleen cold damage increased met 20% op een slowed/frozen vijand, maar alle damage. Als dat gefixed is moet ik even mijn build aanpassen :p

[ Bericht 16% gewijzigd door Necrodeath op 27-07-2012 14:49:05 ]
Doe eens niet.
pi_114720581
"Happiness is not getting more, but wanting less"
pi_114720779
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 juli 2012 14:41 schreef Necrodeath het volgende:

[..]

Mijne is toch flink anders :o

Ik heb bijvoorbeeld helemaal geen Mirror Images.
Zal even mijn build in die calculator zetten.

http://eu.battle.net/d3/en/calculator/wizard#VQXYhO!Wgb!YYZccc

Zo. Cold Blooded is (was?) bugged, op zo'n manier dat het niet alleen cold damage increased met 20% op een slowed/frozen vijand, maar alle damage. Als dat gefixed is moet ik even mijn build aanpassen :p
Geen mirror images? Hoe noem je die dingen die dan komen na de teleport? :P

Misschien dat ik die teleport er ook in gooi in plaats van Magic Weapon, om weg te kunnen als het te gevaarlijk wordt. :)

Maar ik doe nu 27k DPS daarmee, op hoeveel DPS zit jij nu in totaal?
pi_114721140
Ja ok, ik bedoelde de skill Mirror Image ;)

Mijn DPS is een stuk lager dan die van jou.
Weet niet precies hoeveel, maar ik schat rond de 16k?

Maar ik heb wel 15% extra damage door mijn Bone Chill Frost Nova, en de 20% van Cold Blooded, die zie je niet terug in je character info.

Tot nu toe ben ik in Act3 inferno, en wat ik gedaan heb tot dusver ging zonder al te veel problemen.
Doe eens niet.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')