Ik zweer je, de meeste jostis zitten daar, te wachten dat een of andere overpowered gast komt om ze te helpen. Probleem: dat ben ik niet, dus dan heb je een stel jostis bij je van wie je denkt "heb je ooit wel eens een spel aangeraakt?". Echt, randdebielen die gewoon zoveel mogelijk troep jouw kant opsturen omdat ze die gasten niet aan kunnen en dan maar naar de serieuze spelers gaan rennen.quote:
Dat is echt al weken terug aangepast. New Tristram moet een veilige haven zijn waar geen monsters mogen komen, vandaar dat ze dat hebben aangepast.quote:Op vrijdag 27 juli 2012 10:43 schreef Pheno het volgende:
[..]
De niet-jostis die ik kende zijn allemaal al gestopt, dus die kans wordt dan wel wat groter ja. Eerst maar weer eens naar hell geraken, maar dat gaat dus op een rustige manier, de drops vielen vanochtend zoals gewoonlijk zwaar tegen
grappige kleine verschillen trouwens, dat opeens de brug van new tristram niet doorloopt, maar dat je een nieuwe instance ingaat. Zeker teveel klachten over vijanden daar gehad, die dan vrij door het dorp rondliepen :")
Same...quote:Op vrijdag 27 juli 2012 11:00 schreef Pheno het volgende:
Ik heb ook al geen weken meer gespeeld. Het spel pakt me echt niet zoals het tweede deel
Ik begreep dat ze in de volgende patch in ieder geval weer de nodige tweaks doorvoeren om het aantal fatsoenlijk speelbare builds weer wat op te krikken. Dat ging bij Diablo 2 natuurlijk ook niet over één nacht ijs en daar had je ook steeds wel cookie cutter builds, ook al kon je mindere builds nog wel speelbaar krijgen.quote:Op vrijdag 27 juli 2012 11:28 schreef Pheno het volgende:
Oh, dat inferno zit ik niet mee. Maar vroeger werd je beloond als je hardcore speelde, nu is er geen enkel voordeel als je je nek uitsteekt. Daarnaast zijn de meeste builds op hogere moeilijkheidsgraden alleen maar kitten. De biljoentriljoenziljoen builds die mogelijk zouden zijn, zijn gewoonweg niet viable op act 1 normal na.
Maar zoals gezegd, ik probeer het gewoon weer, ik moet toch wachten op wat games die nog uit moeten komen. En het spel was gratis, dus niet spannend om te zeggen dat ik geld verkwansel
Yep , alles stond goed.quote:Op vrijdag 27 juli 2012 11:15 schreef RealBizkit666 het volgende:
Gameserver instellingen naar het verkeerde continent staan?
Inferno moest natuurlijk een uitdaging zijn, en dat is het ook. En als iedereen meteen de gear krijgt om er doorheen te cakewalken, dan was het ook niet goed geweest. Het is gewoon een feit dat er flink veel tijd gaat zitten om goede inferno gear te vinden, of het item wat je voor veel gold kunt verkopen te vinden. Tenzij je echt geld wilt gaan neerleggen.
Ik ben dat laatste ook niet van plan en zit 'vast' op Inferno Act III. Daarom ben ik andere characters gaan levelen en achievments gaan hunten.
En nu heb ik een leuke Wizard build gevonden en ga ik het nog eens proberen zodra die op Act III is (wizard is nog op act II, mijn DH staat geparkeerd op act III).
Dat werd tijd. Dat was in D2 toch een stuk beter geregeld. Ik snap ook niet dat het zo vernaggeld is geraakt, met zoveel jaren ervaring. En ja, cookie cutter zijn er altijd, maar ik wil een keuze. En ik koos er ook niet voor om met cookie builds te spelen. Juist nieuwe dingen te proberen. Een cursemancer, zonder zelf maar een aanvallende spreuk te gebruiken, dat soort vage troep. heerlijk aankloten, maar proberen wordt in dit spel afgestraft. De gear valt helemaal niet en je wordt zo gedwongen van het veilinghuis gebruik te maken.quote:Op vrijdag 27 juli 2012 11:55 schreef Monolith het volgende:
[..]
Ik begreep dat ze in de volgende patch in ieder geval weer de nodige tweaks doorvoeren om het aantal fatsoenlijk speelbare builds weer wat op te krikken. Dat ging bij Diablo 2 natuurlijk ook niet over één nacht ijs en daar had je ook steeds wel cookie cutter builds, ook al kon je mindere builds nog wel speelbaar krijgen.
Ik bedacht vooraf een build en zocht daar de items bij. De ubers deed ik altijd solo en was niet al te moeilijk met een speciale build (smiter). Was wel een extreem dure build.quote:Op vrijdag 27 juli 2012 12:55 schreef Pheno het volgende:
Nou nee, niet eens. In D2 dropte er gear en ging je er een buildd omheen bedenken (ik tenminste). met een +3 curses en flink +2 aan specifieke curses ga je bv wel eens denken aan een cursemancer. En ja, ze zijn viable tot en met hell. het duurt alleen lang bij bosses, want dan moet je vertrouwen op je merc (zelf deed ik geen damage).
Uberdiablo en ubertrist zijn niet te doen (te hoge regen)
Als je praat over Uberdiablo en ubertrist, dan praat je al over, wat was het..5-7 jaar na de release, een expansie, vele updates, enz.quote:Op vrijdag 27 juli 2012 12:55 schreef Pheno het volgende:
Nou nee, niet eens. In D2 dropte er gear en ging je er een buildd omheen bedenken (ik tenminste). met een +3 curses en flink +2 aan specifieke curses ga je bv wel eens denken aan een cursemancer. En ja, ze zijn viable tot en met hell. het duurt alleen lang bij bosses, want dan moet je vertrouwen op je merc (zelf deed ik geen damage).
Uberdiablo en ubertrist zijn niet te doen (te hoge regen)
Maar hier heb ik dat niet. Hier dropt geen kont, op wat magic na. Set, unique of wat dan ook niet eens gezien in de eerste drie weken. Om over de winkeliers niet te spreken, het is pure poep door een dunne trechter dat ze verkopen. Nu hoeft er niet om de tien minuten (of een avondje niets is ook prima), maar drie weken is een beetje belachelijk
ja, de smiter was een cookie Ik had er een assassin voor, die deed het snellerquote:Op vrijdag 27 juli 2012 12:59 schreef ssebass het volgende:
[..]
Ik bedacht vooraf een build en zocht daar de items bij. De ubers deed ik altijd solo en was niet al te moeilijk met een speciale build (smiter). Was wel een extreem dure build.
Dat was als voorbeeld. Daarvoor had je ook meer builds, ik speelde sinds day one De synergies braken van alles open, zodat er nog meer builds mogelijk waren . of iig el punt gebruikt werdquote:Op vrijdag 27 juli 2012 13:23 schreef Monolith het volgende:
[..]
Als je praat over Uberdiablo en ubertrist, dan praat je al over, wat was het..5-7 jaar na de release, een expansie, vele updates, enz.
D2 classic was niet zo heel bijzonder als je dat afzette tegen de diversiteit van later. Lancebarbs, staticorb en wat was er nog meer ook alweer?
Wat ze in D3 vooral moeten doen (en beweren te gaan doen) is een aantal skills / runes balanceren en daarnaast de legendaries / sets meer unieke abilities geven, zodat je daar ook juist builds om heen kunt bouwen. Je hebt nu voor DH bijvoorbeeld wel nat's set waarmee je dat enigszins kunt vanwege de 2+ disc regen / sec, maar verder is er nauwelijks spul dat de moeite waard is. Je zou voor wizard bijvoorbeeld veel meer specifieke element boost items kunnen maken, waardoor je daar builds omheen kunt maken.
Dat snap ik, maar ik wilde aangeven dat in het begin van classic de boel ook niet zo spannend was. Uniques waren er eigenlijk alleen voor normal, aantal builds waren beperkt, enzovoort.quote:Op vrijdag 27 juli 2012 13:27 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dat was als voorbeeld. Daarvoor had je ook meer builds, ik speelde sinds day one De synergies braken van alles open, zodat er nog meer builds mogelijk waren . of iig el punt gebruikt werd
Mijne is toch flink andersquote:Op vrijdag 27 juli 2012 08:21 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
http://eu.battle.net/d3/en/calculator/wizard#WSPXVO!Yfg!cZZaYc
Dit is degene die ik nu gebruik.
Geen mirror images? Hoe noem je die dingen die dan komen na de teleport?quote:Op vrijdag 27 juli 2012 14:41 schreef Necrodeath het volgende:
[..]
Mijne is toch flink anders
Ik heb bijvoorbeeld helemaal geen Mirror Images.
Zal even mijn build in die calculator zetten.
http://eu.battle.net/d3/en/calculator/wizard#VQXYhO!Wgb!YYZccc
Zo. Cold Blooded is (was?) bugged, op zo'n manier dat het niet alleen cold damage increased met 20% op een slowed/frozen vijand, maar alle damage. Als dat gefixed is moet ik even mijn build aanpassen :p
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |