Ligt eraan wat je klaarmaaktquote:
Ik had het idd over jouquote:
Welke rit heb jequote:
Altijd fijn als het zo gaat.quote:Op donderdag 19 juli 2012 14:07 schreef Adolecens het volgende:
gvd, tiefusleverancier
Zou mij voor mijn vakantie een offerte toesturen die helemaal af was en ik kon gaan verwerken, lukt het hem niet en is het er maandag pas. In mijn vakantie
OKE DAN GA IK NIET OP TINYCHATquote:
Net of wij iets missen.quote:Op donderdag 19 juli 2012 14:08 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
OKE DAN GA IK NIET OP TINYCHATVERPEST VOOR IEDEREEN
Oohquote:Op donderdag 19 juli 2012 14:08 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Ik had het idd over jou
[..]
Welke rit heb je
Die is toch dichtquote:
Jaquote:
Dan kan ie net zo goed nu al open hèquote:Op donderdag 19 juli 2012 14:10 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Ja![]()
Maar dat duurt tot zaterdag dan hebben de mods er geen zin meer in en blijft ie gewoon open
Pics van plastic_zak please, ben echt benieuwd hoe die viezerd eruit ziet.quote:Op donderdag 19 juli 2012 14:11 schreef wietparkiet het volgende:
Maar Nick ging jij nou wel of niet mee?
Ze willen een punt makenquote:Op donderdag 19 juli 2012 14:11 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Dan kan ie net zo goed nu al open hè?
quote:Op donderdag 19 juli 2012 14:12 schreef Chai het volgende:
[..]
Pics van plastic_zak please, ben echt benieuwd hoe die viezerd eruit ziet.
quote:Op donderdag 19 juli 2012 14:12 schreef Chai het volgende:
[..]
Pics van plastic_zak please, ben echt benieuwd hoe die viezerd eruit ziet.
Misschien, maar onthoud vooral even of hij in het echt ook zo is of juist een laffe tak.quote:Op donderdag 19 juli 2012 14:13 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Ik heb ze niet![]()
kom morgen naar Utka dan wijs ik hem wel aan
Ik weet nietquote:Op donderdag 19 juli 2012 14:15 schreef Chai het volgende:
[..]
Misschien, maar onthoud vooral even of hij in het echt ook zo is of juist een laffe tak.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |