quote:
Die.quote:Op donderdag 19 juli 2012 12:44 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Een vriendin van mij heeft haar goudvis in lauw water gedaan en toen in de zon gezet, lekker warm dacht ze
Even een paar foto's van Facebook opgezocht van haar aquariumquote:Op donderdag 19 juli 2012 12:38 schreef Samzz het volgende:
[..]
Klopt, dat is moeilijk. Vooral omdat je de goede zoutverhoudingen moet hebben en de waterwaardes erg goed moeten zijn, de techniek die erbij komt kijken is wat gecompliceerder dan bij zoet.
Daar staat tegenover dat goed onderhouden zoutwaterbakken echt een lust voor het oog zijn.
Goudvissen zijn koudwatervissenquote:
Mooi hoorquote:Op donderdag 19 juli 2012 12:54 schreef Kper_Norci het volgende:
[..]
Even een paar foto's van Facebook opgezocht van haar aquarium
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Oh dat is wel gaaf jaquote:Op donderdag 19 juli 2012 12:54 schreef Kper_Norci het volgende:
[..]
Even een paar foto's van Facebook opgezocht van haar aquarium
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Al doende leert menquote:Op donderdag 19 juli 2012 12:53 schreef -Miauw- het volgende:
[..]![]()
Arme beest heeft twee dagen geleefd
Laten we het niet over haar andere dieren hebbenquote:
Ik denk het welquote:Op donderdag 19 juli 2012 12:58 schreef Kper_Norci het volgende:
Ik ben benieuwd hoe mijn katten zouden reageren op een aquarium, vogels die buiten vliegen zijn heeeel interessant, ik denk dat die visjes in zo'n bak dat ook wel zouden zijn.
Helemaal waar. Ik heb een tijdlang schildpadden gehouden en eigen voer gekweekt maar dat was ook best veel werk hoor.quote:Op donderdag 19 juli 2012 12:37 schreef Samzz het volgende:
[..]
Zeker. Vissen houden is niet zo makkelijk als het lijkt. Tenminste, als je wilt dat je vissen ouder worden dan een paar weken heb je er best wat werk aan. Maar het is heel leuk om te doen
.
Nou vraag ik me af, de meeste aquariums hebben toch een deksel, of niet?quote:Op donderdag 19 juli 2012 13:05 schreef NaRRaToR het volgende:
[..]
hoe vaak ik dit scenario wel niet voor me zag met mijn tank
99% wel. ivm verlichting.quote:Op donderdag 19 juli 2012 13:06 schreef Kper_Norci het volgende:
[..]
Nou vraag ik me af, de meeste aquariums hebben toch een deksel, of niet?
Die is anders wel aardig groot, voor van die kleine visjes. Maat van me heeft trouwens laatst wat vissen uit zijn aquarium in de vijver gedaan, ze vraten de andere vissen opquote:Op donderdag 19 juli 2012 13:09 schreef Kreator het volgende:
Zo hoort een goudvisbak eruit te zien.
[ afbeelding ]
Nee, de meeste mensen houden ze gewoon veel te klein.quote:Op donderdag 19 juli 2012 13:13 schreef Kper_Norci het volgende:
[..]
Die is anders wel aardig groot, voor van die kleine visjes. Maat van me heeft trouwens laatst wat vissen uit zijn aquarium in de vijver gedaan, ze vraten de andere vissen op
klopt maar voordat ik een deksel had met warmte lamp / uv en normaal licht had ik een hobbybob oplossingquote:Op donderdag 19 juli 2012 13:06 schreef Kper_Norci het volgende:
[..]
Nou vraag ik me af, de meeste aquariums hebben toch een deksel, of niet?
Het neemt natuurlijk ook al gauw wat ruimte in beslag. Ik koop mijn boxers ook altijd 3 maten te groot.quote:Op donderdag 19 juli 2012 13:17 schreef Kreator het volgende:
[..]
Nee, de meeste mensen houden ze gewoon veel te klein.
grootte zegt trouwens niks. Net als met piemels..
Mijn kleinste vissen hebben de meeste ruimte nodig.
Je denkt dat je een hele grote piemel hebt, maar hij valt altijd 3 maten kleiner uit?quote:Op donderdag 19 juli 2012 13:20 schreef Kper_Norci het volgende:
Ik koop mijn boxers ook altijd 3 maten te groot.
Goed gereedschap moet je netjes kunnen opbergen hèquote:Op donderdag 19 juli 2012 13:24 schreef Kreator het volgende:
[..]
Je denkt dat je een hele grote piemel hebt, maar hij valt altijd 3 maten kleiner uit?
Dat hangt toch altijd onder een afdakje?quote:Op donderdag 19 juli 2012 13:26 schreef Kper_Norci het volgende:
[..]
Goed gereedschap moet je netjes kunnen opbergen hè
Dat begint zich ook al een beetje te vormen jaquote:Op donderdag 19 juli 2012 13:30 schreef Kluts het volgende:
[..]
Dat hangt toch altijd onder een afdakje?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |