Tof!quote:Op donderdag 19 juli 2012 12:09 schreef L-E het volgende:
Beste sollicitatiegesprek ever achter de rug.
Oh wat goedquote:Op donderdag 19 juli 2012 12:09 schreef L-E het volgende:
Beste sollicitatiegesprek ever achter de rug.
Blij dat ik hier gisteren niet zat dan.quote:Op donderdag 19 juli 2012 12:09 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Uhm .. daar zit grotendeels dezelfde club hoor als gister in 'onze' SC
Doelde op de 'gedumpt sc'quote:Op donderdag 19 juli 2012 12:11 schreef Q. het volgende:
[..]
Blij dat ik hier gisteren niet zat dan.De verdeling zoals ie nu is bevalt me wel.
Mijn jaarcontract is niet verlengd, vandaar dat ik zoekende ben. Het gaat om de functie van EVV'er (in de zorg).quote:Op donderdag 19 juli 2012 12:10 schreef -Miauw- het volgende:
[..]Oeh voor wat?
Ik mag binnenkort ook weer gaan solliciteren, joy
Het gaat. Vroeg naar bed, goed naar mijn lichaam luisteren, en het is te handelen.quote:Op donderdag 19 juli 2012 12:11 schreef Samzz het volgende:
[..]
Oh wat goed.
Hoe is het met je rug, trouwens?
Gelukkig maar. Kans dat het beter gaat worden met oefeningen?quote:Op donderdag 19 juli 2012 12:13 schreef L-E het volgende:
[..]
Het gaat. Vroeg naar bed, goed naar mijn lichaam luisteren, en het is te handelen.
Nu niet meerquote:Op donderdag 19 juli 2012 12:12 schreef Q. het volgende:
[..]
Ik snap het niet meer, er zijn waren te veel SC's.!
Die doe ik braaf, helpt wel iets ja!quote:Op donderdag 19 juli 2012 12:14 schreef Samzz het volgende:
[..]
Gelukkig maar. Kans dat het beter gaat worden met oefeningen?
Ik geloof wel dat 'wij' de betere deal hebben met de huidige verdeling ja.quote:Op donderdag 19 juli 2012 12:11 schreef Q. het volgende:
[..]
Blij dat ik hier gisteren niet zat dan.De verdeling zoals ie nu is bevalt me wel.
Dat is mooi. Ik denk dat het alleen maar beter gaat worden zodra je spieren sterker worden, tenminste, dat hoop ik voor jequote:
Uiteraard.quote:Op donderdag 19 juli 2012 12:16 schreef L-E het volgende:
Oh dear, voelen we ons verheven boven de andere sc ja?
Ik moest het even Googlenquote:Op donderdag 19 juli 2012 12:12 schreef L-E het volgende:
[..]
Mijn jaarcontract is niet verlengd, vandaar dat ik zoekende ben. Het gaat om de functie van EVV'er (in de zorg).
Wat zoek jij voor iets?
Het gaat wel snel hoor.quote:Op donderdag 19 juli 2012 12:14 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ik geloof wel dat 'wij' de betere deal hebben met de huidige verdeling ja.
Like duh! Heb je t daar wel eens gelezen?quote:Op donderdag 19 juli 2012 12:16 schreef L-E het volgende:
Oh dear, voelen we ons verheven boven de andere sc ja?
Komt vanzelfquote:Op donderdag 19 juli 2012 12:19 schreef Kper_Norci het volgende:
Hoi Samzz, en de rest, die ik nog niet zo goed ken.
Wat doe je precies als communicatieadviseur?quote:Op donderdag 19 juli 2012 12:18 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ik moest het even GooglenMaar klinkt leuk
Wanneer krijg je iets te horen?
Ik ben communicatieadviseur en ik zoek iets iets in die richting, maar wel iets leukers dan ik nu doe
Gelukkig krijg ik genoeg tijd om iets te vinden.
Halloquote:Op donderdag 19 juli 2012 12:19 schreef Kper_Norci het volgende:
Hoi Samzz, en de rest, die ik nog niet zo goed ken.
Nee, maar ik kan niet wachten!quote:Op donderdag 19 juli 2012 12:18 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Like duh! Heb je t daar wel eens gelezen?
Wij!quote:Op donderdag 19 juli 2012 12:14 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Nu niet meer![]()
Nu hebben we een goede en eentje voor klapjosti's
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |