volgende keer laten we hem lopen!!!quote:Op donderdag 19 juli 2012 11:02 schreef Loqi het volgende:
[..]
die is een halve kilo aangekomen terwijl hij op reis is
Ik loldequote:Op donderdag 19 juli 2012 11:04 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
volgende keer laten we hem lopen!!!
ik heb eindelijk een beetje lange nagels, breekt m'n pinknagel af tot aan het vleesquote:Op donderdag 19 juli 2012 11:24 schreef Dwyn het volgende:
Bleh, ik heb helemaal kortgewiekte nagels.
Ja, dat had ik dus met beide wijsvingers. Mijn ene wijsvinger is ook afgebladderd tot ongeveer de helft dus dat zal wel even duren voordat dat goedkomt.quote:Op donderdag 19 juli 2012 11:31 schreef Mirjam het volgende:
[..]
ik heb eindelijk een beetje lange nagels, breekt m'n pinknagel af tot aan het vlees
zulks een ergernis
heb ik ook veel last van momenteel... misschien door het wisselende weer?quote:Op donderdag 19 juli 2012 11:33 schreef Mirjam het volgende:
ja, dat peelen, dat was even weg, maar nu peelen ze weer als een malle
of hormonenquote:Op donderdag 19 juli 2012 11:34 schreef Loqi het volgende:
[..]
heb ik ook veel last van momenteel... misschien door het wisselende weer?
Ik geef altijd het weer de schuld als mijn nagels kut doen![]()
Da's bijna bij iedereenquote:Op donderdag 19 juli 2012 11:47 schreef PriemGirl het volgende:
Grommm..... Suedes chippen echt binnen een halve dag bij mij![]()
quote:
sandwichen maar dan de laatste topcoat laag weglatenquote:Op donderdag 19 juli 2012 11:47 schreef PriemGirl het volgende:
Grommm..... Suedes chippen echt binnen een halve dag bij mij![]()
ff de hals van het flesje schoonmakenquote:Op donderdag 19 juli 2012 11:52 schreef AlbinoBambi het volgende:
Vanmiddag neon lakjes bewonderen.
En mijn basecoat doet steeds lekken wanneer ik hem meeneem. Zo irritant.
!! Zeer goeien ideequote:Op donderdag 19 juli 2012 12:00 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
sandwichen maar dan de laatste topcoat laag weglaten
Al 3 keer gedaan, hij blijft steeds lekken.quote:Op donderdag 19 juli 2012 12:01 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ff de hals van het flesje schoonmaken
doen!quote:Op donderdag 19 juli 2012 12:09 schreef Sharana_LV het volgende:
zal ik deze kopen?
http://www.asos.com/Ruby-(...)=Red%2fgold%2fsilver
quote:Op donderdag 19 juli 2012 12:09 schreef Sharana_LV het volgende:
zal ik deze kopen?
http://www.asos.com/Ruby-(...)=Red%2fgold%2fsilver
ah, da's een schrale troostquote:Op donderdag 19 juli 2012 12:18 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
het wordt vanaf vandaag weer elke dag beter!
buy all the shit cuz it all looks good on youquote:Op donderdag 19 juli 2012 12:18 schreef Sharana_LV het volgende:
http://www.asos.com/Club-(...)-1&clr=Berry%2fblack
deze?
ze hebben zich voortgeplant!quote:Op donderdag 19 juli 2012 12:19 schreef Mirjam het volgende:
[..]
kijk ff waar die extra halve kilo vandaan komt
ja geen ideequote:Op donderdag 19 juli 2012 12:19 schreef Mirjam het volgende:
[..]
kijk ff waar die extra halve kilo vandaan komt
is ook leuk, maar ik voorspel tettenplet in dezequote:Op donderdag 19 juli 2012 12:18 schreef Sharana_LV het volgende:
deze?
das waar maar mijn tet is wel wat minder dat jullie tet!quote:Op donderdag 19 juli 2012 12:20 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
is ook leuk, maar ik voorspel tettenplet in deze
Heel apart.quote:Op donderdag 19 juli 2012 12:20 schreef Loqi het volgende:
[..]
ja geen ideede tie-wraps zijn nog vast enzo, en hijs niet nat ofzo
ik vind deze veel mooier dan de eerstequote:Op donderdag 19 juli 2012 12:18 schreef Sharana_LV het volgende:
deze?
in verhouding heul niet, je hebt voor je taille een maat 34 en voor je tetten een 38 gok ikquote:Op donderdag 19 juli 2012 12:21 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
das waar maar mijn tet is wel wat minder dat jullie tet!
ik weet die maten niet echt maar met bikini heb ik S en Lquote:Op donderdag 19 juli 2012 12:22 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
in verhouding heul niet, je hebt voor je taille een maat 34 en voor je tetten een 38 gok ik
komt ongeveer op hetzelfde neer jaquote:Op donderdag 19 juli 2012 12:23 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
ik weet die maten niet echt maar met bikini heb ik S en L
mmm... nou twijfel ik weerquote:Op donderdag 19 juli 2012 12:25 schreef Stormqueen het volgende:
S en L is 36 en 40, dus dat klopt wel
leuk shirt!quote:Op donderdag 19 juli 2012 12:25 schreef Stormqueen het volgende:
ik heb voor mezelluf deze besteld:
[ afbeelding ]
en nog 4 broeken voor bb en 2 shorts voor mezelf
die is leuk, lekker zomersquote:Op donderdag 19 juli 2012 12:25 schreef Stormqueen het volgende:
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.disclaimer
nope, ben je te bleek voor.quote:Op donderdag 19 juli 2012 12:26 schreef Sharana_LV het volgende:
http://www.asos.com/Love/(...)t=-1&clr=Scarf+print
?
quote:Op donderdag 19 juli 2012 12:26 schreef Stormqueen het volgende:
mijn bikinimaat is meestal "sorry, die maat hebben we niet"sorry maar ik moest lachen om je spoilerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
die vind ik minderquote:Op donderdag 19 juli 2012 12:26 schreef Sharana_LV het volgende:
http://www.asos.com/Love/(...)t=-1&clr=Scarf+print
?
dat was ook de bedoelingquote:Op donderdag 19 juli 2012 12:27 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
sorry maar ik moest lachen om je spoiler
dat welquote:Op donderdag 19 juli 2012 12:29 schreef Mirjam het volgende:
[..]
nee, maar soms zie je het ze bijna denken![]()
quote:Op donderdag 19 juli 2012 12:28 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
nee, dat was een matigen garp van mij
oh pfewquote:Op donderdag 19 juli 2012 12:29 schreef Mirjam het volgende:
[..]
nee, maar soms zie je het ze bijna denken![]()
quote:Op donderdag 19 juli 2012 12:25 schreef Stormqueen het volgende:
[ afbeelding ]
Hihih!quote:Op donderdag 19 juli 2012 12:39 schreef Loqi het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
![]()
en omg, de swapdoos.. ikheb nog geen kwart uitgepakt en kan nu al niet kiezen![]()
![]()
Ik word er altijd bang van als postkantoor medewerkers mij vragen of ik het toch echt niet verzekerd wil verzendenquote:
NEEM MIJ MEE JONGEquote:Op donderdag 19 juli 2012 12:51 schreef Lindytje het volgende:
Zo, nu eerst douchen, en dan gaan we eens een tochtje maken naar Rotterdam. Primark, here we come
Buy all zhe shit
Kleding en accesoiresquote:Op donderdag 19 juli 2012 13:15 schreef Sharana_LV het volgende:
wat is er te koop bij de primark?k ken de naam wel maar geen idee wat ze verkopen
Die is zeker alleen maar Ria's en Els en zulke namen gewend bij de OUquote:wat leuk, een naamgenootje, dat zie ik niet vaak
IK HEB AL 2 WEKEN MIJN LUNCH MEEquote:
Zomgquote:Op donderdag 19 juli 2012 13:32 schreef Lindytje het volgende:
Plannen gewijzigd, we gaan naar Essen!! Primark van 14.500 M2
OMG!!!!
Ja, die is echt gaaf. Zes verdiepingen!quote:Op donderdag 19 juli 2012 13:32 schreef Lindytje het volgende:
Plannen gewijzigd, we gaan naar Essen!! Primark van 14.500 M2
OMG!!!!
In Eindhoven willen ze ook vijf verdiepingen makenquote:Op donderdag 19 juli 2012 13:34 schreef Dwyn het volgende:
[..]
Ja, die is echt gaaf. Zes verdiepingen!
Jep, laat t vanavond wetenquote:Op donderdag 19 juli 2012 13:37 schreef Loqi het volgende:
nice lindie hoop ik over een tijdje ook heen te gaan met m'n moeder, laat je weten offie leuk is?
ik geloof dat ik er geweest ben, of was dat nou de h&m?quote:Op donderdag 19 juli 2012 13:37 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Is ie tof ja?
(zit nog effe d'r nagels te lakken
)
Ooh als het ook een gedeelte psychisch bij jou is dan is het maar beter dat je daar van afgezien hebtquote:Op donderdag 19 juli 2012 13:42 schreef Mss het volgende:
Ik werk praktisch naast de primark. Het is er altijd druk. De trein zit ook altijd vol met mensen met primark tassen.
Mandy, ik was eerst bezig met een gastric bypass, maar ik heb daar van afgezien.
op FB zetquote:Das even een tegenvaller:(
ik heb wel eens gereageerd in de trant van 'ja, en moeten we nou nog vragen wat precies, of ga je dta nog vertellen?'quote:Op donderdag 19 juli 2012 13:51 schreef megamandy het volgende:
Godver iemand die alleen
[..]
op FB zet
Heb de neiging om iets typen van "Ja, erg he!"
quote:Op donderdag 19 juli 2012 13:51 schreef megamandy het volgende:
Godver iemand die alleen
[..]
op FB zet
Heb de neiging om iets typen van "Ja, erg he!"
DMquote:Op donderdag 19 juli 2012 13:49 schreef megamandy het volgende:
Ooh in Essen haben wir aug ein GeschäftMaar daar moet je veel meer betalen voor een paar schoenen
En terwijl ik bijna direct naast de Duitse grens woon ben ik er nog nooit echt gaan winkelen. Alleen soms bij de DM als mijn ma daarheen gaat, maar daar ligt alleen de Aldi/Lidl/Rewe bij. Niet echt om te shoppen dus
Dat is privé!!!!11quote:Op donderdag 19 juli 2012 13:51 schreef Mirjam het volgende:
[..]
ik heb wel eens gereageerd in de trant van 'ja, en moeten we nou nog vragen wat precies, of ga je dta nog vertellen?'
Het is goedkoopquote:Op donderdag 19 juli 2012 13:55 schreef PriemGirl het volgende:
Maar... is de primark zo tof dan?Volgens mij ben ik er nog nooit binnen geweest
blanke lak - minste risicoquote:Op donderdag 19 juli 2012 14:04 schreef megamandy het volgende:
Dilemma wat ik moet lakken voor Helsinki, moet er 6 dagen opblijvenEn nee, ik heb geen Kinky in Helsinki
![]()
Glitters dan, dat blijft altijd ellenlang zitten.quote:Op donderdag 19 juli 2012 14:04 schreef megamandy het volgende:
Dilemma wat ik moet lakken voor Helsinki, moet er 6 dagen opblijvenEn nee, ik heb geen Kinky in Helsinki
![]()
holo wordt minderquote:Op donderdag 19 juli 2012 14:07 schreef megamandy het volgende:
Oja en wat ik altijd vergeet, wat is er nou met een holo en een topcoat? Maakt dat het effect minder of wat kan er dan gebeuren?
Kein glittor te vinden hierquote:Op donderdag 19 juli 2012 14:07 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Glitters dan, dat blijft altijd ellenlang zitten.
Mijn Turned up Turquoise met Sticks 'n Stones was ook populair op vakantie trouwens. Maar dat ik er na 5 dagen gewoon af zitten pulken, en daarna niet meer opnieuw gelakt.
Gemeen, gewoon gemeenquote:
Ja dat heb ik niet echt, lichte kleuren. Denk dat ik gewoon een Catrice meeneem wat ik gewoon eroverheen lak als het wil gaan bladderen en dat is niet erg als dat weg is.quote:Op donderdag 19 juli 2012 14:10 schreef Stormqueen het volgende:
Mandy, neem dan een licht kleurtje, iets roze, dat het niet zo opvalt als het er half afbladdert
Zwanger?quote:Op donderdag 19 juli 2012 14:07 schreef Mirjam het volgende:
ugh, keimisselijk vanuit het niets.
that's a first
Stond erop en rook ernaar. Of het is leerparfumquote:
Ik had het er alleen even over dat het bestaatquote:Op donderdag 19 juli 2012 14:40 schreef SpaceInvaders het volgende:
Als er keigroot op het label leer staat
Ah geloof wat je wil; maar ik kan me niet inbeelden dat het echt leer is voor 10 euro... misschien.... 10% leer in verwerkt oidquote:Op donderdag 19 juli 2012 14:40 schreef SpaceInvaders het volgende:
Als er keigroot op het label leer staat
Tjah dan nog vraag ik me af of er niet 1 of andere omweg is om 'leer' op de doos te zetten terwijl het niet 100% leer is oid...quote:Op donderdag 19 juli 2012 14:45 schreef megamandy het volgende:
Zeker kan datWij hebben ook leren schoenen voor ¤9,95 in de sale. Zijn wel meestal schoenen van minimaal een seizoen geleden maar het kan zeker.
En het is strafbaar om op de sticker/label het leerlogo te zetten terwijl het synthetisch materiaal is.
Om het echt te testen moet je een tijdje over dezelfde plek wrijven, gaat je vinger branden dan is het synthetisch, anders is het een natuurlijk materiaal.
#failquote:Op donderdag 19 juli 2012 14:53 schreef Mirjam het volgende:
http://www.rtl.nl/xl/#/u/900e691d-612c-493c-839a-676c86a47add ?
Je merkt echt wel het verschil tussen echt op nepleerquote:Op donderdag 19 juli 2012 14:52 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Tjah dan nog vraag ik me af of er niet 1 of andere omweg is om 'leer' op de doos te zetten terwijl het niet 100% leer is oid...Ik ben nogal sceptisch daarin (niet dat ik daarom een paar niet koop... of er nu opstaat dat het echt leer is of niet; weerhoudt het me verder niet om een paar te laten liggen iig).
Vraag voor een screenshot of mail van paypal?quote:Op donderdag 19 juli 2012 15:17 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ik had een lakje verkocht en diegene zegt dat ze me gepaypalt heeft maar ik heb nog heul niks
Ik heb niks op mijn paypalrekening, dan is het toch haar probleem en niet de mijne?quote:Op donderdag 19 juli 2012 15:18 schreef megamandy het volgende:
[..]
Vraag voor een screenshot of mail van paypal?
Nee ik snap dat je niets opstuurt zonder geldquote:Op donderdag 19 juli 2012 15:21 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ik heb niks op mijn paypalrekening, dan is het toch haar probleem en niet de mijne?ik stuur echt niks op hoor
Ja true. Heb haar gezegd dat ik nog niks had dus ff reactie afwachten. Is een Amerikaan dus die zal wel aan t slapen zijnquote:Op donderdag 19 juli 2012 15:23 schreef megamandy het volgende:
[..]
Nee ik snap dat je niets opstuurt zonder geldMaar misschien heeft ze iets verkeerd ingevuld of weet ik wat, als je een screenshot van haar krijgt zie je misschien wat er fout is.
Zij is de koper en moet zelf kunnen bewijzen dat ze betaald heeft
Ja ik vind het gewoon leukquote:Op donderdag 19 juli 2012 15:59 schreef Stormqueen het volgende:
megamandy blijft dapper terugvechten
quote:Op donderdag 19 juli 2012 16:04 schreef SpaceInvaders het volgende:
GODVERDOMME
vet leuke trui van mama gehad, al eentje terug gelegd en andere genomen omdat er een gat in zat, in de winkel gekeken naar gaten, zag ik niks. Zit er dus wel een gat in
Ga wel weer ruilen
Klinkt als een goeden winkelquote:Op donderdag 19 juli 2012 16:04 schreef SpaceInvaders het volgende:
GODVERDOMME
vet leuke trui van mama gehad, al eentje terug gelegd en andere genomen omdat er een gat in zat, in de winkel gekeken naar gaten, zag ik niks. Zit er dus wel een gat in
Ga wel weer ruilen
quote:Op donderdag 19 juli 2012 16:16 schreef megamandy het volgende:
Bambi heb jij ook Rumble?Ik ben heel slecht dus dat is goed voor je eigenwaarde op spelletjesgebied
Of gewoon een draadloos modem kopenquote:Op donderdag 19 juli 2012 16:20 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]Nee heb geen Rumble. Moet eerst een wifi-access point maken van mijn laptop, want anders ga ik te hard door mijn mobiel internet heen.
pics.quote:Op donderdag 19 juli 2012 16:18 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Klinkt als een goeden winkel![]()
Hihi, ik heb m'n hont verziekt.
Ik had een nieuwe goeden tondeuse besteld, maar de scheerkop is toch wel een beetje kort.
Dus nu loopt hij voor lul
Ja maar dat moet nog geinstalleerd enzo, en daar heb ik het goede kabeltje nog niet voor binnen.quote:Op donderdag 19 juli 2012 16:21 schreef megamandy het volgende:
[..]
Of gewoon een draadloos modem kopenKun je ook met je laptop overal zitten + draadloos printen alles!
Hij lijkt op Sien toen ze net geschoren wasquote:
Mja met de trui is zelf niks mis, geen slecht spul ofzo. Maarja ik weet niet hoe ze ermee omgaan in de winkelquote:
Van the stingquote:Op donderdag 19 juli 2012 16:08 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]Welke winkel dan?
Zo. Vakantiefoto's staan ook weer online.
wat voor een is dat? bij mij was laatst ook en flesje water gaan lekken mijn hele tas was zeiknatquote:Op donderdag 19 juli 2012 16:35 schreef SpaceInvaders het volgende:
En ik heb een bobble.
Zoeen mooien designerfles met een koolstoffilter. Zo'n filter zal vast bullshit zijn maar het zag er leuk uit en geen falende lekkende kloteflesjes meer in mijn tas, laatst liep ik met een druppende tas door de stad
quote:Op donderdag 19 juli 2012 16:42 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
wat voor een is dat? bij mij was laatst ook en flesje water gaan lekken mijn hele tas was zeiknat
Neh alleen 3 maten en de filters zijn in verschillende kleuren (ook meerdere kleuren samen) te krijgen. Wel is er een Bobblejug (voor 38 euroquote:Op donderdag 19 juli 2012 16:42 schreef AlbinoBambi het volgende:
[imf]https://fbcdn-sphotos-a.a(...)6743_838515814_n.jpg[/img]
Kijk, m'n souvenirs.![]()
Spees, daar zijn ook verschillende designs van toch?
Deze komt van bijenkorf maar ook online, verzendkosten zijn 4.16 euro. Net wat in mandje geflikkerd om dat te checkenquote:
38 euro?quote:Op donderdag 19 juli 2012 16:43 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Neh alleen 3 maten en de filters zijn in verschillende kleuren (ook meerdere kleuren samen) te krijgen. Wel is er een Bobblejug (voor 38 euro)
wat een troepquote:Op donderdag 19 juli 2012 16:42 schreef AlbinoBambi het volgende:
[ afbeelding ]
Goeie zooibuit.quote:Op donderdag 19 juli 2012 16:42 schreef AlbinoBambi het volgende:
[ afbeelding ]
noesquote:Op donderdag 19 juli 2012 16:47 schreef Nagelschaartje het volgende:
Skjoe! Waarom hebben wij anaforen toch niet gezien?
Daarom moet je ook alles met de handen etenquote:
quote:Op donderdag 19 juli 2012 16:48 schreef megamandy het volgende:
Whohooo topscore weet niet waar het opeens vandaan kwam1241 punten in 1 ronde
Waarom post iedereen hoe ze mij verslaan?quote:
Omdat garpigquote:Op donderdag 19 juli 2012 16:53 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
[..]
Waarom post iedereen hoe ze mij verslaan?![]()
Ik had er helemaal geen naam bijgezet, nu heb je jezelf verradenquote:Op donderdag 19 juli 2012 16:53 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
[..]
Waarom post iedereen hoe ze mij verslaan?![]()
Terwijl het zo garpig was geweest als ik erna had kunnen posten "o hai ik had lekker meer" :quote:Op donderdag 19 juli 2012 16:56 schreef megamandy het volgende:
[..]
Ik had er helemaal geen naam bijgezet, nu heb je jezelf verraden
Had ik wel verwachtquote:Op donderdag 19 juli 2012 16:57 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Terwijl het zo garpig was geweest als ik erna had kunnen posten "o hai ik had lekker meer" :
Gemiste kans
Gemeente was ook wel mooi gevondenquote:Op donderdag 19 juli 2012 16:59 schreef megamandy het volgende:
[..]
Had ik wel verwachtmaar ik was zo blij
![]()
Ja die was heel ingenieus van mijquote:Op donderdag 19 juli 2012 17:01 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Gemeente was ook wel mooi gevonden
Ik vind het maar stom.quote:
Dagsluiting? Inclusief kampvuur?quote:Op donderdag 19 juli 2012 17:08 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Ik vind het maar stom.
Oh en mooi dat ik helemaal schor terug ben gekomen van vakantie.Kon de laatste 2 dagsluitingen ook gewoon niet meer meezingen, mwehe.
quote:Op donderdag 19 juli 2012 17:09 schreef megamandy het volgende:
[..]
Dagsluiting? Inclusief kampvuur?
Was het iets georganiseerd dan waar je heen bent gegaan?
Sorry Bambi, maar ik heb nu echt een beeld in m'n hoofd dat vergelijkbaar is met Skjoe's Dahlia-clubquote:Op donderdag 19 juli 2012 17:11 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]Nee, gewoon samen zingen, een overdenking aanhoren en daarna eten in het restaurant.
Ging met een christelijke reisorganisatie mee, op een groepsreis voor jongeren.
Ja, zo'n zomerkamp ideequote:Op donderdag 19 juli 2012 17:13 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Sorry Bambi, maar ik heb nu echt een beeld in m'n hoofd dat vergelijkbaar is met Skjoe's Dahlia-club
He meissie, misschien had je beter even helemaal vrij kunnen nemen.quote:Op donderdag 19 juli 2012 17:14 schreef princess-a het volgende:
Net thuis van koffie drinken en lunch met vriendinVanochtend gejenkt op het werk. Collega wilde graag op Facebook een foto laten zien, ik wilde niet want voelde de bui al hangen.. Dus collega zei ah kijk eem joh, klikte mn Facebook aan en daar laadde een grote foto van m'n broer die mn zusje er net op had gezet. Dus ik foto weggeklikt en gezegd dat ik het niet wilde zien, hij vragen waarom niet "wanneer zie je je broer dan pas weer?" en ik "nieeehieet
"
Toch balen dat ik het niet droog heb gehouden op werkNu maar iets vinden om te shoppen in de stad, iemand nog tips voor dingen die altijd goed zijn? urge to shop!
Ooh dat zou zo niets voor mij zijnquote:Op donderdag 19 juli 2012 17:11 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]Nee, gewoon samen zingen, een overdenking aanhoren en daarna eten in het restaurant.
Ging met een christelijke reisorganisatie mee, op een groepsreis voor jongeren.
dahlia'squote:Op donderdag 19 juli 2012 17:13 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Sorry Bambi, maar ik heb nu echt een beeld in m'n hoofd dat vergelijkbaar is met Skjoe's Dahlia-club
Dat mag.quote:Op donderdag 19 juli 2012 17:13 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
zingen jullie ook koembajaaa?quote:Op donderdag 19 juli 2012 17:17 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Dat mag.Het is volgens mij net als alle groepsreizen, alleen trekken wij 's avonds dus even een kwartiertje uit voor een dagsluiting. Die niet verplicht is, maar waar wel ook meteen de mededelingen van de dag verteld worden zodat je niet helemaal naar de receptie hoeft te lopen.
Reisleidster vertelt een verhaaltje, leest soms een paar zinnen voor uit de bijbel, daar praten we nog 5 minuutjes over, dan is het weer klaar.quote:Op donderdag 19 juli 2012 17:17 schreef megamandy het volgende:
[..]
Ooh dat zou zo niets voor mij zijnen een overdenking is dan een of ander thema/vraagstuk waar je over kunt gaan nadenken of wat?
quote:Op donderdag 19 juli 2012 17:14 schreef princess-a het volgende:
Net thuis van koffie drinken en lunch met vriendinVanochtend gejenkt op het werk. Collega wilde graag op Facebook een foto laten zien, ik wilde niet want voelde de bui al hangen.. Dus collega zei ah kijk eem joh, klikte mn Facebook aan en daar laadde een grote foto van m'n broer die mn zusje er net op had gezet. Dus ik foto weggeklikt en gezegd dat ik het niet wilde zien, hij vragen waarom niet "wanneer zie je je broer dan pas weer?" en ik "nieeehieet
"
Toch balen dat ik het niet droog heb gehouden op werkNu maar iets vinden om te shoppen in de stad, iemand nog tips voor dingen die altijd goed zijn? urge to shop!
En daarna ga je zuipen?quote:Op donderdag 19 juli 2012 17:17 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Dat mag.Het is volgens mij net als alle groepsreizen, alleen trekken wij 's avonds dus even een kwartiertje uit voor een dagsluiting. Die niet verplicht is, maar waar wel ook meteen de mededelingen van de dag verteld worden zodat je niet helemaal naar de receptie hoeft te lopen.
Echt hequote:Op donderdag 19 juli 2012 17:17 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
He meissie, misschien had je beter even helemaal vrij kunnen nemen.
En ga langs de sale, zodat het net voelt alsof je een gigantisch goeden deal hebt![]()
En als dat niet werkt naar de supermarkt en all the food kopen
Groepsseks mag heul niet!quote:
quote:Op donderdag 19 juli 2012 17:21 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Groepsseks mag heul niet!![]()
Want als je zwanger wordt moet je trouwen en bij groepsseks weet je heul niet met wie
hadden ze vlechten en lange rokken?quote:Op donderdag 19 juli 2012 17:21 schreef AlbinoBambi het volgende:
Op een paar meisjes van de groep na dan, want die vroegen ook hoe wij dachten God te eren terwijl we op heidense muziek dansten.
Ik word daar zo moe van.
We zingen wel hallelujah?quote:Op donderdag 19 juli 2012 17:20 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
mijn beeld van christelijke jongerenbijeenkomsten, wat doe je![]()
quote:Op donderdag 19 juli 2012 17:21 schreef AlbinoBambi het volgende:
Op een paar meisjes van de groep na dan, want die vroegen ook hoe wij dachten God te eren terwijl we op heidense muziek dansten.
Ik word daar zo moe van.
En zwarte kousen?quote:Op donderdag 19 juli 2012 17:21 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
hadden ze vlechten en lange rokken?
Heidense muziekquote:Op donderdag 19 juli 2012 17:21 schreef AlbinoBambi het volgende:
Ik word daar zo moe van.
quote:Op donderdag 19 juli 2012 17:21 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
hadden ze vlechten en lange rokken?
gewoon de meisjes met de meisjes en de jongens met de jongensquote:Op donderdag 19 juli 2012 17:21 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Want als je zwanger wordt moet je trouwen en bij groepsseks weet je heul niet met wie
Ben echt een jenkerd aan het wordenquote:
Schoenen en tassen zijn inderdaad altijd goedquote:Op donderdag 19 juli 2012 17:18 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Reisleidster vertelt een verhaaltje, leest soms een paar zinnen voor uit de bijbel, daar praten we nog 5 minuutjes over, dan is het weer klaar.
[..]Het zijn ook gewoon rotdagen. Ik vind schoenen altijd fijn shoppen! Of tassen, die hoeven niet te passen, die moeten alleen leuk zijn.
Nagellak kopen, heb je vast heul nog niet genoeg vanquote:Op donderdag 19 juli 2012 17:22 schreef princess-a het volgende:
[..]
Ben echt een jenkerd aan het worden
[..]
Schoenen en tassen zijn inderdaad altijd goedIk doe wel voor de zekerheid mn mooie horloge even om, voor ik zo thuis kom met een heel duur exemplaar omdat ik mezelf zielig vindt
quote:Op donderdag 19 juli 2012 17:22 schreef princess-a het volgende:
[..]
[..]
Schoenen en tassen zijn inderdaad altijd goedIk doe wel voor de zekerheid mn mooie horloge even om, voor ik zo thuis kom met een heel duur exemplaar omdat ik mezelf zielig vindt
LMFAO man. Die vertellen je nog net niet om kerken af te branden.quote:Op donderdag 19 juli 2012 17:22 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ja, zoals Racoon enzo. Onderdanen van Satan zeg ik je.
janken mag op zo'n dag! En anders gewoon je hormonen de schuld gevenquote:Op donderdag 19 juli 2012 17:22 schreef princess-a het volgende:
[..]
[..]
quote:Op donderdag 19 juli 2012 17:22 schreef princess-a het volgende:
[..]
[..]
Als er maar 1 in je klaarkomt weet je het wel toch?quote:Op donderdag 19 juli 2012 17:21 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Dat is geen goeden groepssexquote:Op donderdag 19 juli 2012 17:24 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Als er maar 1 in je klaarkomt weet je het wel toch?
Ik ga maar snel weer wegsorry Bambi
Word je dan niet door iedereen volgespoten?quote:Op donderdag 19 juli 2012 17:24 schreef Incantrix het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 19 juli 2012 17:24 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Blaft de rest gewoon je mond/aarsch vol.quote:Op donderdag 19 juli 2012 17:25 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Word je dan niet door iedereen volgespoten?
quote:Op donderdag 19 juli 2012 17:27 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Blaft de rest gewoon je mond/aarsch vol.
En Bambi, gelukkig![]()
En aan het eind heeft iedereen aidsquote:Op donderdag 19 juli 2012 17:27 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Blaft de rest gewoon je mond/aarsch vol.
En Bambi, gelukkig![]()
Want je mag geen condooms gebruiken van de pausquote:Op donderdag 19 juli 2012 17:28 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
En aan het eind heeft iedereen aids
Eeh, welke is dat? *is te lui om te zoeken*quote:Op donderdag 19 juli 2012 17:26 schreef Nagelschaartje het volgende:
Bambi, wat ik me al een tijdje afvraag.
Hallelujah van Leonard Cohen (en Jeff Buckley en Rufus Wainright en een dozijn idols-kandidaten).. Is dat nou heidens of juist weer niet?
En ik denk dat dit de meest bekende versie is:quote:I've heard there was a secret chord
That David played and it pleased the Lord
But you don't really care for music, do you?
It goes like this...the fourth, the fifth
The minor fall
And the major lift
The baffled King composing Halleluja
Halleluja
Halleluja
Halleluja
Halleluja
Your faith was strong but you needed proof
You saw her bathing on the roof
Her beauty and the moonlight overthrew you.
She tied you to her kitchen chair
She broke your throne
She cut your hair
And from your lips she drew the Halleluja
Halleluja
Halleluja
Halleluja
Halleluja
Baby I have been here before
I've seen this room, I've walked this floor, you know..
I used to live alone before I knew you.
I've seen your flag on the marble arch
Love is not a victory march
It's a cold and it's a broken Halleluja
Halleluja
Halleluja
Halleluja
Halleluja
There was a time when you let me know
What's really going on below
But now you never show that to me, do you?
Remember when I moved in you
And the holy dove was moving too
And every breath we drew was Halleluja
Halleluja
Halleluja
Halleluja
Halleluja
Maybe there's a God above
But all I've ever learned from love
Was how to shoot at somebody who outdrew you.
And it's not a crime that you hear at night
it's not somebody who's seen the light
it's a cold and it's a broken Halleluja
Halleluja
Halleluja
Halleluja
Halleluja
Die van the OC dat marissa dood gaat?quote:Op donderdag 19 juli 2012 17:33 schreef Nagelschaartje het volgende:
Dit is de tekst:
[..]
En ik denk dat dit de meest bekende versie is:
the OC?quote:Op donderdag 19 juli 2012 17:33 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Die van the OC dat marissa dood gaat?
Ligt ook aan je definitie van heidens natuurlijk, maar ik vind er niks mis mee.quote:Op donderdag 19 juli 2012 17:33 schreef Nagelschaartje het volgende:
Dit is de tekst:
[..]
En ik denk dat dit de meest bekende versie is:
Nog geen christen heeft het voor me kunnen beantwoordenquote:Op donderdag 19 juli 2012 17:36 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Ligt ook aan je definitie van heidens natuurlijk, maar ik vind er niks mis mee.
Even langs Sephora om te kijken of spotted er al eens isquote:Op donderdag 19 juli 2012 17:22 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Nagellak kopen, heb je vast heul nog niet genoeg van
Pehehequote:Op donderdag 19 juli 2012 17:23 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
janken mag op zo'n dag! En anders gewoon je hormonen de schuld geven
Het werkt wel zo, als ik geen ketting om heb vind ik dat ik een ketting nodig heb, zelfde voor zonnebril, mooie tas, horloge, pumps, flatjes etcquote:Op donderdag 19 juli 2012 17:23 schreef megamandy het volgende:
[..]Dat laatste gedeelte
![]()
Of iets lekkers kopen inderdaad om te eteniets wat je normaal te duur/speciaal zou vinden
Bij een traiteur omnomnom
quote:Op donderdag 19 juli 2012 17:26 schreef Incantrix het volgende:
Nee, wacht even. Ik moet PA nog even een dikkegeven (virtueel dan)!
Ja maar vastbinden en haar knippen is echt gebeurd in de bijbel, alleen niet bij David.quote:Op donderdag 19 juli 2012 17:39 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Nog geen christen heeft het voor me kunnen beantwoorden.
Vooral dit couplet is een beetje spannend misschien:
She broke your throne
She cut your hair
Klinkt mij als goeden SM
Maar als jij zegt dat jullie hallelujah zongen, stel ik me altijd het refrein hiervan voor, maar dan zoals in deze versie:
(tevens mijn favoriete versie)
Deden ze in de bijbel ook aan SM?quote:Op donderdag 19 juli 2012 17:41 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Ja maar vastbinden en haar knippen is echt gebeurd in de bijbel, alleen niet bij David.
Er zijn heeeel veel verschillende hallelujah versies.
quote:Op donderdag 19 juli 2012 17:42 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Deden ze in de bijbel ook aan SM?
ja was bij mij ook van de week! vreemdquote:Op donderdag 19 juli 2012 17:45 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]Zoiets.
Heey, ik zie net dat er bij mij ook geld afgeschreven was voor m'n wereldpas bij de Rabo. Maar het is ook weer teruggestort.
Ja dat was delilah toch?quote:Op donderdag 19 juli 2012 17:39 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Nog geen christen heeft het voor me kunnen beantwoorden.
Vooral dit couplet is een beetje spannend misschien:
She broke your throne
She cut your hair
Klinkt mij als goeden SM
Maar als jij zegt dat jullie hallelujah zongen, stel ik me altijd het refrein hiervan voor, maar dan zoals in deze versie:
(tevens mijn favoriete versie)
duivelsgebroed!quote:Op donderdag 19 juli 2012 17:44 schreef megamandy het volgende:
Och ik heb als kleine heiden gewoon The House of the Rising Sun op mijn gitaar gespeeld in de kerk
delilah? Is dat die van dat liedje?quote:
Delilah knipte het haar af van Simsonquote:Op donderdag 19 juli 2012 17:51 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
delilah? Is dat die van dat liedje?
Eigenlijk wel ja, bleut als ik was. En mijn ouders en muzieklerares vonden het goed. De pastoor kon het nummer denk ik nietquote:
Dat weet ik toch heul niet?quote:Op donderdag 19 juli 2012 17:53 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Delilah knipte het haar af van Simson
Neen, bijbelkennis is geen algemene kennisquote:
nou, dat ben ik niet met je eens, veel dingen in onze samenleving zijn daar op ge-ent, meer dan je denktquote:Op donderdag 19 juli 2012 17:55 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Neen, bijbelkennis is geen algemene kennis
De Nationale Bijbelquizquote:Op donderdag 19 juli 2012 17:57 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
nou, dat ben ik niet met je eens, veel dingen in onze samenleving zijn daar op ge-ent, meer dan je denkt
Een beetje basis mag wel, dus het verhaal van Jezus, van Mozes, van Noach, dat soort dingen.quote:Op donderdag 19 juli 2012 17:57 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
nou, dat ben ik niet met je eens, veel dingen in onze samenleving zijn daar op ge-ent, meer dan je denkt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |