Ja ja, we zijn overal!quote:
Nee volgens mij zittten er her en der ook biseksuelen verstoptquote:
De roze ridder is van mij, niet andersomquote:Op donderdag 19 juli 2012 09:50 schreef Ang3l het volgende:
Ja, kun je ff checken wie er allemaal van de roze ridder zijn!
Ja zoiets. Groentje aan lager wal komt bij mensen die er al langer zitten, en maakt het natuurlijk snel big time. Verliest zich dan in het succes, drama drama en alles eindigt oke. Same old same old.quote:Op donderdag 19 juli 2012 10:21 schreef wonderer het volgende:
Oh, iemand met een droom die helemaal op het einde TOCH verwezenlijkt wordt, against all odds?
Ik zat me zo te ergeren aan Rock of Ages... dat was hetzelfde verhaal als Burlesque, alleen dan nog slechterquote:Op donderdag 19 juli 2012 10:31 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja zoiets. Groentje aan lager wal komt bij mensen die er al langer zitten, en maakt het natuurlijk snel big time. Verliest zich dan in het succes, drama drama en alles eindigt oke. Same old same old.
Zo'n film als Phonebooth waarbij de hele film zich in een telefooncel ATM hokje afspeelt.quote:
Dan is Rock of Ages de Burlesque en is Magic Mike de Coyote Uglyquote:Op donderdag 19 juli 2012 10:32 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ik zat me zo te ergeren aan Rock of Ages... dat was hetzelfde verhaal als Burlesque, alleen dan nog slechter
Ang3l!quote:Op donderdag 19 juli 2012 10:30 schreef Ang3l het volgende:
ATM? Echt? Vriendin zat gister juist tegen me te vertellen dat ie dinsdag in de sneak zat en ruk was
quote:Op donderdag 19 juli 2012 10:33 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Zo'n film als Phonebooth waarbij de hele film zich in een telefooncel ATM hokje afspeelt.
Niets om mijn zuurverdiende centjes aan uit te geven dus.quote:Op donderdag 19 juli 2012 10:33 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Dan is Rock of Ages de Burlesque en is Magic Mike de Coyote Ugly
En dan maar een 4,8 op imdb krijgt...quote:Op donderdag 19 juli 2012 10:33 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Zo'n film als Phonebooth waarbij de hele film zich in een telefooncel ATM hokje afspeelt.
Internet is geurloos en dus wordt dat vaak vervangen door smileys. En nee, die stonden er niet, dus ik was in de war of je het nu echt meende of nietquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |