Je gaat vandaag dus weg?quote:Op zondag 22 juli 2012 08:01 schreef Bozz187 het volgende:
[..]
blijkbaar wel, maar moet nog ff shit doen voor ik op vakantie ga
Goed planquote:Op zondag 22 juli 2012 08:23 schreef KoningStoma het volgende:
we moeten eens wat vaker mw2 doen met zn allen
yup, over een half uurtje richting shiphol en om half 1 vliegen.quote:
Nice, veel plezier alvastquote:Op zondag 22 juli 2012 09:02 schreef Bozz187 het volgende:
[..]
yup, over een half uurtje richting shiphol en om half 1 vliegen.
maar zou Alex al vast zitten, of een hangover 2 moment hebben gehad met " i came in you, you came on floor"?
thnx!quote:Op zondag 22 juli 2012 09:05 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Nice, veel plezier alvast![]()
Ik denk dat we Lexi binnenkort wel op Locked Up Abroad gaan zien, omdat ie weer op de verkeerde tijd op de verkeerde plek was
quote:Op zondag 22 juli 2012 09:26 schreef Kutstudent het volgende:
Vanavond Hengelo onveilig maken, morgen Berlijn, daarna Krakow, Budapest, Zagreb en Porec.![]()
![]()
![]()
![]()
Nee, moet nog inkopen doen. Wat "water" voor in de auto.quote:Op zondag 22 juli 2012 09:39 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Je bent er vroeg bij trouwensAlvast aan het zuipen?
quote:Op zondag 22 juli 2012 09:56 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Nee, moet nog inkopen doen. Wat "water" voor in de auto.
Minder praatjes, meer drank kopen drakenjagertquote:Op zondag 22 juli 2012 10:03 schreef Kutstudent het volgende:
Wel jammer dat we niet langs Roemenië gaan, ik wilde graag Inna nog een keer ballen.
Nu al zin in Krakow. Slanke mooie vrouwen die allemaal denken dat je een rijke tatta bent.quote:Op zondag 22 juli 2012 10:04 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Minder praatjes, meer drank kopen drakenjagert
En kinderen. En een gezin. En een woedende vrachtwagenchauffeur/houthakker/metaalarbeider/bouwvakker als man. Veel plezierquote:Op zondag 22 juli 2012 10:06 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Nu al zin in Krakow. Slanke mooie vrouwen die allemaal denken dat je een rijke tatta bent.![]()
En achteraf aids blijken te hebben.
Pics/vids/geluidsfragmenten?quote:Op zondag 22 juli 2012 10:10 schreef KoningStoma het volgende:
shit negers, ik heb al 2 uur achter elkaar een grijns op mijn gezicht, om akelig van te worden. Het begint gewoon pijn te doen
Het komt erop neer dat ik zo'n pro competitive mlg knurft die tegen me aanvloog in bf3, aan het trollen ben.
Veel plezierquote:Op zondag 22 juli 2012 09:26 schreef Kutstudent het volgende:
Vanavond Hengelo onveilig maken, morgen Berlijn, daarna Krakow, Budapest, Zagreb en Porec.![]()
![]()
![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |