boh ik ruik hem hier, vieze stinkertquote:Op zaterdag 21 juli 2012 13:54 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Nice ouwe.
Ik liet net een scheetje en ik ben er gewoon misselijk van.
Hij hangt hier nog steeds rond te spokenquote:Op zaterdag 21 juli 2012 14:34 schreef Bozz187 het volgende:
[..]
boh ik ruik hem hier, vieze stinkert
Ach, hij is het wel gewend met fifa enzo om zijn shit kapot te gooien, dus daar is hij helemaal niet zo moeilijk in.quote:Op vrijdag 20 juli 2012 20:32 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Kan je meteen die Mac inruilen voor iets fatsoenlijks
Gefeliciteerd ouwequote:Op zaterdag 21 juli 2012 12:58 schreef Tauchmeister het volgende:
Nakijken duurde eeuwen, maar ik heb mijn BSA officieel binnen![]()
![]()
![]()
![]()
Jebentgewoonslecht.jpgquote:Op zaterdag 21 juli 2012 15:23 schreef Pixell het volgende:
ik heb gefaald wakker te blijven, nu heb ik alsnog 5 uurtjes geslapen
ben je weer aan het praten? heb ik je niet gezegd stil te zijn totdat je weer toestemming had?quote:
Sorry papa nattequote:Op zaterdag 21 juli 2012 15:25 schreef Pixell het volgende:
[..]
ben je weer aan het praten? heb ik je niet gezegd stil te zijn totdat je weer toestemming had?
quote:Op zaterdag 21 juli 2012 15:27 schreef Pixell het volgende:
en ik snap tversity ook niet hé.. soms wel eens films die ik download die meerdere audio streams heeft, bij haali media splitter ingesteld dat ie automatisch de engels moet pakken en hetzelfde voor subs (in het nl), doet ie het nog steeds niet..
Gewoon een bad call met die advertenties. Ze zullen er echt geen slapeloze nachten van krijgen. Iedereen maakt wel eens een fout.quote:Op zaterdag 21 juli 2012 15:35 schreef Pixell het volgende:
Microsoft lijdt eerste verlies sinds beursgang
Dat zei ik vorig jaar ook.quote:Op zaterdag 21 juli 2012 16:08 schreef Tauchmeister het volgende:
[..]
[..]
Thanks! Ik ga het wel heel anders aanpakken volgend jaar.
om 11-12 uur gewoon forcere om te slapenquote:Op zaterdag 21 juli 2012 15:23 schreef Pixell het volgende:
ik heb gefaald wakker te blijven, nu heb ik alsnog 5 uurtjes geslapen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |