Niets zeggen over de veegpartij die Ajax uitdeelde aan Celticquote:Op zondag 22 juli 2012 16:54 schreef SoldMayor het volgende:
PSV wint gewoon even van Bilbao en Benfica.![]()
Wat ook geheel logisch is, als je ziet in welke competitie Celtic speeltquote:Op maandag 23 juli 2012 01:06 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Niets zeggen over de veegpartij die Ajax uitdeelde aan Celtic
Hoe ging dat tegen FC Eindhoven?quote:Op zondag 22 juli 2012 16:54 schreef SoldMayor het volgende:
PSV wint gewoon even van Bilbao en Benfica.![]()
Troll is weer geslaagd nu ga ik pitten.quote:Op maandag 23 juli 2012 01:08 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Wat ook geheel logisch is, als je ziet in welke competitie Celtic speelt![]()
Die zijn nu al sowieso kampioen aankomend seizoen
Natuurlijk dit was wel weer te verwachtenquote:Op maandag 23 juli 2012 01:10 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Troll is weer geslaagd nu ga ik pitten.
Nou vooruit dan Nicolaas oefenpotjes stellen geen fuck voor en zeggen niets over hoe een team presteert in de competitie. Athletic speelde met een team zonder de beste spelers en dan stellen ze geen kut voor. Celtic is een zeer matig team en werd compleet weg gespeeld door jong Ajax. Conclusie het zegt allemaal geen flikker maar de volgende keer maak ik mijn sarcasme nog duidelijkerquote:Op maandag 23 juli 2012 01:16 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Natuurlijk dit was wel weer te verwachten. Gooi het daar maar op als je wederom geen fatsoenlijke reactie kan geven
[ afbeelding ]
Oh oefenpotjes zeggen sowieso niksquote:Op maandag 23 juli 2012 01:26 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Nou vooruit dan Nicolaas oefenpotjes stellen geen fuck voor en zeggen niets over hoe een team presteert in de competitie. Athletic speelde met een team zonder de beste spelers en dan stellen ze geen kut voor. Celtic is een zeer matig team en werd compleet weg gespeeld door jong Ajax. Conclusie het zegt allemaal geen flikker maar de volgende keer maak ik mijn sarcasme nog duidelijker
Mwah denk dat Celtic toch wel mee zou doen in de subtop van de eredivisie dat er daar maar twee fatsoenlijke clubs zijn doet daar niets aan af. In de eredivisie heb je ook maar twee grote clubs en dat zijn Feyenoord en Ajax.quote:Op maandag 23 juli 2012 01:29 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Oh oefenpotjes zeggen sowieso niks. Maar het ging er meer om dat de competitie sowieso niks is in Schotland
. Celtic en Rangers zijn de enige 2 teams daar, en Celtic heeft sowieso 2 of 3 jaar geen last van Rangers
Gelukkig was mijn sarcasme wel duidelijk bij je
Celtic en Rangers hebben wel vaker zitten kijken om in Engeland mee te doenquote:Op maandag 23 juli 2012 01:39 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Mwah denk dat Celtic toch wel mee zou doen in de subtop van de eredivisie dat er daar maar twee fatsoenlijke clubs zijn doet daar niets aan af. In de eredivisie heb je ook maar twee grote clubs en dat zijn Feyenoord en Ajax.
haha deze manquote:Op maandag 23 juli 2012 01:42 schreef KoningStoma het volgende:
Knullen, als jullie willen klagen, doe het dan op games, niet op mensen.
Twente bakt er echt niks van.quote:
Die goal van S. de Jong.quote:Op maandag 23 juli 2012 01:06 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Niets zeggen over de veegpartij die Ajax uitdeelde aan Celtic
www.vliegwinkel.nlquote:Op maandag 23 juli 2012 10:11 schreef Frankii het volgende:
Jullie moeten trouwens ook even op je favoriet stemmen in het FOK!idols topic! Mag uiteraard niet zeggen wie ik ben, moet wel eerlijk blijven en zulks.
Huilen..quote:Op maandag 23 juli 2012 07:46 schreef Rossdale het volgende:
Goeiemoggel! Het voetbal gezeik is alweer begonnen? Zonde
Valt mee, kom net uit de douchequote:
Volgens mij hoor ik bij kandidaat 2 het oorstrelende geluid van een dode muis in de gitaarquote:Op maandag 23 juli 2012 10:11 schreef Frankii het volgende:
Jullie moeten trouwens ook even op je favoriet stemmen in het FOK!idols topic! Mag uiteraard niet zeggen wie ik ben, moet wel eerlijk blijven en zulks.
FOK!Idols 2012: Stem nu op jouw favoriet!!
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Please sir. When moon? When Mustang?
quote:Op maandag 23 juli 2012 10:27 schreef Rossdale het volgende:
[..]
[ afbeelding ]Klopt, want wist wel dat je zou reagerenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
Don’t take my kindness for weakness and then expect me to treat you the same
Ja duh, je hapt op mijn opmerkingquote:Op maandag 23 juli 2012 10:28 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Klopt, want wist wel dat je zou reageren
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |