Veel plezier ouwe zemmelaarquote:Op zondag 22 juli 2012 12:01 schreef Kutstudent het volgende:
Deze discussie.Ührmänner.
![]()
Kutkaboutert checkt uit.![]()
Veel plezier man!quote:Op zondag 22 juli 2012 12:01 schreef Kutstudent het volgende:
Deze discussie.Ührmänner.
![]()
Kutkaboutert checkt uit.![]()
quote:Op zondag 22 juli 2012 11:58 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Geloof me ik heb mijn rodeo's gedaan met de friteuse.
Nicequote:Op zondag 22 juli 2012 12:25 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Morgen word mijn rechterhand gefixed eindelijk weer een poosje pijn vrij hopelijk
Het gruis eruit halen door middel van een klein sneetje. Ze zuigen dat eruit en wat kleine bultjes op de botten worden eraf geschrapt. Zal dit waarschijnlijk de rest van mijn leven om het jaar moeten doen.quote:
Naja, beter dan fappen met linksquote:Op zondag 22 juli 2012 12:34 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Het gruis eruit halen door middel van een klein sneetje. Ze zuigen dat eruit en wat kleine bultjes op de botten worden eraf geschrapt. Zal dit waarschijnlijk de rest van mijn leven om het jaar moeten doen.
Ja het is geen ondragelijke pijn maar vooral na een dag werken of kickboxen moet ik het koelen om de zwelling eruit te halenquote:Op zondag 22 juli 2012 12:38 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Naja, beter dan fappen met links![]()
Maar serieus, heb je er zoveel last van dan?
Ja, dat is klote. Beter dat er dan wat aan gebeurtquote:Op zondag 22 juli 2012 12:42 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Ja het is geen ondragelijke pijn maar vooral na een dag werken of kickboxen moet ik het koelen om de zwelling eruit te halen
Ja ach pijn is fijn zullen we maar zeggenquote:Op zondag 22 juli 2012 12:45 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Ja, dat is klote. Beter dat er dan wat aan gebeurt
Bloed is goed en jeuk is leuk, nee bedankt. Moet jij trouwens niet buiten zijn met dit weer?quote:Op zondag 22 juli 2012 12:57 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Ja ach pijn is fijn zullen we maar zeggen
Ben lam maar ik ga dadelijk wel even naar het meer. Beetje chillenquote:Op zondag 22 juli 2012 12:59 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Bloed is goed en jeuk is leuk, nee bedankt. Moet jij trouwens niet buiten zijn met dit weer?
Succes, duurt een uur ongeveerquote:Op zondag 22 juli 2012 13:55 schreef Fsmxi het volgende:
Denk ik dat ik ook maar weer eens battlefield aanslinger, moet ik nog een update van 2 gig downloaden
Vanavond knal ik bf er ook inquote:Op zondag 22 juli 2012 13:55 schreef Fsmxi het volgende:
Denk ik dat ik ook maar weer eens battlefield aanslinger, moet ik nog een update van 2 gig downloaden
Kunt gij geen auto betalen ofsoh, haha!quote:Op zondag 22 juli 2012 15:11 schreef Tauchmeister het volgende:
Vanaf morgen een kleine 600 kilometer fietsen richting Oostenrijk, zin inWordt fikken!
quote:Op zondag 22 juli 2012 17:24 schreef Bozz187 het volgende:
Zo 31 graden, biertje erbij, ik zeg de groeten uit Kos
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |