Ik ook niet en ik had Liara toch tot nu toe altijd mee tijdens die missie.quote:
Heb ik tot nu toe nog geen last van gehad. *Afklopt*.quote:Op vrijdag 20 juli 2012 13:45 schreef SteveBudin het volgende:
[..]
Nieuwe MP-map Rio is ook bugged. Al een paar keer een crash naar de desktop gehad tijdens het spelen van die map.
Je bent zeker meer bezig met Jack te reviven, dan dat je op de husks etc. kan schieten?quote:Op vrijdag 20 juli 2012 23:15 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Pff, heb een behoorlijke fout gemaakt door Grunt en Jack mee te nemen naar de Derelict Reaper (voor de IFF)De vorige keer (als Vanguard) vloog ik er doorheen met Mordin/Zaeed, maar besloot Jack mee te nemen voor de Shockwave... fout
Ben nu bij de laatste kamer aangekomen, dus ik zet maar gewoon door. Maar kut is het wel
Yup, die trut presteert het elke keer om een Scion te knuffelenquote:Op vrijdag 20 juli 2012 23:18 schreef ElmarO het volgende:
[..]
Je bent zeker meer bezig met Jack te reviven, dan dat je op de husks etc. kan schieten?
Ze verwarde die Scion zeker met de teddybeer uit haar jeugd.quote:Op vrijdag 20 juli 2012 23:25 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Yup, die trut presteert het elke keer om een Scion te knuffelenGrunt was ook niet helder bezig door elke keer maar te chargen
Inderdaad, ben totaal niet onder de indruk van d'r. Dan neem ik nog liever Tali mee naar een plek zonder synthetics om mee te knoeienquote:Op vrijdag 20 juli 2012 23:27 schreef ElmarO het volgende:
[..]
Ze verwarde die Scion zeker met de teddybeer uit haar jeugd.Al blijft het raar dat Jack zo ontzettend zwak is. Je vraagt je af waar ze in die gevangenis waar ze zat in hemelsnaam zo bang voor waren.
Treurige is dat Tali in vergelijking met Jack nog een tank is. Had beide mee richting de Human reaper en de enige die ik moest reviven was Jack. Sindsdien wist ik ook gelijk dat ik haar bij een nieuwe game niet mee op missies zou nemen. Als een Collector niest valt ze al om.quote:Op vrijdag 20 juli 2012 23:32 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Inderdaad, ben totaal niet onder de indruk van d'r. Dan neem ik nog liever Tali mee naar een plek zonder synthetics om mee te knoeien
Sterker nog, als ze er tijdens ME1 al was geweest had je haar minstens drie keer moeten reviven tijdens het gesprek met Sovereign op Virmire.quote:Op vrijdag 20 juli 2012 23:56 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Durf te wedden dat Jack zelfs op super ultra easy mode nog slap is
quote:
Die fury vind iik ook erg fijn maar ik vind die destroyer ook belachelijk sterk en goed. Als je die eenmaal rond de level 18 hebt en je hebt alles op ammo, weapon damage en die granaten staan dan ben je bijna niet meer neer te leggen. Al helemaal niet als je dan met een cerberus harrier V rond loopt en daarnaast nog een geth plasma shotgun X omdat je toch je powers niet hoeft te herladen. Een banshee ligt in 5 seconden op de grondquote:Op vrijdag 20 juli 2012 23:08 schreef ElmarO het volgende:
[..]
Ik ook niet en ik had Liara toch tot nu toe altijd mee tijdens die missie.
[..]
Heb ik tot nu toe nog geen last van gehad. *Afklopt*.
Maar weer eens even bezig geweest met de Fury.Ontwikkelt zich tot één van mijn favoriete karakters. Het is ook gewoon heerlijk om Annihilation Field aan te zetten, naar een paar Geth te rennen en dan Throw spammen; Biotic Explosions galore.
[ afbeelding ]
Ah, ik heb de Destroyer nog niet, dus daar heb ik helaas nog geen ervaring mee. Maar het klinkt wel goed. Al mis ik naast de Destroyer ook nog steeds de Cerberus Harrier.quote:Op maandag 23 juli 2012 07:56 schreef Wiebeldak het volgende:
[..]
Die fury vind iik ook erg fijn maar ik vind die destroyer ook belachelijk sterk en goed. Als je die eenmaal rond de level 18 hebt en je hebt alles op ammo, weapon damage en die granaten staan dan ben je bijna niet meer neer te leggen. Al helemaal niet als je dan met een cerberus harrier V rond loopt en daarnaast nog een geth plasma shotgun X omdat je toch je powers niet hoeft te herladen. Een banshee ligt in 5 seconden op de grond
Biotic Slash heb ik al op level 6. Zeer handig voor crowd control of om ze al wat te verzwakken voordat je gaat chargen. En het gaat dwars door muren heen; ook leuk. Had zelf eerst mijn twijfels over Phase Disruptor, maar het is toch zeer handig. Je moet alleen wat meer naar de grond mikken i.p.v. recht op de vijand.quote:Op maandag 23 juli 2012 10:08 schreef padlarf het volgende:
Phase Disruptor vervangen door Biotic Slash. Net als Smash, maar dan met een langer bereik.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |