Al zou je een eeuw zoeken dan nog kwam je niet in de buurt van mijn achilleshiel (hiel, niet punt). Het was slechts een belachelijke post en dat weet je zelf ook wel.quote:Op woensdag 18 juli 2012 22:36 schreef Cavalinho het volgende:
Ah Achillispunt. TMM en Ang3l.
Excuse moi, zal ze nooit meer verbinden.
*gooit een zeepje voor de voeten van Ang3l.quote:Op woensdag 18 juli 2012 22:39 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Al zou je een eeuw zoeken dan nog kwam je niet in de buurt van mijn achilleshiel (hiel, niet punt). Het was slechts een belachelijke post en dat weet je zelf ook wel.
Hoiquote:Op woensdag 18 juli 2012 22:41 schreef Ayumu2.0 het volgende:
Maar jullie kunnen ook gewoon aardig tegen elkaar doen? Zo ja hoi
Ik zei toch: Zondag buk ik pasquote:Op woensdag 18 juli 2012 22:40 schreef Renesite het volgende:
[..]
*gooit een zeepje voor de voeten van Ang3l.
Halloquote:Op woensdag 18 juli 2012 22:41 schreef Ayumu2.0 het volgende:
Maar jullie kunnen ook gewoon aardig tegen elkaar doen? Zo ja hoi
Ik wil je achilleshiel aanwijzen. Moet je wel ff bukken.quote:
Nee daar zit ie ook nietquote:Op woensdag 18 juli 2012 22:41 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ik wil je achilleshiel aanwijzen. Moet je wel ff bukken.
Volgens mij was het een ASL vraagquote:Op woensdag 18 juli 2012 22:42 schreef Ayumu2.0 het volgende:
[..]
En daarmee bedoel je? toch niet... Nee nee nee.
Jij hosselaarquote:
Dan is het goed. 25 jaar Limburg komen we vandaan. En nichterigheid heb ik niet zoveel mee verder vriendelijk wanneer men dat ook tegen mij is.quote:
Neuh. Ben gewoon nieuwsgierig ingesteld.quote:
Ah, iemand van de verkeerde kant aan de andere kant van het landquote:Op woensdag 18 juli 2012 22:45 schreef Ayumu2.0 het volgende:
[..]
Dan is het goed. 25 jaar Limburg komen we vandaan. En nichterigheid heb ik niet zoveel mee verder vriendelijk wanneer men dat ook tegen mij is.
We? Zit je met z'n 2 achter de username dan? Of ben je zo'n onafscheidelijke eenheid?quote:Op woensdag 18 juli 2012 22:45 schreef Ayumu2.0 het volgende:
[..]
Dan is het goed. 25 jaar Limburg komen we vandaan. En nichterigheid heb ik niet zoveel mee verder vriendelijk wanneer men dat ook tegen mij is.
ik ben vriendelijk tegen iedereen en vind iedereen liefquote:Op woensdag 18 juli 2012 22:45 schreef Ayumu2.0 het volgende:
[..]
Al heb ik toch plannen om langzaam hier uit Limburg weg te trekken naar betere oordenquote:Op woensdag 18 juli 2012 22:46 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ah, iemand van de verkeerde kant aan de andere kant van het land.
En je houdt van Mercedes
Een onafscheidelijke eenheid met mijzelf dat kloptquote:Op woensdag 18 juli 2012 22:46 schreef Ang3l het volgende:
[..]
We? Zit je met z'n 2 achter de username dan? Of ben je zo'n onafscheidelijke eenheid?
Dank u.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |