en moet ik dat dan ook gaan gebruiken op die manier....quote:Op woensdag 18 juli 2012 23:56 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Gewoon achter elke post /HJ typen. Dat wordt vast begrepen
X-Men Origins? Ik ben niet zo wild van fantasy.quote:Op woensdag 18 juli 2012 23:59 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Houd je van actie? Kijk dan Wolverine.
Ja natuurlijk!quote:Op donderdag 19 juli 2012 00:00 schreef NaRRaToR het volgende:
[..]
en moet ik dat dan ook gaan gebruiken op die manier....
Ik zou het prima vinden als het niet zo snel ging.quote:Op woensdag 18 juli 2012 23:59 schreef Samzz het volgende:
Volgens mij ben ik de enige die dit helemaal prima vindt.
Oke. I don't really care, eigenlijkquote:Op woensdag 18 juli 2012 23:59 schreef NaRRaToR het volgende:
[..]
Dat was al na het gezeik wat HJ en ik beschreven. In het originele topic was het veel van hetzelfde. elke keer dezelfde "ernstige gevallen" met hun eeuwige vicieuze cirkels waar ze niet uit konden komen door o.a. een bord voor hun kop en teveel slachtofferrol / zelfmedelijden.
Daarom is er in die reeks een SC afsplitsing gekomen IIRC
Dan zetten we hem gewoon terugquote:Op donderdag 19 juli 2012 00:00 schreef Hungry_Joe het volgende:
Mwah. Die drama OP slopen we er nog wel uit hier, dan moet het goedkomen.
Tijd voor mijn Ninja-skillsquote:Op donderdag 19 juli 2012 00:00 schreef Samzz het volgende:
[..]
Hee, wie aan Pantertje komt, komt aan mij.
Ik ben er ook nogquote:Op woensdag 18 juli 2012 23:58 schreef Pien85 het volgende:
Ik heb met die nieuwe SCs toch steeds het gevoel het verkeerde feestje te zijn binnengestapt.
Ja gezien. Beetje te doorgedraaid psychedelic enzo.quote:
*Klauwen al vast gaat scherpen*quote:
En dáár kan ik wél mee omgaanquote:Op donderdag 19 juli 2012 00:02 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ja, nu lijkt het wel de 25-35 sc, maar dan met een paar nieuwe users erbij
Het is wel aan te raden deze film onder invloed te zien.quote:Op donderdag 19 juli 2012 00:02 schreef Tegan het volgende:
[..]
Ja gezien. Beetje te doorgedraaid psychedelic enzo.
We take over this shitquote:Op donderdag 19 juli 2012 00:02 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Nee, de Als Versieren reeks, gezien de OP. Maar dat komt nog wel goed.quote:Op donderdag 19 juli 2012 00:02 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Geen camera kan mij bijhoudenquote:
*Shuriken pakt*quote:
Dat hoeft niet iedereen te wetenquote:
Te jong?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |