Wat heb je precies aangedikt dan?quote:Op woensdag 18 juli 2012 23:46 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Neem me niet al te letterlijk, Sammz. Ik dik dingen graag aan.
Nee, maar gewoon niet iets waar ik teveel moet concentreren, want ik ben moe. Verder niet iets slechts ofzoquote:Op woensdag 18 juli 2012 23:47 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Wat bedoel je met wat lights? Moet het een komedie zijn?
Ja, the Notebook, maar die is niet 'light'.quote:
Ja light was denk ik niet een heel duidelijke woordkeuzequote:Op woensdag 18 juli 2012 23:48 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, the Notebook, maar die is niet 'light'.
My bad. Ik vroeg me gewoon af waar te posten, omdat je nu weer veel bekende gezichten hier ziet, maar ik niet in de remains van de AVNZMG-reeks terecht wil komen, wat onvermijdelijk lijkt.quote:Op woensdag 18 juli 2012 23:47 schreef Samzz het volgende:
[..]
Wat heb je precies aangedikt dan?
En mijn naam is met 1 m en 2 keer een z.
The Naked Gun.quote:Op woensdag 18 juli 2012 23:49 schreef Tegan het volgende:
[..]
Ja light was denk ik niet een heel duidelijke woordkeuze.
Je kan ook Atonement kijken. Ook een goede film. Of the Prestige.quote:Op woensdag 18 juli 2012 23:49 schreef Tegan het volgende:
[..]
Ja light was denk ik niet een heel duidelijke woordkeuze.
Waarom precies? omdat het daar uiteindelijk alleen nog maar over de bekende ernstige gevallen ging met een bord voor hun kop enzo?quote:Op woensdag 18 juli 2012 23:49 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
My bad. Ik vroeg me gewoon af waar te posten, omdat je nu weer veel bekende gezichten hier ziet, maar ik niet in de remains van de AVNZMG-reeks terecht wil komen, wat onvermijdelijk lijkt.
Zijn die 'light'? Volgens mij toch vrij zware films dacht ik.quote:Op woensdag 18 juli 2012 23:50 schreef Samzz het volgende:
[..]
Je kan ook Atonement kijken. Ook een goede film. Of the Prestige.
Volgens mij zitten dit vooral in de andere SC. En ik mis denk ik ook even wat er mis is met die usersquote:Op woensdag 18 juli 2012 23:49 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
My bad. Ik vroeg me gewoon af waar te posten, omdat je nu weer veel bekende gezichten hier ziet, maar ik niet in de remains van de AVNZMG-reeks terecht wil komen, wat onvermijdelijk lijkt.
Ik vind het wel meevallen. Kan je prima kijken zonder er teveel bij na te denken.quote:Op woensdag 18 juli 2012 23:51 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Zijn die 'light'? Volgens mij toch vrij zware films dacht ik.
Ik heb nergens last van hoorquote:Op woensdag 18 juli 2012 23:52 schreef El_Thijs het volgende:
Er is niets mis met iemand, we zijn gewoon nog niet gewend aan elkaar.
Dit eigenlijk:quote:Op woensdag 18 juli 2012 23:51 schreef Samzz het volgende:
[..]
Volgens mij zitten dit vooral in de andere SC. En ik mis denk ik ook even wat er mis is met die users?
quote:Op woensdag 18 juli 2012 23:51 schreef NaRRaToR het volgende:
[..]
Waarom precies? omdat het daar uiteindelijk alleen nog maar over de bekende ernstige gevallen ging met een bord voor hun kop enzo?
Fappen.quote:
Jij doet kusje-kroel nu en dat mag sowieso niet op fok!quote:Op woensdag 18 juli 2012 23:52 schreef El_Thijs het volgende:
Er is niets mis met iemand, we zijn gewoon nog niet gewend aan elkaar.
We moeten nog een beetje aan elkaar wennen, maar ik ben al ENORM dikke vrienden aan het maken.quote:
Veel te hard zelfs, ik wil mijn dooie SC terug waar je rustig een dagje kon gaan werken en dan 2 pagina's terug las en weer bij was...quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |