Ik was nog niet weg, autistenjongen.quote:
Ik ben zo benieuwd naar het verslag van jou van de volgende meetquote:Op woensdag 18 juli 2012 23:39 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Ik was nog niet weg, autistenjongen.
Jajoh, wie kan er nou niet met verandering omgaan?quote:Op woensdag 18 juli 2012 23:39 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Ik was nog niet weg, autistenjongen.
Dan moeten we die maar eens gaan plannen hequote:Op woensdag 18 juli 2012 23:40 schreef Kper_Norci het volgende:
[..]
Ik ben zo benieuwd naar het verslag van jou van de volgende meet![]()
D'r is een spelletjesmeet in die andere SC. Iets met oudhollandsche spelen en het 500 meter marmottenzuigen. Dat moet wel wat anekdotes opleveren.quote:Op woensdag 18 juli 2012 23:40 schreef Kper_Norci het volgende:
[..]
Ik ben zo benieuwd naar het verslag van jou van de volgende meet![]()
Wat is er? Verstoor ik je wereldbeeld?quote:Op woensdag 18 juli 2012 23:41 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Jajoh, wie kan er nou niet met verandering omgaan?
echt als je alleen maar zuur kan doen tyft dan gewoon een eind op.
Ergens bij Dinant in de buurt, zitten bijna in Frankrijk.quote:
Oeh straks ben je spotbaarquote:Op woensdag 18 juli 2012 23:43 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ergens bij Dinant in de buurt, zitten bijna in Frankrijk.
Ik dacht na de 1e keer lezen dat het een soort gangbangachtig pyamaslaapfeestje wasquote:Op woensdag 18 juli 2012 23:42 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
D'r is een spelletjesmeet in die andere SC. Iets met oudhollandsche spelen en het 500 meter marmottenzuigen. Dat moet wel wat anekdotes opleveren.
Misschien heb ik je verkeerd begrepen, maar jij begint al met zeggen dat je niemand hier mag. Why is that?quote:Op woensdag 18 juli 2012 23:43 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Wat is er? Verstoor ik je wereldbeeld?
Ik ben nooit weggeweest.quote:Op woensdag 18 juli 2012 23:30 schreef KomtTijd... het volgende:
Ah, de zuurpruimen zijn er ook weer bij
Dat was humor ofzoquote:Op woensdag 18 juli 2012 23:45 schreef Samzz het volgende:
[..]
Misschien heb ik je verkeerd begrepen, maar jij begint al met zeggen dat je niemand hier mag. Why is that?
ik dacht al even dat ik de pervert was om dat te denken maar ik ben dus niet de enigequote:Op woensdag 18 juli 2012 23:44 schreef Kper_Norci het volgende:
[..]
Ik dacht na de 1e keer lezen dat het een soort gangbangachtig pyamaslaapfeestje was
Maar wat daar zit is dan toch onder andere het overblijfsel van die niet versieren kunnen reeks?quote:Op woensdag 18 juli 2012 23:44 schreef Kper_Norci het volgende:
[..]
Ik dacht na de 1e keer lezen dat het een soort gangbangachtige pyamaslaapfeestje was
Oh, ik denk dat ik dan de verkeerde lolbroek aan heb.quote:
Ik zag het al helemaal voor mequote:Op woensdag 18 juli 2012 23:45 schreef NaRRaToR het volgende:
[..]
ik dacht al even dat ik de pervert was om dat te denken maar ik ben dus niet de enige
You and me both, my friend.quote:Op woensdag 18 juli 2012 23:46 schreef Samzz het volgende:
[..]
Oh, ik denk dat ik dan de verkeerde lolbroek aan heb.
Ook.quote:Op woensdag 18 juli 2012 23:45 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Maar wat daar zit is dan toch onder andere het overblijfsel van die niet versieren kunnen reeks?
Mjah daar zitten er hier ook een paar van... Het is gewoon nog niet duidelijk wat er nu in welke SC besproken wordt en welke kliekjes waar welkom zijnquote:Op woensdag 18 juli 2012 23:45 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Maar wat daar zit is dan toch onder andere het overblijfsel van die niet versieren kunnen reeks?
Neem me niet al te letterlijk, Sammz. Ik dik dingen graag aan.quote:Op woensdag 18 juli 2012 23:45 schreef Samzz het volgende:
[..]
Misschien heb ik je verkeerd begrepen, maar jij begint al met zeggen dat je niemand hier mag. Why is that?
Weet ik niet, daar kwam ik nooit. Ik heb geen problemen met versieren, wel met het tegenkomen van potentieel te versieren dames.quote:Op woensdag 18 juli 2012 23:45 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
jou letterlijk nemen.... pervertquote:Op woensdag 18 juli 2012 23:46 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Neem me niet al te letterlijk, Sammz. Ik dik dingen graag aan.
Wat bedoel je met wat lights? Moet het een komedie zijn?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |