maar ik wil geen eten, ik wil een mcflurryquote:Op woensdag 18 juli 2012 22:28 schreef Samzz het volgende:
[..]
Kan je beter naar Food Village, al is dat wel prijzig.
Terug van nooit weggeweest.quote:
Zullen wel na de douane zitten dan denk ik, zal 't eens aan m'n man vragen, die is er elke weekquote:Op woensdag 18 juli 2012 22:37 schreef Tegan het volgende:
Ik ken die twee Mac's van Schiphol niet trouwens. Kom er ook zelden, maar toch.
Jaquote:Op woensdag 18 juli 2012 22:38 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Zullen wel na de douane zitten dan denk ik, zal 't eens aan m'n man vragen, die is er elke week
nah dat ligt er maar net aan hoorquote:Op woensdag 18 juli 2012 22:44 schreef Tegan het volgende:
Ik heb trouwens nog wel een goed verhaal.
Ik was vandaag aan het praten met een lesbische collega van me, en toen door het gesprek werd me ineens duidelijk dat wat wij hetero's voorspel noemen voor lesbiennes gewoon al the real deal is. En dus als je dat even doortrekt, dat lesbiennes dus ook veel sneller all the way gaan enzo
. Ja eigenlijk wist ik dat ook wel, maar had er nooit zo bij stilgestaan, was wel een eyeopener
.
maar neuken met een piemel is dan toch ook gewoon optie 2?quote:Op woensdag 18 juli 2012 22:45 schreef Tegan het volgende:
Ja ok, maar dat is gewoon optie twee. Dat maakt optie een niet minder all the way.
maar als je een lesbienne bent die graag iets naar binnen flatst dan is dat toch nog gewoon zo?quote:Op woensdag 18 juli 2012 22:47 schreef Tegan het volgende:
Nouja ja, maar ik zie de rest dan toch eerder als voorspel, naspel en tussenspel (niet dat het minder seksueel is ofzo).
Ja maar kijk. Bij hetero's is ontmaagd zijn imo pas als er penetratie was. Terwijl bij lesbiennes dat niet zo is. En daar ligt het verschil.quote:Op woensdag 18 juli 2012 22:49 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
maar als je een lesbienne bent die graag iets naar binnen flatst dan is dat toch nog gewoon zo?
dat is waarquote:Op woensdag 18 juli 2012 22:50 schreef Tegan het volgende:
[..]
Ja maar kijk. Bij hetero's is ontmaagd zijn imo pas als er penetratie was. Terwijl bij lesbiennes dat niet zo is. En daar ligt het verschil.
Ik ook niet. Laatste keer dat ik er was zat ik bij de BK omdat ik geen Mac zag.quote:Op woensdag 18 juli 2012 22:37 schreef Tegan het volgende:
Ik ken die twee Mac's van Schiphol niet trouwens. Kom er ook zelden, maar toch.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |