abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_159204056
quote:
0s.gif Op maandag 18 januari 2016 04:45 schreef Aloulu het volgende:
Het zal je nog verbazen hoe lekker je als loempieboer kan verdienen. Ik ken er eentje die het overnam van zijn vader en op hele goede markten staat. Hij heeft een strakke mobiele verkoopwagen gekocht en heeft het gigantisch druk elke zaterdag. Zo'n loempia zit helemaal niets in dus geloof dat ie op 1 euro zeker 70 cent in zijn zak steekt. Bladerdeeg en lachwekkend weinig wat erin zit. Dat is een winstpercentage van 70% en best netjes. Als je op goede plaatsen staat waar veel beweging is (ingang van een winkelcentrum bijv of parkeerplaats) kan je zeker wel op een dag 1500 klanten hebben die minimaal 1 euro uitgeven per kop. Steek je daarvan 70% (1000 euro) in je zak omdat die dingen niets kosten en dan viermaal in de maand (elke zaterdag) heb je toch een leuk (extra) inkomen. Haal wat kleine kosten ervan af zoals je staanplaats, wat bakolie en uren die je maakt. Als je dan nog twee andere dagen in de week erbij hebt waar je ongeveer hetzelfde kan draaien kan je lekker verdienen. Je hoeft er ook geen enkel diploma voor te hebben en zelfs de taal niet te spreken. Gewoon lachen, ja knikken en bakken die dingen.
4k/maand aan inkomen voor amper 10 uurtjes werken in de week. _O_
Of 8k als je ook op zondag aan de bak kunt.
Tonnetje per jaar binnenslepen voor een part-time job. :7

Waarom doen niet meer mensen dit? :o :o :o
pindazakje
pi_159209371
Ik begin onmiddellijk een loempiakraam. Echter ben ik geen Aziaat dus hoe ga ik dat verantwoorden?
pi_159210100
1500 per dag? Droom lekker verder dwaas.
Bier en tieten!!
pi_159210194
Geen belasting betalen natuurlijk :{w
pi_159210253
quote:
0s.gif Op maandag 18 januari 2016 20:12 schreef Longcat. het volgende:
Geen belasting betalen natuurlijk :{w
Belasting betalen :')
  maandag 18 januari 2016 @ 20:37:38 #56
317952 geldwolf
De echte Henk en Ria
pi_159211246
quote:
0s.gif Op woensdag 18 juli 2012 21:44 schreef swoopie het volgende:
Hier in Barneveld staat er ook eentje, maar die staat ook op een behoorlijk goede plek, althans, dat stond ie, tot de gemeente besloot het centrum 'aan te pakken'. Ik kan eigenlijk even niet bedenken waar hij tegenwoordig staat :?
Deze man weet _O_
en een poot van snuffel de hond
pi_159213918
quote:
0s.gif Op maandag 18 januari 2016 20:37 schreef geldwolf het volgende:

[..]

Deze man weet _O_
Hehe, nooit meer bij deze post stilgestaan, al 4 jaar niet ;) Maareh, hij staat weer op z'n oude stekkie al een tijd. Deze man weet ook!!
pi_159219456
quote:
0s.gif Op maandag 18 januari 2016 04:45 schreef Aloulu het volgende:
Het zal je nog verbazen hoe lekker je als loempieboer kan verdienen. Ik ken er eentje die het overnam van zijn vader en op hele goede markten staat. Hij heeft een strakke mobiele verkoopwagen gekocht en heeft het gigantisch druk elke zaterdag. Zo'n loempia zit helemaal niets in dus geloof dat ie op 1 euro zeker 70 cent in zijn zak steekt. Bladerdeeg en lachwekkend weinig wat erin zit. Dat is een winstpercentage van 70% en best netjes. Als je op goede plaatsen staat waar veel beweging is (ingang van een winkelcentrum bijv of parkeerplaats) kan je zeker wel op een dag 1500 klanten hebben die minimaal 1 euro uitgeven per kop. Steek je daarvan 70% (1000 euro) in je zak omdat die dingen niets kosten en dan viermaal in de maand (elke zaterdag) heb je toch een leuk (extra) inkomen. Haal wat kleine kosten ervan af zoals je staanplaats, wat bakolie en uren die je maakt. Als je dan nog twee andere dagen in de week erbij hebt waar je ongeveer hetzelfde kan draaien kan je lekker verdienen. Je hoeft er ook geen enkel diploma voor te hebben en zelfs de taal niet te spreken. Gewoon lachen, ja knikken en bakken die dingen.
Ik denk dat ik ook maar een loempiakraam begin.
pi_159221476
Toen ik nog op de havo zat gingen alle leerlingen van mijn middelbare school in de pauze een loempia halen bij de loempiakraam. Die man had niets te klagen.
pi_159230698
quote:
3s.gif Op donderdag 19 juli 2012 20:16 schreef fotostarter het volgende:
Meestal hebben ze er meer dan 1.
En hebben ze her en der een kraam staan.

Zo weet ik dat er hier 1 een stuk of 4 kramen heeft. 3 daarvan lopen als een tierelier, de ander komt volgens mij niet veel.
Die loempia's maken kost ook geen ruk als je ziet wat erin zit.
Worden door een personeel/familie lid aan de lopende band met hand gemaakt. Makkelijk 2000-3000 stuks per dag.
To tea or not to tea, only coffee matters.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')