Eh, elke dag zuigen? Twee weken is een nogal ruim tijdsbestek in dit geval.quote:Op woensdag 18 juli 2012 17:28 schreef 90Mir het volgende:
En ik doe daar inmiddels toch zeker we iedere 2 weken zuigen
Ik neem aan dat je de tegenstelling tussen papiervisjes en zilvervisjes bedoelt.quote:Op woensdag 18 juli 2012 20:16 schreef HetKlusKonijn het volgende:
Zijn heel hardnekkig, die krengen.
Het grootste probleem is dat wat goed is om zilvervisjes te bestrijden, juist prima is voor zilvervisjes om te leven... bah.
Dit inderdaad. Daarom zo verdomd lastig om echt van de beesten af te komen. Het geeft wel altijd een goed gevoel als ik er eentje keihard dood heb kunnen meppen met een krant of schoenquote:Op woensdag 18 juli 2012 21:16 schreef quo_ het volgende:
[..]
Ik neem aan dat je de tegenstelling tussen papiervisjes en zilvervisjes bedoelt.
Zilvervisje gedijt goed bij een koele en vochtige omgeving.
Papiervisje juist bij wat meer warmte en droogte.
Ja precies. Dus heb je het ene type net ausradiert, krijg je zijn verre neefjes ervoor terug...quote:Op woensdag 18 juli 2012 21:16 schreef quo_ het volgende:
[..]
Ik neem aan dat je de tegenstelling tussen papiervisjes en zilvervisjes bedoelt.
Zilvervisje gedijt goed bij een koele en vochtige omgeving.
Papiervisje juist bij wat meer warmte en droogte.
Ik heb er ook last van gehad, ooit zijn ze binnengekomen via gebruikte verhuisdozen.quote:Op woensdag 18 juli 2012 17:28 schreef 90Mir het volgende:
Goed, klaar met mijn niet zo lekker verhaal.
Hoe kom ik hier nu vanaf? Ik vind die beestjes zo vies!
Een vraagje: heb je behang oid op je muur?quote:Op donderdag 19 juli 2012 18:57 schreef 90Mir het volgende:
Maar ze zitten wel heel vaak op mijn muur. En ik vind er nou nooit eentje in mijn badkuip of gootsteen.
Nee, alles is stucwerk, maar scherp opgemerkt!quote:Op donderdag 19 juli 2012 21:14 schreef HetKlusKonijn het volgende:
[..]
Een vraagje: heb je behang oid op je muur?
Behangselplak zijn ze namelijk ook gek op!![]()
En als dat het geval is dan zijn het toch waarschijnlijk papiervisjes denk ik.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |