Even rustig aan.quote:Op woensdag 18 juli 2012 14:21 schreef only.me het volgende:
Al weken voor mijn vakantie in juni liep ik moe en elke dag hoofdpijn op mijn werk, maar tijdens mijn vakantie werd dat niet beter, alleen maar slechter! Ik heb mij dus ziek gemeld, en enkele weken terug na de bedrijfsarts geweest.Na mijn verhaal te hebben verteld stelde hij tot 2 x toe om 2 weken later beter te zijn, waarop ik antwoorde: Dat ik dat niet wist, ik kan niet vooruit kijken en weet niet hoe ik er dan aan toe ben!! vervolgens begon hij over Obama, en weet ik wat al niet meer.Ik moet wel ff vermelden dat mijn contract pr 1 augustus word beeindigd!! en er stonden nog 10 vakantie dagen open!! Toen begon hij weer over dat voorstel, (na wel ,n uur) En hij zei , weetje ik doe het zo met je, ik of mijn collega belt je van te voren om te vragen hoe het dan gaat, dus daar kon ik mee leven, heb ook gezegd. Ik ben niet gebeld om te vragen hoe het ging, dus zonder mijn weten beter gemeld, waarop ik mij direct weer ziek wilde melden. Dat werd dus niet geaccepteerd, nu moet ik via uwv ,n sekond opinuim aanvragen, (50 euro) mijn huisarts zegt ook dat ik rust moet houden, en niks word meer geaccepteerd van hun kant!! Ik heb eigenlijk het hele jaar door al gedoe gehad op het werk, zodra je er binnen bent na het tekenen van je contract ben je letterlijk en figuurlijk van hun, en word je min of meer behandeld als ,n slaaf!! Ik was aangenomen als verkoopster, maar verkocht ik beter dan mijn vaste medewerkers dan kon ik als straf kussens uitzoeken die al 10 jaar onder de schimmels en muizenkeutels zitten, doe je ,n praatje/overleg met je collega en dit werd gezien, dan gebeurde er hetzelfde!!, Of als het rustig was dan kon je de afdeling (300 mtr lang, en 200 mtr breed)schoonmaken, invl. de meubelen, liefst in 1 dag en was het schoon dan spuiten ze de afdeling s,avonds met ,n brandweerslang nat, en kon je de volgende dag zo weer overnieuw beginnen!!! Er werd zelfs gezegd van....JULLIE ZIJN MIJN SLAVEN EN DOE JE NIET WT IK ZEG DAN KRIJG JE OP STAANDE VOET ONTSLAG!!! Dit zijn maar enkele voorbeelden!! De druk op het werk kon ik denk ik niet meer aan, en nu zit ik mooi door mijn baas in de problemen!!!
Wie kan mij in deze helpen???
Even willekeurig wat enters neer gezet. Nu nog proberen te ontcijferen.quote:Al weken voor mijn vakantie in juni liep ik moe en elke dag hoofdpijn op mijn werk, maar tijdens mijn vakantie werd dat niet beter, alleen maar slechter! Ik heb mij dus ziek gemeld, en enkele weken terug na de bedrijfsarts geweest.
Na mijn verhaal te hebben verteld stelde hij tot 2 x toe om 2 weken later beter te zijn, waarop ik antwoorde: Dat ik dat niet wist, ik kan niet vooruit kijken en weet niet hoe ik er dan aan toe ben!! vervolgens begon hij over Obama, en weet ik wat al niet meer.Ik moet wel ff vermelden dat mijn contract pr 1 augustus word beeindigd!! en er stonden nog 10 vakantie dagen open!!
Toen begon hij weer over dat voorstel, (na wel ,n uur) En hij zei , weetje ik doe het zo met je, ik of mijn collega belt je van te voren om te vragen hoe het dan gaat, dus daar kon ik mee leven, heb ook gezegd. Ik ben niet gebeld om te vragen hoe het ging, dus zonder mijn weten beter gemeld, waarop ik mij direct weer ziek wilde melden. Dat werd dus niet geaccepteerd, nu moet ik via uwv ,n sekond opinuim aanvragen, (50 euro) mijn huisarts zegt ook dat ik rust moet houden, en niks word meer geaccepteerd van hun kant!!
Ik heb eigenlijk het hele jaar door al gedoe gehad op het werk, zodra je er binnen bent na het tekenen van je contract ben je letterlijk en figuurlijk van hun, en word je min of meer behandeld als ,n slaaf!! Ik was aangenomen als verkoopster, maar verkocht ik beter dan mijn vaste medewerkers dan kon ik als straf kussens uitzoeken die al 10 jaar onder de schimmels en muizenkeutels zitten, doe je ,n praatje/overleg met je collega en dit werd gezien, dan gebeurde er hetzelfde!!,
Of als het rustig was dan kon je de afdeling (300 mtr lang, en 200 mtr breed)schoonmaken, invl. de meubelen, liefst in 1 dag en was het schoon dan spuiten ze de afdeling s,avonds met ,n brandweerslang nat, en kon je de volgende dag zo weer overnieuw beginnen!!!
Er werd zelfs gezegd van....JULLIE ZIJN MIJN SLAVEN EN DOE JE NIET WT IK ZEG DAN KRIJG JE OP STAANDE VOET ONTSLAG!!! Dit zijn maar enkele voorbeelden!! De druk op het werk kon ik denk ik niet meer aan, en nu zit ik mooi door mijn baas in de problemen!!!
Wie kan mij in deze helpen???
inderdaad want rechtsbijstand en vakbond kost je alleen maar meer stress en misschien zelfs meer uiteindelijk.quote:Op woensdag 18 juli 2012 14:29 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Neem gewoon die 9 vakantiedagen op.
Laat er 1 uitbetalen.
En zoek ander werk?
Wat was de reden van weigering?quote:Op woensdag 18 juli 2012 14:42 schreef only.me het volgende:
Sorry, maar ik weet het ff niet meer, vandaar zo warrig!!
maar het komt er dus op neer, dat ik akkoord ben gegaan om te kijken of ik de 16de beter was, mits zij mij zouden bellen om te vragen hoe het was, dat is niet gebeurd en ze hebben mij pr 16 juli beter gemeld, ik dus direct bellen, om te zeggen dat het niet beter was geworden, maar mijn ziekmelding word niet geaccepteerd!!
Nu ga ik een aangetekende brief sturen naar het uitzendbureau die de bedrijfsarts in dienst heeft, hun hebben mijn ziekmeldeng ook geweigerd! maar dat is vast in overeenstemming met mijn baas!!
En ik ga maar naar het uwv voor een beoordeling, maar mijn laatste anderhave week gaat in, en ik ben bang dat het dan te laat is, want alles moet via post en je zit met de vakantie
quote:Op woensdag 18 juli 2012 14:29 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Neem gewoon die 9 vakantiedagen op.
Laat er 1 uitbetalen.
En zoek ander werk?
Je hebt niks te verliezen want je contract loopt af per 1 augustus.quote:Op woensdag 18 juli 2012 14:46 schreef only.me het volgende:
Was het maar zo makkelijk.
Ik ben de enige niet die er zo aan toe is.
Er worden zelfs weddenschappen gezet hoelang iemand daar blijft zonder overspannen te raken!!
Dat ik met de bedrijfsarts zou hebben overlegd dat ik de 16de weer beter zou zijn!!!quote:Op woensdag 18 juli 2012 14:45 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
[..]
Wat was de reden van weigering?
En:
[..]
Ze mogen niets achter je rug om beslissen, niets zonder jouw erin te betrekken. En dat ze je ziek melding niet accepteren is hun probleem, niet de jouwe. Jij handelt gewoon zoals van je verwacht wordt en je houdt je aan de afspraken. Dat hun dat niet doen of dat ze je ziekmelding niet accepteren moet je volledig naast je neerleggen. Je krijgt vanzelf wel bericht dat je voor een keuring naar de bedrijfsarts moet of het UVW moet.quote:Op woensdag 18 juli 2012 15:09 schreef only.me het volgende:
[..]
Dat ik met de bedrijfsarts zou hebben overlegd dat ik de 16de weer beter zou zijn!!!
Maar ze zouden mij dus eerst bellen om te vragen hoe het ging, en dan beslissen hoe en wat!!
En dat laatste is dus niet gebeurd!!
Dus hebben zij beslissingen genomen buiten mij om.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |