Natuurlijk moet het in balans zijn maar een goede versterking is wel belangrijker...quote:Op woensdag 18 juli 2012 14:45 schreef brother52 het volgende:
[..]
Nee, niet mee eens. Heb je goede versterkers en je hangt daar een paar gare speakers aan, dan is je geluid gewoon kut.
Je set moet gewoon in balans zijn.
Het begint bij goeie mics, als je een goeie versterker kan van een kutsignaal geen goed signaal maken. Zo kan je alles wel tot echt alles terugbrengen. Je hele keten moet in feite gewoon goed zijn.quote:Op woensdag 18 juli 2012 14:56 schreef Bahamut0503 het volgende:
[..]
Natuurlijk moet het in balans zijn maar een goede versterking is wel belangrijker...
Laat je eens adviseren door Feedback (oid). Het ligt er ook maar net aan wat je precies gaat doen en hoe vaak je gaat spelen.. als het kostwinning is, is het misschien een idee om wat meer te investeren... Ik denk dat je aan het setje wat je gelinkt hebt misschien net niet voldoende hebt... Helemaal niet als je een langwerpige zaal hebt..quote:Op woensdag 18 juli 2012 14:55 schreef Dribbel_ het volgende:
Goeie mixer/mics/kabels enz is geen probleem
Maar er zijn zoooooveel opties dat je door de bomen het bos neit meer ziet
klopt, maar met ¤ 1.000,- budget kun je beter iets meer in de versterking investeren... trust me...quote:Op woensdag 18 juli 2012 14:57 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Het begint bij goeie mics, als je een goeie versterker kan van een kutsignaal geen goed signaal maken. Zo kan je alles wel tot echt alles terugbrengen. Je hele keten moet in feite gewoon goed zijn.
Neuh... ligt eraan waar je heen gaat. In Eindhoven (ben ff z'n naam kwijt) kun jij je prima laten adviseren wat betreft geluid.quote:Op woensdag 18 juli 2012 15:03 schreef brother52 het volgende:
Adviseren door Feedback?
Is dat niet net zoiets als een 3-sterren maaltijd uit de muur willen trekken bij de FeBo?
Electro Voice S-200quote:Op woensdag 18 juli 2012 14:44 schreef guitarist het volgende:
Gewoon even doorsparen voor Electro-Voice of nog beter: Meyer Sound!
Dit.quote:Op woensdag 18 juli 2012 15:03 schreef brother52 het volgende:
Adviseren door Feedback?
Is dat niet net zoiets als een 3-sterren maaltijd uit de muur willen trekken bij de FeBo?
Het kan ook een andere winkel zijn... doelde op het feit dat het verstandig is om je gewoon goed te laten informeren.. en nogmaals.. in Eindhoven lopen echt wel mensen rond die weten waar ze het over hebbenquote:Op woensdag 18 juli 2012 15:13 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Dit.
Al is de Febo wel lekker na een avond zuipen
heb je ook wel weer een punt... mijn advies heb je in ieder gevalquote:Op woensdag 18 juli 2012 15:19 schreef Dribbel_ het volgende:
Ja we zijn ook zowveel mogelijk advies aan het inwinnen, maar persoonlijke ervaringen via internet van mensen zijn vaak ook meer waard dan het beperkte advies van een verkoper die alleen het materiaal wat hij verkoopt zal meenemen in de vergelijkingen.
Zag het, ff nadenken :pquote:Op woensdag 18 juli 2012 15:18 schreef Bahamut0503 het volgende:
[..]
Het kan ook een andere winkel zijn... doelde op het feit dat het verstandig is om je gewoon goed te laten informeren.. en nogmaals.. in Eindhoven lopen echt wel mensen rond die weten waar ze het over hebben![]()
btw.. Interesse in de losse flightcase? Kabinet is inmiddels verkocht
ja past er wel in.. maar ik heb het niet liggen dus dat zul je zelf ff moeten fixenquote:Op woensdag 18 juli 2012 15:23 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Zag het, ff nadenken :p
Past er nog bescherming in?
Had ik al verwachtquote:Op woensdag 18 juli 2012 15:23 schreef Bahamut0503 het volgende:
[..]
ja past er wel in.. maar ik heb het niet liggen dus dat zul je zelf ff moeten fixen
quote:
Zijn best ok speakersquote:
Ja maar in welke situatie heb je het gehoord, in de winkel vast ?quote:Op woensdag 18 juli 2012 15:50 schreef Braddie het volgende:
[..]
Zijn best ok speakersZeker met die laag kasten die er bijgeleverd werden klonk het vrij breed qua spectrum
veel doen en eelt kweken..quote:Op woensdag 18 juli 2012 16:01 schreef robbert007 het volgende:
Hoi allemaal,
Ik ben een beetje aan het gitaar spelen, maar ik heb soms liedjes waarbij je dan een slap moet doen tussen de strums. Maar dit doet bij mij best pijn, ik sla dan met mijn vuist zeg maar op mijn snaren, hebben jullie tips hoe dit beter kan?
quote:Op woensdag 18 juli 2012 16:01 schreef robbert007 het volgende:
Hoi allemaal,
Ik ben een beetje aan het gitaar spelen, maar ik heb soms liedjes waarbij je dan een slap moet doen tussen de strums. Maar dit doet bij mij best pijn, ik sla dan met mijn vuist zeg maar op mijn snaren, hebben jullie tips hoe dit beter kan?
Dat ben ik met je eens, advies van verkopers vind ik in vele gevallen dan ook behoorlijk overgewaardeerd...quote:Op woensdag 18 juli 2012 15:19 schreef Dribbel_ het volgende:
Ja we zijn ook zowveel mogelijk advies aan het inwinnen, maar persoonlijke ervaringen via internet van mensen zijn vaak ook meer waard dan het beperkte advies van een verkoper die alleen het materiaal wat hij verkoopt zal meenemen in de vergelijkingen.
figure of speech.. gewoon veel doen en dan gaat het vanzelf minder pijn doenquote:Op woensdag 18 juli 2012 16:08 schreef robbert007 het volgende:
[..]
Maar eelt ontstaat toch niet aan de buitenkant van je hand?
Oh neuh, dat hoeft ook nietquote:Op woensdag 18 juli 2012 15:41 schreef Bahamut0503 het volgende:
[..]Laat maar even weten.. hij gaat wel op marktplaats en reserveer hem niet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |