Rijen dik stonden er mensen te wachten om het Big Brotherterrein te betreden. Er waren mensen met Vip kaarten en mensen zonder kaarten (gelukkig dat Rocco er was die had er genoeg) en er waren mensen met "veel" gewone kaarten.
Eigenlijk begon de lol al op het moment dat we aan kwamen lopen, Ruud stapte tegelijk uit de auto als wij. Een beetje haastig en schichtig dacht hij er even tussendoor te glippen maar nee......... heeeeeeeee Ruud even op de foto?
Gelukt dus, niet vragen hoe want hij had daar helemaal geen trek in. Trudy keek een beetje op een manier van "help kan ik weg hier".
In totaal waren er 1091 bezoekers, die door de hekken heen moesten, het duurde dus even voordat iedereen binnen was.
Stond je niet op de lijst, dan kwam je niet langs de beveiliging. Er stonden mensen achter ons, die zeiden wij hebben de redactie gesproken we hebben geen kaarten nog, want dat ging niet meer via de post (telaat) maar we staan wel op de lijst. Aangezien ik er 7 over had, jawel 7 want uiteindelijk hadden de meesten van onze groep ook zelf kaarten, gaf ik er 4 aan die persoon.
Ik zei mocht het niet lukken en jullie staan niet op de lijst zeg dan maar dat je via Rocco komt.
Nou blij dat ze waren, want ze hadden die kaarten dus echt nodig. Die pittbulls doen goed hun werk daar.
Iedereen stond op hun plaatsen achter de dranghekjes, hele lage hoor. Werd er geroepen "wie er frisdrank wil moet creatief zijn", nou dat lieten wij ons geen twee keer zeggen, want heel creatief liepen we langs die hekjes naar de overkant, de ingang van de Big Brotherstudio.
We hebben fotos gemaakt van de oud-bewoners en van het presentatieduo. Uiteraard ook van de nieuwe bewoners, maar omdat het verboden was (wist ik niet natuurlijk) om fotos te maken heb ik op het laatst mijn camera maar opgeborgen.
Er was een persoon bij wie zijn camera is afgenomen en een fikse boete kreeg, werd mij verteld. Ja doei die camera is heilig voor me. Ik zal die nieuwe bewonersfotos dan ook maar morgen plaatsen want....... ze weten wie ik ben. He Sjonnie !
De stemming was gigantisch op het terrein, er werd (op commando) gejuicht en gezwaaid maar dat kon de pret niet drukken.
Toch vreemd, die nieuwe bewoners zeggen je nu nog niets, maar dat zal over 1 week wel anders zijn.
Aan het eind van de opnamen vertrokken de meeste bezoekers, wij natuurlijk niet, want wij weten als geen ander dat het dan juist interessant wordt.
Ik werd door Siamees erop attent gemaakt dat je over de rode loper naar het huis kon kijken. Hup rennen natuurlijk........ en ja hoor daar stonden we. De beruchte vertrekdeur die altijd op slot zit, hebben we dus ook eens van dichtbij bekeken. Het hele huis is hermetisch afgesloten door een levensgevaarlijk hek onder stroom. Je kunt daar (zonder stroom) doorheen met een speciaal sleuteltje. Zo'n sleutel wil ik ook wel, maar die konden ze mij niet geven. Lullig he?
Aan het begin van de avond zagen wij dat ze op de Big Brotherstudio iets achter het raam hingen. Ik dacht dat zal vast iets voor de crew zijn, soort huishoudelijke mededelingen "koffie is klaar" ofzo. Ik had daar verder ook geen aandacht aan besteed.
Ineens zie ik Hummie uit het raam hangen, ze wilde niet op de foto want ze was bloednerveus, ging dus even terug om een peukkie te pakken.
In die tijd dacht ik, ik ga toch eens lezen wat er op die witte vellen staat achter het raam, oei ik schrok me te pletter.
Big Brother Internet Redactie verwelkomt Big Brother Watchers 2000, Hunter01, Rocco Mastino, Gootje2000 en alle anderen !
De beveiliging stond er bij toen wij dat zagen en doordat ik een gil gaf, schrok die pittbull zo dat hij zei "wat is er?"
Ik zei, "man dat ben ik .............. en ja ja ik ga zo van het terrein wees gerust, maar mag ik daar aub even wat fotos van maken?" Tuurlijk zei de beveiling, dat mag. Rustig Rocco niet bibberen anders sta ik hier morgen nog.
Tot de volgende keer mensen. Het was weer als vanouds,
het wordt alleen maar heftiger. Geweldig !!!
Siamees, Iteejer, Internetje, Big Pappa, Punt, Palmpie, Hunter (niet gezien maar was er wel) en Gootje bedankt !
He, wie zou siameesje zijn?????
Hahaha,
hartstikke goed stukje Rocco en bedankt dat ik het mocht gebruiken
Yvonne/Siamees zoekt een oplossing?, want 't is tijden terug dat ik hier geweest ben. Bedankt vast Von.
Maar hier is ik weer.
Sunny, ja da's een goeie maar ik ben zo ook al heel tevreden Je staat toch raar te kijken hoor.
quote:niet waar, de meesten noemen je die klojo die overal slotjes zet Mag je gewoon afkorten naar Klojo
Op 14 september 2000 13:48 schreef TARAraboemdijee het volgende:
en zeg maar TARA hoor, doet iedereen
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |