abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_114344356
Hallo,
Mijn vriend is 4 weken geleden op vakantie gegaan met vrienden naar canada,
volgende week vrijdag komt hij alleen terug ( zijn vrienden blijven nog).
Hij is 19 en woont nog thuis,zijn vader had hem weggebracht naar schiphol,
dus ga ik er ook vanuit dat hij hem ook weer ophaalt.
Ik had al met hem afgesproken om die avond naar hem toe te gaan, ( zijn vliegtuig land sochtends)
om hem even rust te geven als die thuis komt.
Maar nu leek het mij een leuk idee om mee te gaan als zijn vader hem gaat ophalen als verassing omdat we elkaar een maand niet gezien hebben.
ik moet hiervoor wel even bellen naar zijn vader of hij dat goed vind en tijden, etc

Vanwege het tijdverschil en de lange reis zou die wel helemaal uitgeput zijn
dus was ik ook niet van plan om heel de dag te blijven maar daarna weer naar huis te laten gaan, hem te laten rusten en dan savonds weer terug te komen.
maar is dit een leuk idee?
zouden jullie erop zitten te wachten als je vriend/vriendin je op komt halen na een lange reis van meer dan 24 uur?
Of zou je het meer vervelend als leuk vinden?
meningen of ervaring welkom:)!
  woensdag 18 juli 2012 @ 00:40:20 #2
265283 maickeltje
Nothing to lose
pi_114344426
Waarom zou je zoiets vervelend vinden? Juist een leuk idee
pi_114344430
Ja duh, tuurlijk zou ik dat willen. En waarschijnlijk zou ik je die dag ook niet meer weg willen hebben. :9
It's funny
But not ha-ha funny.
  woensdag 18 juli 2012 @ 00:40:26 #4
378000 bananenjong
Celebrating what is possible
pi_114344433
tuurlijk zit hij daarop te wachten! gewoon gaan ik weet zeker dat hij het leuk vindt..
  woensdag 18 juli 2012 @ 00:41:12 #5
314273 Omdatappel
Omdat banaan.
pi_114344461
Ehm, ja?
Zou je dat zelf ook niet leuk vinden dan?
Omdat peer.
  † In Memoriam † woensdag 18 juli 2012 @ 00:41:22 #6
308148 Marie30
Perception is reality.
pi_114344465
Ik zeg ook gaan... Kan je nog op het moment zelf bekijken of je de hele dag blijft of later op de avond terug gaat...
Are you fokking to me?
pi_114344479
Gaan! Tuurlijk vind hij dat leuk, na 4 weken kan ie niet wachten om jou weer te zien dus waarom niet meteen? :Y :Y :Y :Y
pi_114344517
Ligt eraan. Hoelang hebben jullie met elkaar?
Vindt het overigens wel goed dat je niet te lang wil blijven, kan me voorstellen dat zo'n jong ff moet bijkomen. Jetlag :)
Loedermoeder
pi_114344596
dankje voor de reacties!
we hebben nu 11 maanden een relatie
pi_114344598
quote:
0s.gif Op woensdag 18 juli 2012 00:42 schreef Hedera het volgende:
Ligt eraan. Hoelang hebben jullie met elkaar?
Vindt het overigens wel goed dat je niet te lang wil blijven, kan me voorstellen dat zo'n jong ff moet bijkomen. Jetlag :)
Je hebt dan de hele vlucht om te slapen. -O-

Jetlags, ik geloof er niet in. En al helemaal niet op de eerste dag. Ik moest eens van de andere kant van de wereld komen, na een half jaar. Ik heb toen wel een verpest ritme gehad, maar niet de energie om iemand opnieuw te zien? Laat staan je vriendin!
It's funny
But not ha-ha funny.
pi_114344623
quote:
0s.gif Op woensdag 18 juli 2012 00:45 schreef hartjeee het volgende:
dankje voor de reacties!
we hebben nu 11 maanden een relatie
Gewoon doen. :9
It's funny
But not ha-ha funny.
pi_114344664
Je komt over als een vieze lelijke stalker die haar vriend geen ruimte en rust gunt. Je vriend heeft vier moeizame weken achter de rug en jij denkt alleen maar aan je sahara punani.

Ik denk dat je vriend lekker alleen thuis wil zijn, slapen en wat koude drank wil gepaard met computerspellen.

Ook is de kans groot dat hij last van jetlag zal hebben en jij komt over als een hyperactief persoon; dat heeft hij niet nodig op zo'n moment ("wanneer wel?" vraagt Zaibatsu01 zich af).

Dus blijf maar lekker thuis en wacht maar af tot hij komt of jou vraagt om te komen. Lijkt me wel zo eerlijk. En eerlijkheid, daar draait het om in een gezonde relatie.
pi_114344692
quote:
0s.gif Op woensdag 18 juli 2012 00:46 schreef Zaibatsu01 het volgende:
Je komt over als een vieze lelijke stalker die haar vriend geen ruimte en rust gunt. Je vriend heeft vier moeizame weken achter de rug en jij denkt alleen maar aan je sahara punani.

Ik denk dat je vriend lekker alleen thuis wil zijn, slapen en wat koude drank wil gepaard met computerspellen.

Ook is de kans groot dat hij last van jetlag zal hebben en jij komt over als een hyperactief persoon; dat heeft hij niet nodig op zo'n moment ("wanneer wel?" vraagt Zaibatsu01 zich af).

Dus blijf maar lekker thuis en wacht maar af tot hij komt of jou vraagt om te komen. Lijkt me wel zo eerlijk. En eerlijkheid, daar draait het om in een gezonde relatie.
:')
It's funny
But not ha-ha funny.
pi_114344723
quote:

Ik vind dit toch wel een van de mindere adviezen in dit topic.
pi_114344730
Leuk natuurlijk,net als in je andere topic
  † In Memoriam † woensdag 18 juli 2012 @ 00:49:12 #16
308148 Marie30
Perception is reality.
pi_114344755
quote:
9s.gif Op woensdag 18 juli 2012 00:48 schreef Specularium het volgende:

[..]

Ik vind dit toch wel een van de mindere adviezen in dit topic.
Mindere :') Je zegt het zo aardig... ik wilde voor psychopathische gaan... :')
Are you fokking to me?
pi_114344796
Wel erg klingerig hoor, zal zijn familie ook leuk vinden :r
pi_114344840
quote:
0s.gif Op woensdag 18 juli 2012 00:50 schreef Plantagehouder het volgende:
Wel erg klingerig hoor, zal zijn familie ook leuk vinden :r
Joh, het is zijn vriendin. En daarbij: ze vraagt het toch aan zijn vader of het goed is?
It's funny
But not ha-ha funny.
pi_114344868
quote:
15s.gif Op woensdag 18 juli 2012 00:52 schreef Nero22 het volgende:

[..]

Joh, het is zijn vriendin. En daarbij: ze vraagt het toch aan zijn vader of het goed is?
Ze vraagt het toch ook aan ons of het goed is?
Nouw dat is het dus niet.
pi_114344902
quote:
0s.gif Op woensdag 18 juli 2012 00:53 schreef Plantagehouder het volgende:

[..]

Ze vraagt het toch ook aan ons of het goed is?
Nouw dat is het dus niet.
Ja precies, vind jij.
It's funny
But not ha-ha funny.
pi_114344947
quote:
16s.gif Op woensdag 18 juli 2012 00:54 schreef Nero22 het volgende:

[..]

Ja precies, vind jij.
Nee, ik stelde het duidelijk als een feit. Nergens geef ik aan dat het een mening van mezelf betreft.
pi_114344998
quote:
8s.gif Op woensdag 18 juli 2012 00:55 schreef Plantagehouder het volgende:

[..]

Nee, ik stelde het duidelijk als een feit. Nergens geef ik aan dat het een mening van mezelf betreft.
:')14.gif
It's funny
But not ha-ha funny.
pi_114345091
quote:
15s.gif Op woensdag 18 juli 2012 00:52 schreef Nero22 het volgende:

[..]

Zijn vriend...
pi_114345142
Natuurlijk moet je dat doen. Dat pakt alleen maar positief uit.
pi_114345210
quote:

:')
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')