Je hebt dan de hele vlucht om te slapen.quote:Op woensdag 18 juli 2012 00:42 schreef Hedera het volgende:
Ligt eraan. Hoelang hebben jullie met elkaar?
Vindt het overigens wel goed dat je niet te lang wil blijven, kan me voorstellen dat zo'n jong ff moet bijkomen. Jetlag
Gewoon doen.quote:Op woensdag 18 juli 2012 00:45 schreef hartjeee het volgende:
dankje voor de reacties!
we hebben nu 11 maanden een relatie
quote:Op woensdag 18 juli 2012 00:46 schreef Zaibatsu01 het volgende:
Je komt over als een vieze lelijke stalker die haar vriend geen ruimte en rust gunt. Je vriend heeft vier moeizame weken achter de rug en jij denkt alleen maar aan je sahara punani.
Ik denk dat je vriend lekker alleen thuis wil zijn, slapen en wat koude drank wil gepaard met computerspellen.
Ook is de kans groot dat hij last van jetlag zal hebben en jij komt over als een hyperactief persoon; dat heeft hij niet nodig op zo'n moment ("wanneer wel?" vraagt Zaibatsu01 zich af).
Dus blijf maar lekker thuis en wacht maar af tot hij komt of jou vraagt om te komen. Lijkt me wel zo eerlijk. En eerlijkheid, daar draait het om in een gezonde relatie.
Ik vind dit toch wel een van de mindere adviezen in dit topic.quote:Op woensdag 18 juli 2012 00:46 schreef Zaibatsu01 het volgende:
Je komt over als een vieze lelijke stalker die haar vriend geen ruimte en rust gunt. Je vriend heeft vier moeizame weken achter de rug en jij denkt alleen maar aan je sahara punani.
Ik denk dat je vriend lekker alleen thuis wil zijn, slapen en wat koude drank wil gepaard met computerspellen.
Ook is de kans groot dat hij last van jetlag zal hebben en jij komt over als een hyperactief persoon; dat heeft hij niet nodig op zo'n moment ("wanneer wel?" vraagt Zaibatsu01 zich af).
Dus blijf maar lekker thuis en wacht maar af tot hij komt of jou vraagt om te komen. Lijkt me wel zo eerlijk. En eerlijkheid, daar draait het om in een gezonde relatie.
Minderequote:Op woensdag 18 juli 2012 00:48 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ik vind dit toch wel een van de mindere adviezen in dit topic.
Joh, het is zijn vriendin. En daarbij: ze vraagt het toch aan zijn vader of het goed is?quote:Op woensdag 18 juli 2012 00:50 schreef Plantagehouder het volgende:
Wel erg klingerig hoor, zal zijn familie ook leuk vinden
Ze vraagt het toch ook aan ons of het goed is?quote:Op woensdag 18 juli 2012 00:52 schreef Nero22 het volgende:
[..]
Joh, het is zijn vriendin. En daarbij: ze vraagt het toch aan zijn vader of het goed is?
Ja precies, vind jij.quote:Op woensdag 18 juli 2012 00:53 schreef Plantagehouder het volgende:
[..]
Ze vraagt het toch ook aan ons of het goed is?
Nouw dat is het dus niet.
Nee, ik stelde het duidelijk als een feit. Nergens geef ik aan dat het een mening van mezelf betreft.quote:
quote:Op woensdag 18 juli 2012 00:55 schreef Plantagehouder het volgende:
[..]
Nee, ik stelde het duidelijk als een feit. Nergens geef ik aan dat het een mening van mezelf betreft.
Zijn vriend...quote:Op woensdag 18 juli 2012 00:52 schreef Nero22 het volgende:
[..]
Joh, het is zijn vriendin. En daarbij: ze vraagt het toch aan zijn vader of het goed is?
quote:Op woensdag 18 juli 2012 00:46 schreef Zaibatsu01 het volgende:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |