SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Xbox 360 Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)PS3 Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:dedafmonteur (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
TIMMAH1986 (Tim86)
Guidoble (psychedelicate)
Santello (Santelllo)
tonymacerony (Johnbon)
DutchStoner (Tobi-wan)
Saint Pierre NL (jpg97)
Rijstbal (Rijstbal)
Harregarre(SuperHarregarre)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
v iSKiiLLz x (Kenarion)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bnoankaas (laucas)
superhero 7000 (Walxie)
Barbathor (Thorb)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)quote:Derium (Patje1987)
Duuc-nl (Duuc-nl)
KentdeBruin (detennismaster)
OmniRocket (OmniRocket)
hermanpyro (brainbird)
DutchSith (DutchSL)
Mash-nl (mash_)
bnoankaas (laucas)
ownernickk (Nickskuh)
c0sm0fifa (GuRBuH)
psvunited (zerokil)
Jesserdt (Lindgren.)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
Dopekoe (Dopekoe)
Rhahyrion (Fuszy)
Koenoosterbroek (el-blanchito)
Richievdm (GeeftJeEnergie)
Pieter115 (wieisboos)
MaartenFM (MaartenFM)
mmootje (Poker4lifee)
dion_v_k (dion_v_k)
JoodNL (JoodNL)
Sjineez (Rijst)
NL__Headsh0t (EVH001)
Mr_Don123 (RavioliPunch)![]()
Och, wat schattig. Het tilt je bureautje een centimetertje op?quote:Op woensdag 18 juli 2012 00:26 schreef RavioliPunch het volgende:
Die 2de OP chick, ik heb gewoon een boner
Waz met jou, rustig aanquote:Op woensdag 18 juli 2012 00:26 schreef Tim86 het volgende:
Clubs als PSG en Chelsea zijn ook de kanker in het voetbal hè. Misschien moet ik maar wat meer wiet gaan roken dan wordt de pijn minder erg.
Je bent 14. Pas nou op hier op internet..Het is statistisch bewezen dat 87% van de mensen op FOK! sexual predators zijn en die zoeken naar berichten als deze om je te komen Murdocca'en.quote:Op woensdag 18 juli 2012 00:26 schreef RavioliPunch het volgende:
Die 2de OP chick, ik heb gewoon een boner
Wat is er mis met mijn post?quote:
Nee wel mijn laptop. Ik draag die nu met mijn lange Harryquote:Op woensdag 18 juli 2012 00:27 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Och, wat schattig. Het tilt je bureautje een centimetertje op?
'De kanker onder de voetbal'quote:
quote:Op woensdag 18 juli 2012 00:27 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Je bent 14. Pas nou op hier op internet..Het is statistisch bewezen dat 87% van de mensen op FOK! sexual predators zijn en die zoeken naar berichten als deze om je te komen Murdocca'en.
Ehm, oke.quote:Op woensdag 18 juli 2012 00:27 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Je bent 14. Pas nou op hier op internet..Het is statistisch bewezen dat 87% van de mensen op FOK! sexual predators zijn en die zoeken naar berichten als deze om je te komen Murdocca'en.
De kanker in het voetbal, mijn zin was gewoon correct Nederlands. En dat is gewoon een normale uitdrukking die niet onder spotten of schelden met kanker valt als dat is waar je op doelde.quote:
Nee hoor, daar niet van, ben zelf vervent gebruiker van het woord. Maar zo negatief over Chelseaquote:Op woensdag 18 juli 2012 00:30 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Is het verboden het woordje kanker te tikken? In deze zin een juiste vergelijking hoor.
EA kennende wel, als Ibra zijn krabbel dus even zet. Iemand als (IF) Lloris bijvoorbeeld zal wel leuk stijgen denk ikquote:Op woensdag 18 juli 2012 00:30 schreef DutchSL het volgende:
Zal EA Ibra en Silva deze week al gaan overzetten naar PSG?
Want dan gaan waarschijnlijk ook andere goede Ligue 1 spelers in prijs stijgen, want veel mensen zullen zo'n team willen maken.
De harde waarheid.quote:Op woensdag 18 juli 2012 00:31 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Nee hoor, daar niet van, ben zelf vervent gebruiker van het woord. Maar zo negatief over Chelsea
ferventquote:Op woensdag 18 juli 2012 00:31 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Nee hoor, daar niet van, ben zelf vervent gebruiker van het woord. Maar zo negatief over Chelsea
Hoezo hypocrietquote:
Tja, moraalridder met Roy zn kankerbal (Roy uit de club gooien) en zelf "vervent" gebruiker van het woord.quote:
/care dat hij het zegt, ik denk mee met anderenquote:Op woensdag 18 juli 2012 00:33 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Tja, moraalridder met Roy zn kankerbal (Roy uit de club gooien) en zelf "vervent" gebruiker van het woord.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |