Slapen als een mofo in die auto en nog de goede richting wijze, zo ben ikquote:

quote:Op dinsdag 17 juli 2012 23:31 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Slapen als een mofo in die auto en nog de goede richting wijze, zo ben ik

Mij lukt het echt niet meer om wakker te blijven hoorquote:Op dinsdag 17 juli 2012 23:31 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Lekker gezelschap ben je, goed om te weten

Als ik met de auto kom bljif je je wakker hoor, kater of niet. Anders zorg ik daar wel voor.quote:Op dinsdag 17 juli 2012 23:31 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]

Ghehe het was wel tof!!quote:Op dinsdag 17 juli 2012 23:31 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]

Ja, mensen op een zekere camchat, niet zolang geleden, door dingen in te drukken op ons toetsenbord, omdat het kan.quote:Op dinsdag 17 juli 2012 23:31 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
oh ja? wie? wanneer? hoe? waarom? vertel me alles

Goede kans dat ik slaap he aangezien ik een feestje hebt dan tot 9uur s'morgensquote:Op dinsdag 17 juli 2012 23:32 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Als ik met de auto kom bljif je je wakker hoor, kater of niet. Anders zorg ik daar wel voor.

No kiddingquote:Op dinsdag 17 juli 2012 23:32 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Mij lukt het echt niet meer om wakker te blijven hoor

Pak 'm aanquote:Op dinsdag 17 juli 2012 23:32 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Als ik met de auto kom bljif je je wakker hoor, kater of niet. Anders zorg ik daar wel voor.

Ik heb je gemist.quote:Op dinsdag 17 juli 2012 23:31 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
hihi
[..]
neen het is enen droom

SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Emotionele exclusiviteit monogamie-adept

Je kan hem beter slapend dan wakker in de auto hebben hoor!!quote:Op dinsdag 17 juli 2012 23:32 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]

Ja niet dus he.quote:Op dinsdag 17 juli 2012 23:33 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Goede kans dat ik slaap he aangezien ik een feestje hebt dan tot 9uur s'morgens
Hm, daar zeg je wat.quote:Op dinsdag 17 juli 2012 23:33 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Je kan hem beter slapend dan wakker in de auto hebben hoor!!

Ja wat is het nou, wel of niet slapen in de auto?quote:Op dinsdag 17 juli 2012 23:35 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Ja niet dus he.
[..]
Hm, daar zeg je wat.

Wel!!quote:Op dinsdag 17 juli 2012 23:36 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ja wat is het nou, wel of niet slapen in de auto?

Merk je vanzelfquote:Op dinsdag 17 juli 2012 23:36 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ja wat is het nou, wel of niet slapen in de auto?

Je kan beter hebben dat ik slaap hoor als ik net een feest heb gehad van 22uur s'avonds tot 9uur in de ochtendquote:

Dat dusquote:Op dinsdag 17 juli 2012 23:39 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Je kan beter hebben dat ik slaap hoor als ik net een feest heb gehad van 22uur s'avonds tot 9uur in de ochtend
Ik ben dan op mijn allerbest en goed vervelend

quote:Op dinsdag 17 juli 2012 23:39 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Je kan beter hebben dat ik slaap hoor als ik net een feest heb gehad van 22uur s'avonds tot 9uur in de ochtend

Ook goed om te weten ditquote:Op dinsdag 17 juli 2012 23:39 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]

vervelend is niet altijd negatiefquote:

Dat bedoel ik ookquote:Op dinsdag 17 juli 2012 23:42 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
vervelend is niet altijd negatief
Maar ik heb nog wel eens de neiging om shit uit te halen dan

quote:Op dinsdag 17 juli 2012 23:42 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
vervelend is niet altijd negatief
Maar ik heb nog wel eens de neiging om shit uit te halen dan

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |