Dat gaat alleen over cartoons hequote:Op dinsdag 17 juli 2012 18:22 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Is al een topic over
vermiste zieke episodes van cartoons...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Twiddel
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Women with dicks and weak men with vaginas.
Alles hat ein Ende nur die Wurst hat zwei.
quote:Op dinsdag 17 juli 2012 18:26 schreef 2Happy4U het volgende:
https://encyclopediadramatica.se/Creepypasta
Alsjeblieft TSSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dit topic is ook bedoeld om de goeie verhalen te posten in het doolhof van teksten
Twiddel
SPOILER: Pokémon: BlackOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Women with dicks and weak men with vaginas.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.2spookyWomen with dicks and weak men with vaginas.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.CupcakesSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dit komt btw direct van Creepypasta wiki
quote:Op dinsdag 17 juli 2012 18:26 schreef summer2bird het volgende:
Russian sleep experiment:Dit is echt mijn favoriete, die zou verfilmd moeten worden.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.It's not too late to change your hikikomori ways!
quote:Op dinsdag 17 juli 2012 18:26 schreef summer2bird het volgende:
Russian sleep experiment:Ik mis de clou. Wat is het nou?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Die tekst heb ik al gepost. Weet je misschien van welke film die eerste is?quote:Op dinsdag 17 juli 2012 19:06 schreef HAL9000S het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Deze is echt vreselijk eng:
http://comic.naver.com/we(...)217&no=31&weekday=tu
Van deze korte youtube filmquote:Op dinsdag 17 juli 2012 19:10 schreef LookAtMe het volgende:
[..]
Die tekst heb ik al gepost. Weet je misschien van welke film die eerste is?
.gifquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |