SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Xbox 360 Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)PS3 Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:dedafmonteur (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
TIMMAH1986 (Tim86)
Guidoble (psychedelicate)
Santello (Santelllo)
tonymacerony (Johnbon)
DutchStoner (Tobi-wan)
Saint Pierre NL (jpg97)
Rijstbal (Rijstbal)
Harregarre(SuperHarregarre)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
v iSKiiLLz x (Kenarion)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bnoankaas (laucas)
superhero 7000 (Walxie)
Barbathor (Thorb)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)quote:Derium (Patje1987)
Duuc-nl (Duuc-nl)
KentdeBruin (detennismaster)
OmniRocket (OmniRocket)
hermanpyro (brainbird)
DutchSith (DutchSL)
Mash-nl (mash_)
bnoankaas (laucas)
ownernickk (Nickskuh)
c0sm0fifa (GuRBuH)
psvunited (zerokil)
Jesserdt (Lindgren.)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
Dopekoe (Dopekoe)
Rhahyrion (Fuszy)
Koenoosterbroek (el-blanchito)
Richievdm (GeeftJeEnergie)
Pieter115 (wieisboos)
MaartenFM (MaartenFM)
mmootje (Poker4lifee)
dion_v_k (dion_v_k)
JoodNL (JoodNL)
Sjineez (Rijst)
NL__Headsh0t (EVH001)
Mr_Don123 (RavioliPunch)
[ Bericht 2% gewijzigd door poker4lifee op 17-07-2012 12:22:58 ]'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'
Waarom zou je dat willen?quote:Op dinsdag 17 juli 2012 12:36 schreef TheFastOne het volgende:
Heeft iemand ervaring met bijvoorbeeld een Gerrard, Modric of Nasri in de spits?
Ik niet, maar waarom zou je dat doen? Je zet Modric toch ook niet op CDM (quote:Op dinsdag 17 juli 2012 12:36 schreef TheFastOne het volgende:
Heeft iemand ervaring met bijvoorbeeld een Gerrard, Modric of Nasri in de spits?
Mijn moeder gaat om 7 uur al naar haar werk en haar vriend gaat er ook vroeg uit (mijn ouders zijn sinds een paar jaar gescheiden) Het gaat nu wel offtopic omdat ik niks over FUT te melden heb.quote:Op dinsdag 17 juli 2012 12:47 schreef Thorb het volgende:
[..]
Ouwe bikkel. Je moet gewoon paar keer vroeg opstaan en dan je ouders wakker maken
Waarom blijf jij dan niet tot 2 uur liggen staken in je bed?quote:Op dinsdag 17 juli 2012 12:51 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Mijn moeder gaat om 7 uur al naar haar werk en haar vriend gaat er ook vroeg uit (mijn ouders zijn sinds een paar jaar gescheiden) Het gaat nu wel offtopic omdat ik niks over FUT te melden heb.
Redelijk. Dankzij dat ding heb ik een 7.7 gehaald voor M&O en een 7.6 voor wiskunde op m'n eindexamen.quote:Op dinsdag 17 juli 2012 12:52 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Zijn er mensen hier die verstand hebben van een TI-84 Plus?
Ik.quote:Op dinsdag 17 juli 2012 12:52 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Ligt eraan wat je wilquote:Op dinsdag 17 juli 2012 12:52 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Ti84 veteraan meld zich!quote:Op dinsdag 17 juli 2012 12:52 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Ik vind 2 uur wel heel laat, dat gaat alleen maar van mijn tijd af. Daarom probeer ik nu elke dag tussen 10 en 11 uur op te staanquote:Op dinsdag 17 juli 2012 12:52 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Waarom blijf jij dan niet tot 2 uur liggen staken in je bed?
Tijd is geld bronspacks!quote:Op dinsdag 17 juli 2012 12:54 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ik vind 2 uur wel heel laat, dat gaat alleen maar van mijn tijd af. Daarom probeer ik nu elke dag tussen 10 en 11 uur op te staan
http://www.linkkabel.nl/tut.htm#3quote:Op dinsdag 17 juli 2012 12:54 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Ten eerste, hoe kan ik van die afkijkdingen maken?
Volgens mij heeft iemand hier ooit wat verteld over dat je hele verhalen kan schrijven met dat ding.
Ten tweede, hoe kan ik een simpele breuk maken?
Op mijn oude TI had je een soort ND knopje oid, nu kan ik geen breuken meer maken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |