Dat is van 2003quote:Op dinsdag 17 juli 2012 01:13 schreef Fokboer het volgende:
[..]
Mijn fout. Het was Californië dus.
Én het was uitgezonden in dat NBC programma.
Nope, Amerika heeft een log proces met doodstraffen, zelfs mensen met dementie zitten in Deathrowquote:
En iemand levenslang eenzaam in een hokje stoppen is beter omdat?quote:Op dinsdag 17 juli 2012 00:55 schreef newsman01 het volgende:
[..]
In Nederland hebben we daar TBS inrichtingen voor, zo kan het ook in de USA
Omdat Amerikanen mongolen zijn, in de TBS kliniek zit je vaak met groepen.quote:Op dinsdag 17 juli 2012 01:20 schreef Nobu het volgende:
[..]
En iemand levenslang eenzaam in een hokje stoppen is beter omdat?
En als hij dan weer iemand dood slaat? Hij is tenslotte ontoerekeningsvatbaar, dus de kans op herhaling is enorm. Dat risico wil jij nemen terwijl al vaststaat dat hij toch niet meer vrij komt? Net zo'n verhaal als met die belg eerder deze week? Nee, ik zeg prima besluit.quote:Op dinsdag 17 juli 2012 01:21 schreef newsman01 het volgende:
[..]
Omdat Amerikanen mongolen zijn, in de TBS kliniek zit je vaak met groepen.
En toch wilden TS en Hathor beweren dat het overal in de VS gelijk is door de wetgeving.quote:Op dinsdag 17 juli 2012 01:23 schreef Zaiks93 het volgende:
[..]
Maar dan kan het dus zijn dat het verschilt per Amerikaanse staat.
Waar staat dat hij ontoerekeningsvatbaar is bevonden? Of heb ik iets overheen gelezen?quote:Op dinsdag 17 juli 2012 01:24 schreef Nobu het volgende:
[..]
En als hij dan weer iemand dood slaat? Hij is tenslotte ontoerekeningsvatbaar, dus de kans op herhaling is enorm. Dat risico wil jij nemen terwijl al vaststaat dat hij toch niet meer vrij komt? Net zo'n verhaal als met die belg eerder deze week? Nee, ik zeg prima besluit.
In elke staat is het anders, dat geef ik toe, maar ik geloof niet dat er twee mensen zijn die in een dodencel zitten.quote:Op dinsdag 17 juli 2012 01:25 schreef Fokboer het volgende:
[..]
En toch wilden TS en Hathor beweren dat het overal in de VS gelijk is door de wetgeving.
Maar jij beweerde dat Amerikaanse cellen altijd twee mensen bevatten, ook in de dodencelquote:Op dinsdag 17 juli 2012 01:25 schreef Fokboer het volgende:
[..]
En toch wilden TS en Hathor beweren dat het overal in de VS gelijk is door de wetgeving.
of je het nou gelooft of niet, het gebeurt gewoon. Bewijs zat. Ik raad je je vriend Google aan.quote:Op dinsdag 17 juli 2012 01:27 schreef newsman01 het volgende:
[..]
In elke staat is het anders, dat geef ik toe, maar ik gellof niet dat er twee mensen zijn die in een dodencel zitten.
Dat is de essentie van het hele verhaal. Hij is zo dom als het achtereind van een varken en kan daardoor zijn daden niet overzien, wat weer de reden voor dat verbod op executie is.quote:Op dinsdag 17 juli 2012 01:26 schreef Fokboer het volgende:
[..]
Waar staat dat hij ontoerekeningsvatbaar is bevonden? Of heb ik iets overheen gelezen?
Niet altijd. Wel zo hier en dan.quote:Op dinsdag 17 juli 2012 01:27 schreef Zaiks93 het volgende:
[..]
Maar jij beweerde dat Amerikaanse cellen altijd twee mensen bevatten, ook in de dodencel
Ik heb het nog nooit gezien ook niet in the Willy Darden zaak en die is sedert al wat zeg ik een jaar of 25 terug.quote:Op dinsdag 17 juli 2012 01:28 schreef Fokboer het volgende:
[..]
of je het nou gelooft of niet, het gebeurt gewoon. Bewijs zat. Ik raad je je vriend Google aan.
Er is geen verbod op executie. Volgens mij zojuist goedgekeurd zelfs.quote:Op dinsdag 17 juli 2012 01:28 schreef Nobu het volgende:
[..]
Dat is de essentie van het hele verhaal. Hij is zo dom als het achtereind van een varken en kan dar zijn daden niet overzien, wat weer de reden voor dat verbod op executie is.
Ja, omdat hij dus toerekeningsvatbaar is volgens de rechtbank. Dikke prima.quote:Op dinsdag 17 juli 2012 01:30 schreef Fokboer het volgende:
[..]
Er is geen verbod op executie. Volgens mij zojuist goedgekeurd zelfs.
WTF lees jij een ander artikel of zo???!?!!
quote:
post hier de resultaten van je onderzoek.quote:Op dinsdag 17 juli 2012 01:35 schreef Zaiks93 het volgende:
[..]
maareh, ik ga ervan uit dat het per staat verschilt, maar ik zal het zelf nog even opzoeken. Ben toch wel geinteresseerd dan, door jullie
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |