Probeer je me soms iets te vertellen, Sinji?quote:Op woensdag 18 juli 2012 20:20 schreef Sinji het volgende:
[..]
Zolang je er niet op gaat zitten moet het goed komen
Inderdaad, beter ga je op mij zittenquote:Op woensdag 18 juli 2012 20:27 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Probeer je me soms iets te vertellen, Sinji?
Helaas ben ik maar een zielige beta. En dat klopt, ze is te jong. Mijn grens is nu 16/17.quote:Op woensdag 18 juli 2012 20:15 schreef Ethanolic het volgende:
Als je alpha was zou je in je boxer naar buiten gaan, grommend het verband van je kop trekken. Daarna trommelen op je borst als een echte tarzan.
Oja, mijn zusje is te oud voor je (14).
Wel sick, ik heb nu battlescars van prikkeldraad, een hoekkast, bodybuilding en bilateral otoplasty. ALL NATURAL.quote:Op woensdag 18 juli 2012 20:22 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Ik dacht eerst dat je alleen honden kon couperen, blijkbaar kan het met mensen ook.
Whehe, was het maar zoquote:Op woensdag 18 juli 2012 20:30 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Wist niet dat Jumi die halve sleeve al had gezet.
quote:
Doe je niets aan, kan gebeuren. RIP bumper.quote:Op woensdag 18 juli 2012 21:12 schreef Ishimaru het volgende:
Tha fuck is wrong with ppl these days?!
Vanochtend alles prima in orde aan mijn auto, ga samen met me pa klussen bij een matti van em. Kom net thuis heeft er iemand mijn fucking voor bumper er af getrokken, waarschijnlijk met een trekhaak.
Wauw fucked up dit man.quote:Op woensdag 18 juli 2012 21:12 schreef Ishimaru het volgende:
Vanochtend alles prima in orde aan mijn auto, ga samen met me pa klussen bij een matti van em. Kom net thuis heeft er iemand mijn fucking voor bumper er af getrokken, waarschijnlijk met een trekhaak.
Dat het kan gebeuren snap ik, bij een klein beetje schade, zoals een deukje ofzo, had ik het niet erg gevonden. Laat op zijn minst ff je naam en telefoonnummer achter als je flinke schade toebrengt. Daarvoor heb je verzekering als bestuurder, nu mag ik alles uit eigen zak gaan betalenquote:Op woensdag 18 juli 2012 21:26 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Doe je niets aan, kan gebeuren. RIP bumper.
En Omar heeft niet eens een briefje achtergelaten?quote:Op woensdag 18 juli 2012 21:12 schreef Ishimaru het volgende:
Who tha fuq is Omarquote:Op woensdag 18 juli 2012 21:43 schreef jna het volgende:
[..]
En Omar heeft niet eens een briefje achtergelaten?
Same here, schrok me net de touwtyfus van een zieke donderslag en nu kan ik niet meer slapenquote:
Dittoquote:Op donderdag 19 juli 2012 06:52 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Same here, schrok me net de touwtyfus van een zieke donderslag en nu kan ik niet meer slapen.
Hier, een goed KLB painttopic@ [Paint] Lekkere chick bij de visboer
Verder slapen was me toch geluktquote:Op donderdag 19 juli 2012 06:52 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Same here, schrok me net de touwtyfus van een zieke donderslag en nu kan ik niet meer slapen.
Hier, een goed KLB painttopic@ [Paint] Lekkere chick bij de visboer
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |