Wtfquote:Op dinsdag 17 juli 2012 19:35 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
lol @ de fag die me onbekend belt (ene Omar? met een kei Nederlands accent) die vraag wat ik met Junamiii app, wie ik ben, iets met FOK!forum en whateverGet da fuck outta here son.
quote:
Whutquote:Op dinsdag 17 juli 2012 19:35 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
lol @ de fag die me onbekend belt (ene Omar? met een kei Nederlands accent) die vraagt wat ik met Junamiii app, wie ik ben, iets met FOK!forum en whateverGet da fuck outta here son.
Zo'n idee had ik ookquote:
Watquote:Op dinsdag 17 juli 2012 19:35 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
lol @ de fag die me onbekend belt (ene Omar? met een kei Nederlands accent) die vraagt wat ik met Junamiii app, wie ik ben, iets met FOK!forum en whateverGet da fuck outta here son.
Ze heeft wel eens over hem verteld. Die boy is echt een fucking dwaas.quote:Op dinsdag 17 juli 2012 19:43 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Zo'n idee had ik ook. Gaat hij mij dus onbekend bellen vragen wat ik van d'r moest
_! Ik zei wel als een baws dat hij naar A'dam Oud-Zuid moest komen als hij tekst en uitleg omtrent mijn identiteit wil
.
Kans zit erin dat hij dit leest.
Vertel mij wat, ik weet waarschijnlijk meer over hem dan hij over mijquote:Op dinsdag 17 juli 2012 19:45 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Ze heeft wel eens over hem verteld. Die boy is echt een fucking dwaas.
Ik kies Etha, Panzer en Krio voor de fatalityquote:Je weet iig waar je moet zijn voor de fernandesknokploeg.
KOMT IE MET DON OMARquote:
Z'n "neef" zeker. Net zoals Surinaamse "tantes"quote:Op dinsdag 17 juli 2012 19:48 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
KOMT IE MET DON OMAR!!!
Een Spaanse chick die bij mij in de klas zat in de 2e (middelbare school) is getrouwd met zijn neef in Puerto Rico.
Of Snoop Dogg z'n "nephews".quote:Op dinsdag 17 juli 2012 19:49 schreef jna het volgende:
[..]
Z'n "neef" zeker. Net zoals Surinaamse "tantes"
Inderdaadquote:Op dinsdag 17 juli 2012 19:51 schreef Chocolatebear het volgende:
Hhahahah wat de kanker is hier aan de hand
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |