Classy.quote:Op donderdag 19 juli 2012 14:18 schreef o.us het volgende:
[..]
Last minute naar Albufeira of Lloret waarschijnlijk.
Niet als die vriendin de kostwinner is LOLquote:Op donderdag 19 juli 2012 15:07 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Het is goedkoper dan een vriendin.
Schijt aan dat, ik heb zon, zand en zee nodig.quote:
Ja die zijn natuurlijk alleen te vinden in zo'n trashy toeristenoord.quote:Op donderdag 19 juli 2012 15:14 schreef o.us het volgende:
[..]
Schijt aan dat, ik heb zon, zand en zee nodig.
Ik wil het op zijn minst 1x mee maken tussen al die verre reizen die ik buiten de zomer maak. Niets mis mee.quote:Op donderdag 19 juli 2012 15:15 schreef Jajong het volgende:
[..]
Ja die zijn natuurlijk alleen te vinden in zo'n trashy toeristenoord.
Kouwe kermis brahquote:Op donderdag 19 juli 2012 15:16 schreef o.us het volgende:
[..]
Ik wil het op zijn minst 1x mee maken tussen al die verre reizen die ik buiten de zomer maak. Niets mis mee.
Best vermakelijk voor één keertje.quote:
Nee. Die shit is beneath me. Als ik met allemaal boerse Nederlanders wil hossen ga ik wil naar een tent in een dorp in Noord Groningen.quote:Op donderdag 19 juli 2012 15:18 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Want jij bent nooit naar zo een oord geweest?
Ik heb werkelijk nog nooit met 'boerse Nederlanders gehost' op een zon, zee en uitgaansvakantie. Just sayin'.quote:Op donderdag 19 juli 2012 15:23 schreef Jajong het volgende:
[..]
Nee. Die shit is beneath me. Als ik met allemaal boerse Nederlanders wil hossen ga ik wil naar een tent in een dorp in Noord Groningen.
Ze noemen je Pac-Man.quote:Op donderdag 19 juli 2012 15:29 schreef Ethanolic het volgende:
Ja ik ben echt een boerse Nederlander. Keep tryin' brah.
Real. Ik heb net een broodje Hamburger speciaal en 2 saucijzenbroodjes op kill. Summerbulk, long hair don't care.quote:Op donderdag 19 juli 2012 15:33 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Ik heb gewoon honger man. Hard cuttin' is hard.
Hoeveel % zit je?quote:Op donderdag 19 juli 2012 15:35 schreef Jajong het volgende:
[..]
Real. Ik heb net een broodje Hamburger speciaal en 2 saucijzenbroodjes op kill. Summerbulk, long hair don't care.
Geen idee. Tussen de 15 en 20 denk ik. Ik ga na m'n operatie eind zomer wel cutten LoL.quote:
Kom in Groningen fysio doen dan. Toch beste best.quote:Op donderdag 19 juli 2012 15:38 schreef Chocolatebear het volgende:
Jajong wanneer ga je mij opleiden tot vechtbwoi. oh meester Splinter.
shoutout namens mijquote:Op donderdag 19 juli 2012 15:36 schreef Ethanolic het volgende:
[ afbeelding ]
Tevens even shout-out naar m'n Mechelse herder, wordt morgen gecastreerd
Kutleven manquote:Op donderdag 19 juli 2012 15:36 schreef Ethanolic het volgende:
[ afbeelding ]
Off with his balls!quote:Op donderdag 19 juli 2012 15:36 schreef Ethanolic het volgende:
[ afbeelding ]
Fucked up, ik heb dit geshared op Facebook om de castratie tegen te houden.quote:Op donderdag 19 juli 2012 15:36 schreef Ethanolic het volgende:
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |