Nice, geef mij wat van je motivatiequote:Op donderdag 19 juli 2012 10:28 schreef jna het volgende:
Zo, eerste versie van scriptie af en opgestuurd. Now we wait
Jezelf in de bieb neerplanten elke dag. Alleen zo lukt het bij mijquote:Op donderdag 19 juli 2012 11:12 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Nice, geef mij wat van je motivatie
Ik werd ook al rond een uur of 9:00 wakker, het was zo random.quote:Op donderdag 19 juli 2012 07:36 schreef Ethanolic het volgende:
Zo vroeg wakker zijn op je vrije dagfml
Onweer?quote:Op donderdag 19 juli 2012 11:38 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Ik werd ook al rond een uur of 9:00 wakker, het was zo random.Schrok ergens (?) wakker van en in een reflex ofzo rukte ik dat hele verband van mijn hoofd.
Geen idee waarom. Ik dacht WAT NEE, maar voelde voorzichtig en er was geen bloed ofzo. Naar de spiegel gerend en keihard lopen 'miren, ondanks dat ze gezwollen en bruised waren. Zag er goed uit (+ perfect symmetry), hebben ze mooi gedaan.
Meteen ook pet op enzo (that's rihgt), ik had al morningwood (natuurlijk) maar nu was het helemaal compleet, wat een feest.
Daarna nieuw verband aangelegd, can't wait tot ze helemaal genezen zijn.
Najj, het regende hier, maar geen onweer. Ik heb dat wel vaker tegenwoordig, dat ik wakker schrik.quote:
Wel een nadeel dat je niet meer kan vliegen.quote:Op donderdag 19 juli 2012 11:38 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Ik werd ook al rond een uur of 9:00 wakker, het was zo random.Schrok ergens (?) wakker van en in een reflex ofzo rukte ik dat hele verband van mijn hoofd.
Geen idee waarom. Ik dacht WAT NEE, maar voelde voorzichtig en er was geen bloed ofzo. Naar de spiegel gerend en keihard lopen 'miren, ondanks dat ze gezwollen en bruised waren. Zag er goed uit (+ perfect symmetry), hebben ze mooi gedaan.
Meteen ook pet op enzo (that's right), ik had al morningwood (natuurlijk) maar nu was het helemaal compleet, wat een feest.
Daarna nieuw verband aangelegd, can't wait tot ze helemaal genezen zijn.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Deathlift or Die.
Ik schaam me voor Amsterdam nuquote:Op donderdag 19 juli 2012 12:57 schreef Chocolatebear het volgende:
http://m.at5.nl/artikelen/84184/protestmars-tegen-slecht-weer
tevens goedemorgen
ruilen tegen crash bandicootquote:Op donderdag 19 juli 2012 14:02 schreef Juminelle het volgende:
Mijn bed uitstappen om pandancake te makenHard knock life.
waar ga je heenquote:Op donderdag 19 juli 2012 13:59 schreef o.us het volgende:
Waarom ga ik pas in augustus op vakantie, ik word kkgek door die regen.
lkr sletjus neukequote:Op donderdag 19 juli 2012 14:18 schreef o.us het volgende:
[..]
Last minute naar Albufeira of Lloret waarschijnlijk.
swsquote:
wat is dat cultuur :S is dat een disco ofzoquote:Op donderdag 19 juli 2012 14:20 schreef o.us het volgende:
[..]
sws
Cultuurvakanties komen pas als ik de leeftijd heb bereikt dat ik niet meer kan neuken.
is een soort spaans gerecht :$quote:Op donderdag 19 juli 2012 14:23 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
wat is dat cultuur :S is dat een disco ofzo
quote:Op donderdag 19 juli 2012 13:16 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Wel een nadeel dat je niet meer kan vliegen.Haha thanks, zo waren ze gelukkig niet.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar ze zijn zeker mooier nu.
En nope, 18 bankjes uit eigen pocket.![]()
I'm inquote:
Mij ook. Na 2 fucking uurquote:Op donderdag 19 juli 2012 10:15 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Verder slapen was me toch gelukt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |