Zaterdag ga je ook met liefde voor mij zorgen heb ik vernomenquote:
http://www.fok.nl/shop/quote:
Haiquote:
Niet, heb je een abo voor nodig.quote:
Slaat natuurlijk helemaal nergens op, die 4,50, want moderators kunnen ze ook gewoon zien.quote:Op dinsdag 17 juli 2012 14:37 schreef rival het volgende:
[..]
[..]
aha.,. of 4.50 betalen zie ik.... nou dat zijn die 11 notes niet waard natuurlijk
Was het niet ooit begonnen zodat Danny meer geld kreeg en eerder zijn partner kon uitkopen ofzo?quote:Op dinsdag 17 juli 2012 14:45 schreef kutkloon7 het volgende:
[..]
Slaat natuurlijk helemaal nergens op, die 4,50, want moderators kunnen ze ook gewoon zien.
Tsja, ik vind het vooral gluiperig dat ze het doen lijken alsof het administratiekosten zijn.quote:Op dinsdag 17 juli 2012 14:52 schreef rival het volgende:
wat ze verzinnen om geld te verdienen, slim bedacht hoor als je het mij vraagt.... vast zat mensen die zo nieuwsgierig zijn dat ze ervoor betalen...
geef ze eens ongelijkquote:Op dinsdag 17 juli 2012 14:54 schreef kutkloon7 het volgende:
[..]
Tsja, ik vind het vooral gluiperig dat ze het doen lijken alsof het administratiekosten zijn.
Geen idee nog.quote:
die is uitgekocht geloof ik.quote:Op dinsdag 17 juli 2012 14:47 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Was het niet ooit begonnen zodat Danny meer geld kreeg en eerder zijn partner kon uitkopen ofzo?
Een koe voor jequote:Op dinsdag 17 juli 2012 14:32 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Hai
[..]
Niet, heb je een abo voor nodig.
Wat inmiddels is gebeurdquote:Op dinsdag 17 juli 2012 14:47 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Was het niet ooit begonnen zodat Danny meer geld kreeg en eerder zijn partner kon uitkopen ofzo?
Cow does not agree.quote:
quote:
Het ziet er meer uit alsof hij moest niezen.quote:Op dinsdag 17 juli 2012 15:43 schreef Samzz het volgende:
[..]!
Swiss brown. Tof beest joh. Hij ging snuiven toen ik te dichtbij kwam
.
Hij was aan het herkauwen en ik klikte net toen hij z'n bek open hadquote:Op dinsdag 17 juli 2012 15:45 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Het ziet er meer uit alsof hij moest niezen.
Charmant beest dat het is.quote:Op dinsdag 17 juli 2012 15:46 schreef Samzz het volgende:
[..]
Hij was aan het herkauwen en ik klikte net toen hij z'n bek open had.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |