abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_114295071
Nav van de discussie in het OUD FB topic is besloten het lijstje in dit topic te laten vervallen.
Alle OUD-users en hun kindjes die daar behoefte aan hadden, kun je terugvinden in het verjaardagslijstje op de Fok!wiki:

http://wiki.fok.nl/index.php/Ouder%28s%29_Kalender

Voel je vrij om daar je eigen gegevens aan te passen

[ Bericht 66% gewijzigd door Lois op 18-07-2012 20:29:01 ]
pi_114295129
Waar ik dus zei dat ik onwijs ging rammelen van het mooie meisje van Covie en aan NTS vroeg of draakje een nachtlampje op haar kamer heeft?
  dinsdag 17 juli 2012 @ 00:31:00 #3
348178 NotTheSame
& Never Be The Same Again
pi_114300421
Nope, geen nachtlampje op haar kamer, wel de deur op een kier en dan op de overloop een nachtlampje. Ik raak zelf namelijk vaak helemaal in paniek als ik wakker word en ik zie geen hand voor ogen :@...
pi_114303939
Ik. Haat. Sprongetjes!!!!!!! Damn, wéér een nacht met onvoldoende slaap. En weet je, ik doe het met alle liefde hoor, als ik hetgeen ben waar zij weer rustig van wordt, prima.
Maar ik ben nu gewoon beroerd van oververmoeidheid. En zometeen gaat de wekker alweer. Mag ik weer gaan werken en vanavond wordt t weer laat vanwege een vergadering.
Vannacht maar 4 uur echt geslapen denk en de nachten daarvoor waren niet veel beter.
Soms zit er dan ineens een nacht tussen dat ze langer slaapt of zelfs doorslaapt en wat is dat dan lekker! Maar nu kan ik wel ff janken. Nouja.
Sorry voor de egopost hoor...
Tralalalaaa
pi_114304031
Waarom ego,je mag best even je gal spugen toch :) Het IS vaak buiten het geweldig leuk zijnom ook gewoon zwaar. Hier ook nog steeds bezig met sprong...al heeft ons meisje er overdag meer last van. Gisteren heel veel gehuild en weer eetritme overhoop. Ik heb dan wel het geluk dat ze redelijk doorslaapt,want dat scheelt echt een hoop. Ik hoop dat jouw mupke snel weer uit haar sprongetje is.
pi_114304061
NTS, misschien kun je dat nog uitproberen?
Eva sliep/slaapt ook altijd met de deur op een kier zodat het niet hartstikke donker is, maar pas sinds ze een nachtlampje heeft, slaapt ze door. Echt een verademing.
Ik zou het zeker proberen.

Wij hebben deze:
http://www.ikea.com/nl/nl/catalog/products/90150976/

TAP, mopperen mag toch hierover? Slaapgebrek ik gewoon killing. :*
pi_114304091
Ik ga denk ook maar een nachtlampje proberen.
Tralalalaaa
  dinsdag 17 juli 2012 @ 07:52:25 #8
36072 Susie
Hatsjikiedeeeeeeee!
pi_114304450
Als we toch even lekker aan het mopperen zijn, doet Anouk lekker mee :D Ze mocht uiteraard weer niets van mama :P, die vervolgens ook nog haar ogen en neus schoon probeert te maken, wat niet fijn is, geeft haar ook nog neusspray en een of ander drankje, en dan wil ze ook haar luier verschonen, maar dat is ook al niet leuk, ik lig liever op mijn buik of ga zitten, pfffff, die is blij dat ze naar het kdv mag, heeft ze even rust :D

:* voor TAP, er ff doorheen zitten mag gewoon toch? En hier kan je het lekker kwijt!
Unlike those who hide the truth, i tell it like it is......
pi_114304546
Ik ben gewoon zoooooooooooo moe!! Ze gebruikt mij als levende speen want zodra ze dan naast me ligt met mn tiet in dr mond is ze alweer vertrokken. Ze drinkt nieteens. Maarja, madam blieft geen echte speen. Als ik in de buurt ben weigert ze ook de fles. Gelukkig weigert ze die niet als ik er niet ben.
Maargoed, ik wil gewoon slapen, en voor haar is het ook veel beter als ze gewoon lekker slaapt! Ik vind het zo zielig als ze huilt.
Vanochtend om 4.15 kwam ze weer, om 4.40 had ik haar weer naar bed gebracht en om 5.10 lag ze weer te huilen. Manlief is toen even wezen kijken en heeft haar laten liggen, toen was het huilen geblazen. Na 10 minuten heb ik haar er maar weer uitgehaald want ik wilde dat laatste half uurtje dat ik nog kon liggen, wel in stilte liggen.

Nouja, komt allemaal wel weer goed. Ik ben echt dol op m'n kind, en ik weet dat slapeloze nachten er bij horen, maar meeeen wat ben ik moe!
Tralalalaaa
  dinsdag 17 juli 2012 @ 08:06:28 #10
36072 Susie
Hatsjikiedeeeeeeee!
pi_114304582
Ik had dat zondag even, op de een of andere manier was de koek even op, deed alles mij zeer en waren mijn ogen loodzwaar.... Maar gisteren was het weer ok op de een of andere manier? En wat je zegt, het hoort er bij. Tenzij ze ergens anders last van heeft natuurlijk, dan is het een ander verhaal :*
  dinsdag 17 juli 2012 @ 08:16:04 #11
348178 NotTheSame
pi_114304672
Take_a_picture, een dikke knuf voor jou! Ik weet hoe het voelt.

Hier vannacht niet te klagen. 20-23, 0-3-7.30. Ik heb iig IETS geslapen!
pi_114304678
Nah, ze heeft hooguit last van de sprong en misschien van tandjes. Maar meer dan Dentinox erop doen kan ik niet echt. En ze lijkt niet onwijs last te hebben ofzo. En ze draait dus in haar slaap en draait soms door naar haar buik en schrikt daar dan wakker van.
Ik had haar vannacht helemaal vastgezet met rolletjes en een laken maar dat was helemaal geen succes.
Maargoed, ik voel me gewoon beroerd van vermoeidheid. Het gaat al een paar nachten zo en dat gaat op den duur opbreken. Ik heb het idee scheel te kijken van vermoeidheid hahaha.
Tralalalaaa
pi_114304692
TAP :* Wat balen die zware nachten. Mag je best even voor egoposten!

Hier gisteravond drama, meneer wilde niet slapen, drinken was maar even goed en dan weer BOOS, rondlopen was wel ok. Last van krampjes denk ik, hij had ook wat wateriger ontlasting dan normaal (maar geen koorts en nog voldoende plasluiers). Uiteindelijk viel hij om 22.45 in slaap (wakker geweest sinds 17 uur!) en sliep vervolgens tot 4.10 :D. Nou ja, dat is het dan wel waard!
Venus in pocketformaat
© loveli
  dinsdag 17 juli 2012 @ 09:02:23 #14
217224 Juud79
Ik zie rond in de wereld
pi_114305191
TAP, is het een idee om haar een keer zonder slaapzak en zonder instoppen in bed te leggen, dus gewoon met pyjama en evt sokjes en dan onder een dekentje. Als ze dan draait kan ze gemakkelijk weer terugdraaien.

Nachtlampje hebben we hier ook een tijd gehad, met inslapen vooral, totdat het buiten nog licht genoeg was als ze naar bed ging.

Tegenwoordig kan ik haar 's nachts in het donker weer terugleggen en gaat ze dan weer slapen.
Ik vertel wel altijd tegen haar dat het nog donker is en iedereen slaapt en dat mama haar weer in haar bedje terug gaat leggen en dat ze dan lekker nog even mag gaan slapen. Dan doe ik haar muziekje aan en zwaai ik, net als s' avonds en gaat ze slapen.
pi_114305240
TAP! :*
Wij hebben ze ook gehad, die fases! Het komt echt echt echt goed! Maar voor nu heb je daar geen zak aan! Slaap als je kan overdag even met haar mee, dat scheelde hier enorm! Hou je taai!
pi_114305815
Tap jammer dat mijn deetje niet heeft geholpen. Ik hoop dat je iets vind zodat jouw baby beter slaapt.

Nts misschien helpt het nachtlampje?

Juud ik ga jouw methode denk ikmookmeens uitproberen. Mijn uk ligt namelijk rustig als ik hem terugleg en het lampje aan is en zodra het lampje uit gaat, gaat hij mopperen.
Carpe Diem- Pluk de Dag
Life is unfair and then you die
Wat U niet wil dat u geschiedt doe dat ook een ander niet
pi_114306248
Wij hebben Ewan het droomschaap
http://www.babyxpert.nl/ewan-het-droomschaap.html

zitten 4 geluidjes op + een zacht lichtje. 3 geluidjes in combi met een hartslag en 1 muziekje (erg rustgevend)

overdag slaapt S niet zo graag alleen, maar we oefenen nu met het ledikant., en als ik dat ding even aan doe, dan vecht ze niet zo tegen de slaap en kan ze beter ontspannen. Ik ben er erg blij mee.

TAP
:* ego-posten is wel even goed als je je zo voelt! kun je even je ei kwijt

NTS
fijn dat je wat hebt kunnen slapen

gister naar de fysio geweest (na borstontsteking afgesproken eerst lichamelijk te herstellen) nu was mn duizeligheid een stuk minder en voelde me een stuk beter dus kan nu weer aan mn bekken enz werken.
Ze heeft mn toestand beoordeeld en ik moest mn werk laten weten hoe lang het herstel ongv gaat duren. Het gaat wel een paar maanden duren, volgens haar begin ik nu pas "echt" met herstel van de bevalling etc.
We gaan na een maand weer evalueren en ik ga de komende tijd 2x pw naar haar toe en als ze op vakantie gaat regelt ze iemand anders voor me.
Voelde gister wel goed om weer bezig te zijn met herstel :)!

-O- .. is alleen dat ik opnieuw bloed verlies heb & mega hoofdpijn. 1e menstru duurt dan nu ongv anderhalve week. bah
  dinsdag 17 juli 2012 @ 09:58:27 #18
159615 PureEvil
Everybody Lies.
pi_114306470
mogguh!

sanne nog gefeliciteerd met Elise! *O* *O* *O*

NTS, heeft ze misschien gewoon een hekel aan haar ledikantje?
Vroeg ik me net af...Gaat het overdag wel gewoon goed? in de box?

Cristelwas vanacht ook een paar keer wakker, fles gegeven om 1330 en 0700...(Gisterennacht was ze ook wakker, maar toen sliep ze weer verder toen ik haar de speen gaf..)
  dinsdag 17 juli 2012 @ 10:10:46 #19
348178 NotTheSame
pi_114306853
Nachtlampje valt te proberen, ik zal eens kijken naar een mooi lampje! Ik zag al een leuke maar natuurlijk gewoon weer veel te duur haha!

PureEvil,overdag gaat het redelijk. 3 slaapjes van ongeveer 1 uur. Ze kan ook rustig spelen in d'r bedje. En bij mijn ouders doet ze precies hetzelfde overigens... Hoe zou ik erachter kunnen komen of ze een hekel heeft aan d'r bedje?
pi_114306959
Dat is ook een leuk lampje NTS
Bij Ewan het droomschaap kun je eventueel de batterij enz er uithalen zodat het ook een gewoon knuffeltje kan zijn. Maar het kost wel wat inderdaad

S heeft een "hekel" aan de kinderwagen bak, ze zet grote ogen op en kijkt not amused :P ze gaat er ook echt niet in slapen. Maar dat is weer iets anders dan een ledikant natuurlijk
pi_114307254
Mijn moppie is echt precies zoals Draakje qua slaapjes :O :Z :*

Tap dikke :* voor jou!

Zoe wat rot dat je zo last hebt van je menstruatie!! ik heb al maanden de klachten maar dan zonder bloed! ook irritant -O-

Drukke 'Noukje :D :D

Phaidra doe eens je kleintje nog eens spammen :9
**human milk for human babies**
Be who you are and say what you feel, because those who mind don't matter and those who matter don't mind.
  dinsdag 17 juli 2012 @ 10:28:12 #22
159615 PureEvil
Everybody Lies.
pi_114307317
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 juli 2012 10:10 schreef NotTheSame het volgende:
Nachtlampje valt te proberen, ik zal eens kijken naar een mooi lampje! Ik zag al een leuke maar natuurlijk gewoon weer veel te duur haha!

PureEvil,overdag gaat het redelijk. 3 slaapjes van ongeveer 1 uur. Ze kan ook rustig spelen in d'r bedje. En bij mijn ouders doet ze precies hetzelfde overigens... Hoe zou ik erachter kunnen komen of ze een hekel heeft aan d'r bedje?
Matras op de grond leggen? of in een 1 persoons bed laten slapen?
pi_114307560
Gelukkig heeftdemijne gisteren goed geclustered en kwamdusnadevoedingvan 21.30/ 21.45 pas weer om 4uur.

PE hopelijk heb jij toch ook voldoende rust gekregen?

Zoe hoe doen jullie dat dan precies met Sin haar ledikant? De mijne wil overdag ook niet boven in haar wieg slapen. Inde middag ga ik zelf vaakook liggen of slapen en zelf also ik naast haar inbed lig, lukt het niet. Over een paar weken gaat hij wennen op het kdv, dus het zou wel fijn zijn als hij dan goed slaapt overdag en niet alleen maar in kinderwagen of draagdoek. Wij hadden ook ergens nog een doos vol knuffels waaronder een aantal met een muziekje erin. Maar die zijn nergens te bekennen.
Carpe Diem- Pluk de Dag
Life is unfair and then you die
Wat U niet wil dat u geschiedt doe dat ook een ander niet
pi_114307786
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 juli 2012 10:25 schreef bitterend het volgende:
Mijn moppie is echt precies zoals Draakje qua slaapjes :O :Z :*

Tap dikke :* voor jou!

Zoe wat rot dat je zo last hebt van je menstruatie!! ik heb al maanden de klachten maar dan zonder bloed! ook irritant -O-

Drukke 'Noukje :D :D

Phaidra doe eens je kleintje nog eens spammen :9
Haha, vooruit. Vers van de pers telefoon:

*weg*

Met een truitje van D. van Nirak & Faitz!

[ Bericht 3% gewijzigd door Phaidra op 17-07-2012 22:28:31 ]
Venus in pocketformaat
© loveli
  dinsdag 17 juli 2012 @ 10:49:30 #25
36072 Susie
Hatsjikiedeeeeeeee!
pi_114307930
Sinds Anouk naar het kdv gaat, is ze overdag thuis ook goed gaan slapen....er is dus nog hoop Tinuviel!

Oh, wat lief Phaidra! O+
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')