Wij hebben Ewan het droomschaap
http://www.babyxpert.nl/ewan-het-droomschaap.htmlzitten 4 geluidjes op + een zacht lichtje. 3 geluidjes in combi met een hartslag en 1 muziekje (erg rustgevend)
overdag slaapt S niet zo graag alleen, maar we oefenen nu met het ledikant., en als ik dat ding even aan doe, dan vecht ze niet zo tegen de slaap en kan ze beter ontspannen. Ik ben er erg blij mee.
TAP

ego-posten is wel even goed als je je zo voelt! kun je even je ei kwijt
NTS
fijn dat je wat hebt kunnen slapen
gister naar de fysio geweest (na borstontsteking afgesproken eerst lichamelijk te herstellen) nu was mn duizeligheid een stuk minder en voelde me een stuk beter dus kan nu weer aan mn bekken enz werken.
Ze heeft mn toestand beoordeeld en ik moest mn werk laten weten hoe lang het herstel ongv gaat duren. Het gaat wel een paar maanden duren, volgens haar begin ik nu pas "echt" met herstel van de bevalling etc.
We gaan na een maand weer evalueren en ik ga de komende tijd 2x pw naar haar toe en als ze op vakantie gaat regelt ze iemand anders voor me.
Voelde gister wel goed om weer bezig te zijn met herstel

!

.. is alleen dat ik opnieuw bloed verlies heb & mega hoofdpijn. 1e menstru duurt dan nu ongv anderhalve week. bah