Tijdje geleden nog Yvonne.quote:
Vaak zat zijn dat ook gewoon users.quote:
Zelfs Yv is gewoon een user hoor. Je moet je alleen gedragen, maar dat lijkt me niet meer dan normaal. Anders zou ik je ook gewoon de pleuris in wensen.quote:
wat een liefde weer..quote:Op maandag 16 juli 2012 22:49 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Vaak zat zijn dat ook gewoon users.
Oh nee wacht, altijd.
[..]
Zelfs Yv is gewoon een user hoor. Je moet je alleen gedragen, maar dat lijkt me niet meer dan normaal. Anders zou ik je ook gewoon de pleuris in wensen.
zeg ik van niet dan ?quote:Op maandag 16 juli 2012 22:49 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Vaak zat zijn dat ook gewoon users.
Oh nee wacht, altijd.
[..]
Zelfs Yv is gewoon een user hoor. Je moet je alleen gedragen, maar dat lijkt me niet meer dan normaal. Anders zou ik je ook gewoon de pleuris in wensen.
ik heb geen doel in mijn levenquote:
kun je dat eten ?quote:Op maandag 16 juli 2012 22:56 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Gelukkig maar, anders zou ik je zwakzinnig inschatten
Je weet toch: FOK! is een open inrichting...quote:Op maandag 16 juli 2012 22:56 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Gelukkig maar, anders zou ik je zwakzinnig inschatten
He wat? Oh shit, zit ik hier toch goedquote:Op maandag 16 juli 2012 22:57 schreef Tmaatje het volgende:
[..]
Je weet toch: FOK! is een open inrichting...
Terecht, ik fap er elke avond opquote:
Wat is deze.quote:Op maandag 16 juli 2012 22:49 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Haha,quote:Op maandag 16 juli 2012 23:40 schreef Oerbeer het volgende:
[..]
En wie ben jij dan met je grote smoel?
Dit is gewoon een hielen lik topic.quote:Op maandag 16 juli 2012 23:43 schreef Oerbeer het volgende:
[..]
Heb je het leuk in je eentje achter je computer ja?
Nee absoluut nietquote:Op maandag 16 juli 2012 23:46 schreef Oerbeer het volgende:
[..]
En jij wou er ook eentje natuurlijk. Ik snap de jaloezie.
quote:
Kom op kies dan een user die geen moderator is.quote:Op maandag 16 juli 2012 23:49 schreef Oerbeer het volgende:
[..]
Wat scheelt er dan aan? Slechte dag gehad?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |