Ja nou enquote:Op maandag 16 juli 2012 23:56 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Klopt ja, maar toen werd er al gezegd dat je een hoger bod niet meer gaat krijgen.
Ja maar hij moet wegquote:Op maandag 16 juli 2012 23:57 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Ja nou enOp deze manier hebben we toch ook veel aan hem gehad, en hij is nog steeds veel waard.
Van mij niet. Hij speelt goed, nuttig. Contract tot 2014. Begint wel beetje te dringen maar het is zeker geen ramp als hij blijftquote:
alleen gaat hij dit seizoen meer dan een miljoen verdienen dus hij ligt nogal zwaar op de begrotingquote:Op maandag 16 juli 2012 23:59 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Van mij niet. Hij speelt goed, nuttig. Contract tot 2014. Begint wel beetje te dringen maar het is zeker geen ramp als hij blijft
http://www.vi.nl/nieuws/2(...)opvolger-De-Jong.htmquote:Op maandag 16 juli 2012 23:40 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik lees al die geruchten over Matavz naar Twente. Waarvoor zou Narsingh dan gehaald zijn?
Ik vind hem niks op 10, liever in de spits. Dan gewoon Matavz verkopen, maar dat wil Toivonen helaas niet. Terwijl het perfect voor hem zou zijn, hij is de beste kopper van de selectiequote:Op maandag 16 juli 2012 23:59 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Van mij niet. Hij speelt goed, nuttig. Contract tot 2014. Begint wel beetje te dringen maar het is zeker geen ramp als hij blijft
Geld geld geld, een miljoen is nog best te betalen, we moeten gewoon kampioen wordenquote:Op maandag 16 juli 2012 23:59 schreef rubbereend het volgende:
[..]
alleen gaat hij dit seizoen meer dan een miljoen verdienen dus hij ligt nogal zwaar op de begroting
Ik vind hem niks in de spits. Liever op 10..quote:Op dinsdag 17 juli 2012 00:00 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ik vind hem niks op 10, liever in de spits. Dan gewoon Matavz verkopen, maar dat wil Toivonen helaas niet. Terwijl het perfect voor hem zou zijn, hij is de beste kopper van de selectie
Jammer voor hem, hij was erg goed bezig daar. Scoorde ruim 1 op 1 de laatste wedstrijden.quote:Koevermans scheurt kruisband
Dan heb je vast een druppel op die gloeiende plaat dat begrotingstekort heetquote:Op dinsdag 17 juli 2012 08:06 schreef Hoppahoppa het volgende:
Hahahaha. Waar is HMF nou met zijn gezever? PSV krijgt dus gewoon de volle 1,6 voor de Amrarat transfer....
Dat ging jullie de laatste jaren ook zo goed afquote:Op dinsdag 17 juli 2012 00:02 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Geld geld geld, een miljoen is nog best te betalen, we moeten gewoon kampioen worden![]()
Allemaal mooie verhaaltjes hier idd.quote:Op dinsdag 17 juli 2012 08:28 schreef Devv het volgende:
[..]
Dat ging jullie de laatste jaren ook zo goed af.
Jaloers op onze selectie? Ook supporter van een club die het moet doen met net niet talentjes uit de eigen opleiding?quote:Op dinsdag 17 juli 2012 08:14 schreef Tarado het volgende:
[..]
Dan heb je vast een druppel op die gloeiende plaat dat begrotingstekort heet
quote:Op dinsdag 17 juli 2012 08:33 schreef Hoppahoppa het volgende:
[..]
Jaloers op onze selectie? Ook supporter van een club die het moet doen met net niet talentjes uit de eigen opleiding?
quote:Op dinsdag 17 juli 2012 08:33 schreef Hoppahoppa het volgende:
[..]
Jaloers op onze selectie? Ook supporter van een club die het moet doen met net niet talentjes uit de eigen opleiding?
Wij worden tenminste twee keer op rij landskampioen met een matig elftal terwijl jullie maar met geld blijven smijten. En kijk wat het jullie tot nu toe gebracht heeft, Europa Leaguequote:Op dinsdag 17 juli 2012 08:33 schreef Hoppahoppa het volgende:
[..]
Geniet er maar van, de komende maanden. De volgende 4 jaar zijn wij weer aan de beurt.quote:Op dinsdag 17 juli 2012 08:36 schreef Tarado het volgende:
[..]Voorlopig ligt de druk bij jullie, wij zijn kampioen
Dit dus. Met z'n 'geeltje' opgehemel.quote:Op dinsdag 17 juli 2012 08:06 schreef Hoppahoppa het volgende:
Hahahaha. Waar is HMF nou met zijn gezever? PSV krijgt dus gewoon de volle 1,6 voor de Amrarat transfer....
Ik dacht al dat je er geen kijk op hebtquote:Op dinsdag 17 juli 2012 08:40 schreef Hoppahoppa het volgende:
[..]
Geniet er maar van, de komende maanden. De volgende 4 jaar zijn wij weer aan de beurt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |