Mooi legendarisch festival. Jammer dat het dit jaar niet doorgaat. Was altijd leuk op TV.quote:Op maandag 16 juli 2012 15:01 schreef indiaantje89 het volgende:
Ik probeer er bij te zijn bij dit enorm festival. Na alle goede verhalen die ik over dit festival heb gehoord wil ik het eens zelf meemaken!
Gerucht gaat al dat The Rolling Stones een van de headliners gaat worden!
Jep zondag ochtend inderdaad, paar maanden geleden foto geupload. Anders mag je al niet eens meedingen voor die kaarten. zondag inderdaad kaarten weten te bemachtigen!quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 10:48 schreef AgeEll het volgende:
Leuk dat je kaarten hebt. Had je je gewoon ingeschreven/geregistreerd en toen was het gelukt?
Ik ga niet, maar het trekt toch. Zo'n festival waar alle festivals bij verbleken. Interessant om te volgen.
Gogo Radiohead pls.quote:In regards to an appearance at Glastonbury, Yorke quickly answered, “No… [the band] won’t have got our shit together by then,” though Godrich and Waronker quickly added, “Are you sure?” “Maybe?” Yorke did, however, insinuate a possible Radiohead performance, noting that “parts” of Atoms For Peace would be performing.
Dit wordt de derde keer voor mij, bij de laatste twee edities was ik er ookquote:Op donderdag 28 maart 2013 16:50 schreef indiaantje89 het volgende:
F_JD ga je ook met het vliegtuig? Heb je al eerdere ervaring met Glasto?
Gaat mijn eerste keer worden, kijk er best naar uit!
Rock onquote:Op woensdag 27 maart 2013 20:14 schreef Felixa het volgende:
Goeie genade! Ze hebben gewoon de popencyclopedie overgetypt!
Ik wist niet wat ik zagquote:
Net begonnen. Wat een helden festivalquote:Op vrijdag 28 juni 2013 19:53 schreef Herpderphawk het volgende:
Vanavond maar even de TV op de BBC dus
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |