Wacht even, je hebt net gevlamd in de sportschool en van alle dingen die je kan eten neem je boterkoek??quote:
nee, ik neem geen boterkoekquote:Op maandag 16 juli 2012 14:52 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Wacht even, je hebt net gevlamd in de sportschool en van alle dingen die je kan eten neem je boterkoek??
HAd je net zo goed niet kunnen gaan sporten en een appel eten
oh okee, ik dacht alquote:Op maandag 16 juli 2012 14:53 schreef Mirjam het volgende:
[..]
nee, ik neem geen boterkoek
maar ik zag het lamgskomen
Dico heeft boterkoek.quote:Op maandag 16 juli 2012 14:52 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Wacht even, je hebt net gevlamd in de sportschool en van alle dingen die je kan eten neem je boterkoek??
Die lelijke bruine zeker? Ik heb er spijt van dat ik ze heb mehehequote:Op maandag 16 juli 2012 14:53 schreef PriemGirl het volgende:
Ik mis nog steeds 3 lakjes om the hunger games collectie straks compleet te maken. Mijn handen jeuken jongeuh
gezeik over eten de laatste tijd ja?quote:Op maandag 16 juli 2012 14:54 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Dico heeft boterkoek.
En ookal gaat mir de hele dag sporten en zich daarna vol eten aan 20 bigmacs, boeiend? Dat gezeik over eten de laatste tijd
Ik had de boterkoek, nog van m'n verjaardagquote:Op maandag 16 juli 2012 14:52 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ja elke x als iemand iets post over eten een typische reactie. Kan even geen voorbeeld bedenkenquote:Op maandag 16 juli 2012 14:55 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
gezeik over eten de laatste tijd ja?
Maar idd, kon ook alleen maar Dicootje zijn![]()
Ja want ik blijf de vreetbeer natuurlijkquote:Op maandag 16 juli 2012 14:55 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
gezeik over eten de laatste tijd ja?
Maar idd, kon ook alleen maar Dicootje zijn![]()
Enige typische reactie die ik hier ken is OMNOMNOMNOMNOMquote:Op maandag 16 juli 2012 14:56 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ja elke x als iemand iets post over eten een typische reactie. Kan even geen voorbeeld bedenken
quote:Op maandag 16 juli 2012 14:54 schreef Mirjam het volgende:
[..]
JA WEET IK NIET DAT VRAAG IK JONGE, IEDEREEN ZIT OVER TD TE PRATON
EAT ALL THE FOODquote:Op maandag 16 juli 2012 14:56 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Enige typische reactie die ik hier ken is OMNOMNOMNOMNOM
oh nee hoor, da's alleen in een bepaalde context zo. Bijvoorbeeld als mensen eerst een paar keer roepen dat ze af willen vallen en dan posten dat ze drie zakken chips wegbunkeren.quote:Op maandag 16 juli 2012 14:56 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ja elke x als iemand iets post over eten een typische reactie. Kan even geen voorbeeld bedenken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |