SPOILER: kijken op eigen risicoOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Deze man.quote:Op maandag 16 juli 2012 11:03 schreef Kutstudent het volgende:
Krokobil uit je speakers en 15 jarige chicks schuren, want zo rollen we, bitch.![]()
Jammer dat bovenstaande ook echt is gebeurd zaterdag.![]()
Krijg toch de battakanker man.quote:Op maandag 16 juli 2012 14:40 schreef Bozz187 het volgende:
Ach weetje, krijg toch lekker de vinkentering met je bloedkop.
afgenaaid tuinhek
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 16 juli 2012 14:42 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
Krijg toch de battakanker man.niet schelden met kanker!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
me oma is daar aan dood gegaan, toen ze van de trap kankerde
Zie je wel.quote:Op maandag 16 juli 2012 15:00 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Gefeliciteerd Sold met Narsingh. Had hem graag bij Ajax gezien maar niet voor zoveel geld xoxo
Als Ajax hem meer salaris had geboden had hij nu bij Ajax gespeeld. Maar in het nieuwe beleid van Ajax staat dat de salarispost omlaag moet hij wou ook voor iets minder bij Ajax spelen maar dan wou Raiola een hele lagen transferclausule.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Lekker ouwe wat voor studie ga je doen?quote:Op maandag 16 juli 2012 15:23 schreef Fsmxi het volgende:
Introweek studenten Groningen, na een flinke tijd niks te hebben gedaan in feite ga ik dit jaar er weer tegenaan
quote:Op maandag 16 juli 2012 15:23 schreef Fsmxi het volgende:
Introweek studenten Groningen, na een flinke tijd niks te hebben gedaan in feite ga ik dit jaar er weer tegenaan
Ik denk rpgkunde.quote:Op maandag 16 juli 2012 15:26 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Lekker ouwe wat voor studie ga je doen?
Dat is toch min of meer toegepaste rpgkunde?quote:Op maandag 16 juli 2012 15:32 schreef Fsmxi het volgende:
[..]
Helaasch neen, het wordt den eeuwenoude kunst der fysica
Shhhquote:Op maandag 16 juli 2012 15:34 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
Dat is toch min of meer toegepaste rpgkunde?
Dankje.quote:Op maandag 16 juli 2012 15:00 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Gefeliciteerd Sold met Narsingh. Had hem graag bij Ajax gezien maar niet voor zoveel geld xoxo
U so funny. PSV begint op het Ajax onder Jol te lijken 10 aanvallers kopen voor 3 posities en uiteindelijk is iedereen ontevreden.quote:
Ik hoop dat Linssen ook nog komt.quote:Op maandag 16 juli 2012 15:51 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
U so funny. PSV begint op het Ajax onder Jol te lijken 10 aanvallers kopen voor 3 posities en uiteindelijk is iedereen ontevreden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |