Ik wou ook even kijken dus net toen ik de livestream aanzetten kreeg ik gelijk een spoiler dus ik sla de rest maar gelijk over.quote:
Het is ook wel ECHT een Brits feestjequote:Op woensdag 18 juli 2012 18:45 schreef Feanatieke het volgende:
Livestream:
http://www.youtube.com/user/Warnerbrosholland/TDKRlivestream
Ziekte!
Ik slaap morgen uit tot 14:30. Dan ga ik halfuurtje later rustig ontbijten. Omstreeks 18:30 middageten en rond 21:30 avondeten. Naar de marathon neem ik naast energiedrank ook gezond eten mee (Goedemorgen, broodjes). Als je alleen gaat snacken en snoepen dan ben je zo kotsmisselijk en dat is niet fijn in combinatie met weinig slaap. Gewoon goed eten en drinken, tijdens de pauzes water in je gezicht gooien en buiten een luchtje scheppen, genoeg dextrotabletten slikken. Dan komt het helemaal goed en geniet je van alle drie de films, in plaats van om na twee films in slaap te vallen.quote:Op woensdag 18 juli 2012 19:19 schreef andre347 het volgende:
Mensen hier ooit een marathon gedaan? Nog tips mbt eten en slapen? Uitgaan slapen of juist eerder van bed en van te voren gaan slapen?
Ooit een sneakmarathon gedaan van vier films en bij de laatste film was de helft van de zaal al naar huis, van de rest sliep de helftquote:Op woensdag 18 juli 2012 19:19 schreef andre347 het volgende:
Mensen hier ooit een marathon gedaan? Nog tips mbt eten en slapen? Uitgaan slapen of juist eerder van bed en van te voren gaan slapen?
quote:
subtielquote:Op woensdag 18 juli 2012 20:17 schreef Feanatieke het volgende:
http://www.pathe.nl/film/7114/the-dark-knight-rises
Let eens op de kijkwijze! Hoe geniaal! (via MovieMeter)
ah zoquote:Op woensdag 18 juli 2012 20:28 schreef Feanatieke het volgende:
Livestream begint nu weer opnieuw, dus het is niet meer live.
Grote spoilers? Ik kan me wel een paar dingen voor de geest halen waarvan ik blij ben dat ik ze van tevoren niet wist.quote:
quote:Op woensdag 18 juli 2012 21:55 schreef Breuls het volgende:
[..]
Grote spoilers? Ik kan me wel een paar dingen voor de geest halen waarvan ik blij ben dat ik ze van tevoren niet wist.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De enige echte.
quote:Op woensdag 18 juli 2012 22:08 schreef Rnie het volgende:
[..]Oh, maar afhankelijk van wat je precies gehoord hebt is dat geen (echte) verhaalspoiler.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
Letterlijk zeker? Qua hand?quote:Op woensdag 18 juli 2012 22:12 schreef wolfrolf het volgende:
Ik heb vandaag, in een niet nader te noemen bioscoop, mijn hand op de harde schijf gelegd waar TDKR op staat!!!
Ik durfde geen foto te nemen
quote:Op woensdag 18 juli 2012 22:12 schreef Breuls het volgende:
[..]
Oh, maar afhankelijk van wat je precies gehoord hebt is dat geen (echte) verhaalspoiler.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De enige echte.
Dat geeft niet, dan druk ik wel een plaatje van internet in de cd-hoes. Waar heb je de nzb staan?quote:Op woensdag 18 juli 2012 22:12 schreef wolfrolf het volgende:
Ik heb vandaag, in een niet nader te noemen bioscoop, mijn hand op de harde schijf gelegd waar TDKR op staat!!!
Ik durfde geen foto te nemen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |