Nu ben ik helemaal benieuwd!quote:Op dinsdag 17 juli 2012 17:07 schreef Breuls het volgende:
Als je een Batman-fan bent, plus een fan van deze filmserie, hou je dan maar vast. Kans is groot dat je compleet mentaal gesloopt de zaal uit komt.
Want ik was nog niet hyped genoeg? Deze film kan onderhand alleen nog maar tegenvallen onderhand!quote:Op dinsdag 17 juli 2012 17:07 schreef Breuls het volgende:
Als je een Batman-fan bent, plus een fan van deze filmserie, hou je dan maar vast. Kans is groot dat je compleet mentaal gesloopt de zaal uit komt.
gezien dan??quote:Op dinsdag 17 juli 2012 17:10 schreef Breuls het volgende:
Ja, absoluut. De film doet wat met je, en dat vind ik altijd gaaf, zeker als het er echt toe doet.
Ik kan niet meer wachten ..quote:Op dinsdag 17 juli 2012 17:07 schreef Breuls het volgende:
Internetgame: www.thefirerises.comquote:Op dinsdag 17 juli 2012 18:29 schreef Tim86 het volgende:
Hoe zat het nou met die videogame die er zou komen over Bane ofzo?
Dat wordt nog watquote:Op dinsdag 17 juli 2012 17:07 schreef Breuls het volgende:
Persscreening, voor de FOK!review.quote:
Het is een lange film, met een groot verhaal, veel tie-ins met de vorige films, veel mooie momenten en comic-hints en een meeslepend einde.quote:en op welk vlak mentaal gesloopt?
Wordt de Joker ook genoemd in TDKR?quote:Op dinsdag 17 juli 2012 18:50 schreef Breuls het volgende:
[..]
Persscreening, voor de FOK!review.
[..]
Het is een lange film, met een groot verhaal, veel tie-ins met de vorige films, veel mooie momenten en comic-hints en een meeslepend einde.
Volledige review kun je donderdag lezen.
haha ja dusquote:Op dinsdag 17 juli 2012 19:56 schreef Breuls het volgende:
Wil je daar niet liever achter komen door naar de film te kijken?
Is dat trouwens iets waarop je hoopt? En waarom?
Aangezien er in TDKR op vorige films wordt teruggekeken dacht ik, laat ik het vragen.quote:Op dinsdag 17 juli 2012 19:56 schreef Breuls het volgende:
Wil je daar niet liever achter komen door naar de film te kijken?
Is dat trouwens iets waarop je hoopt? En waarom?
Ik denk eerder dat de film te vol is, en de lengte dat reflecteert, als ik de kritiek zo lees.quote:Op dinsdag 17 juli 2012 19:59 schreef Daskaar het volgende:
nee joker wordt niet genoemd, dat had nolan al duidelijk gemaakt in interviews
Maar breuls, kan je je een beetje vinden in de kritiek die de film krijgt? Is het te lang bijv?
Halverwege de film dacht ik "ojee, als-ie maar niet te snel afgelopen is".quote:Op dinsdag 17 juli 2012 19:59 schreef Daskaar het volgende:
nee joker wordt niet genoemd, dat had nolan al duidelijk gemaakt in interviews
Maar breuls, kan je je een beetje vinden in de kritiek die de film krijgt? Is het te lang bijv?
en mag ik je aanraken?
Of het een goede film is, en niet alleen een goed deel drie.quote:Op dinsdag 17 juli 2012 20:07 schreef Breuls het volgende:
[..]
Halverwege de film dacht ik "ojee, als-ie maar niet te snel afgelopen is".
Maar nu ik jullie toch aan de lijn heb; ik ga niks spoilen, maar wat hopen jullie te leren van de review zometeen?
Dat vind ik dus interessant aan je vraag: jij vindt het logisch dat-ie wordt genoemd. Waarom? Deze film gaat toch niet over the Joker?quote:Op dinsdag 17 juli 2012 20:01 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Aangezien er in TDKR op vorige films wordt teruggekeken dacht ik, laat ik het vragen.
^^ Hopen is een groot woord, maar het lijkt me niet meer dan logisch.
In Nolan we trust, reviews heb ik niet nodig. Wat ik wel wil weten is. Zitten er vette sneeuw scenes in? ^^quote:Op dinsdag 17 juli 2012 20:07 schreef Breuls het volgende:
[..]
Halverwege de film dacht ik "ojee, als-ie maar niet te snel afgelopen is".
Maar nu ik jullie toch aan de lijn heb; ik ga niks spoilen, maar wat hopen jullie te leren van de review zometeen?
Da's een interessant verschil; je bedoelt of-ie ook goed is als je 'm niet als onderdeel van een groter plaatje ziet?quote:Op dinsdag 17 juli 2012 20:10 schreef DragonFodder het volgende:
[..]
Of het een goede film is, en niet alleen een goed deel drie.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |