Nu ben ik helemaal benieuwd!quote:Op dinsdag 17 juli 2012 17:07 schreef Breuls het volgende:
Als je een Batman-fan bent, plus een fan van deze filmserie, hou je dan maar vast. Kans is groot dat je compleet mentaal gesloopt de zaal uit komt.
Want ik was nog niet hyped genoeg? Deze film kan onderhand alleen nog maar tegenvallen onderhand!quote:Op dinsdag 17 juli 2012 17:07 schreef Breuls het volgende:
Als je een Batman-fan bent, plus een fan van deze filmserie, hou je dan maar vast. Kans is groot dat je compleet mentaal gesloopt de zaal uit komt.
gezien dan??quote:Op dinsdag 17 juli 2012 17:10 schreef Breuls het volgende:
Ja, absoluut. De film doet wat met je, en dat vind ik altijd gaaf, zeker als het er echt toe doet.
Ik kan niet meer wachten ..quote:Op dinsdag 17 juli 2012 17:07 schreef Breuls het volgende:
Internetgame: www.thefirerises.comquote:Op dinsdag 17 juli 2012 18:29 schreef Tim86 het volgende:
Hoe zat het nou met die videogame die er zou komen over Bane ofzo?
Dat wordt nog watquote:Op dinsdag 17 juli 2012 17:07 schreef Breuls het volgende:
Persscreening, voor de FOK!review.quote:
Het is een lange film, met een groot verhaal, veel tie-ins met de vorige films, veel mooie momenten en comic-hints en een meeslepend einde.quote:en op welk vlak mentaal gesloopt?
Wordt de Joker ook genoemd in TDKR?quote:Op dinsdag 17 juli 2012 18:50 schreef Breuls het volgende:
[..]
Persscreening, voor de FOK!review.
[..]
Het is een lange film, met een groot verhaal, veel tie-ins met de vorige films, veel mooie momenten en comic-hints en een meeslepend einde.
Volledige review kun je donderdag lezen.
haha ja dusquote:Op dinsdag 17 juli 2012 19:56 schreef Breuls het volgende:
Wil je daar niet liever achter komen door naar de film te kijken?
Is dat trouwens iets waarop je hoopt? En waarom?
Aangezien er in TDKR op vorige films wordt teruggekeken dacht ik, laat ik het vragen.quote:Op dinsdag 17 juli 2012 19:56 schreef Breuls het volgende:
Wil je daar niet liever achter komen door naar de film te kijken?
Is dat trouwens iets waarop je hoopt? En waarom?
Ik denk eerder dat de film te vol is, en de lengte dat reflecteert, als ik de kritiek zo lees.quote:Op dinsdag 17 juli 2012 19:59 schreef Daskaar het volgende:
nee joker wordt niet genoemd, dat had nolan al duidelijk gemaakt in interviews
Maar breuls, kan je je een beetje vinden in de kritiek die de film krijgt? Is het te lang bijv?
Halverwege de film dacht ik "ojee, als-ie maar niet te snel afgelopen is".quote:Op dinsdag 17 juli 2012 19:59 schreef Daskaar het volgende:
nee joker wordt niet genoemd, dat had nolan al duidelijk gemaakt in interviews
Maar breuls, kan je je een beetje vinden in de kritiek die de film krijgt? Is het te lang bijv?
en mag ik je aanraken?
Of het een goede film is, en niet alleen een goed deel drie.quote:Op dinsdag 17 juli 2012 20:07 schreef Breuls het volgende:
[..]
Halverwege de film dacht ik "ojee, als-ie maar niet te snel afgelopen is".
Maar nu ik jullie toch aan de lijn heb; ik ga niks spoilen, maar wat hopen jullie te leren van de review zometeen?
Dat vind ik dus interessant aan je vraag: jij vindt het logisch dat-ie wordt genoemd. Waarom? Deze film gaat toch niet over the Joker?quote:Op dinsdag 17 juli 2012 20:01 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Aangezien er in TDKR op vorige films wordt teruggekeken dacht ik, laat ik het vragen.
^^ Hopen is een groot woord, maar het lijkt me niet meer dan logisch.
In Nolan we trust, reviews heb ik niet nodig. Wat ik wel wil weten is. Zitten er vette sneeuw scenes in? ^^quote:Op dinsdag 17 juli 2012 20:07 schreef Breuls het volgende:
[..]
Halverwege de film dacht ik "ojee, als-ie maar niet te snel afgelopen is".
Maar nu ik jullie toch aan de lijn heb; ik ga niks spoilen, maar wat hopen jullie te leren van de review zometeen?
Da's een interessant verschil; je bedoelt of-ie ook goed is als je 'm niet als onderdeel van een groter plaatje ziet?quote:Op dinsdag 17 juli 2012 20:10 schreef DragonFodder het volgende:
[..]
Of het een goede film is, en niet alleen een goed deel drie.
Er zitten scènes met sneeuw in.quote:Op dinsdag 17 juli 2012 20:11 schreef Zipportal het volgende:
[..]
In Nolan we trust, reviews heb ik niet nodig. Wat ik wel wil weten is. Zitten er vette sneeuw scenes in? ^^
Ook op grote schaal? Of beperkt zich dit tot wat we gezien hebben in de trailers, veel in straten/gangetjes gangetje.quote:
Precies. Ik heb het idee dat de film steeds vooral gelegd wordt tegen de lat van m.n. The Dark Knight. Daar ontkom je natuurlijk niet aan, maar een goede film kan ook op eigen benen staan.quote:Op dinsdag 17 juli 2012 20:11 schreef Breuls het volgende:
[..]
Da's een interessant verschil; je bedoelt of-ie ook goed is als je 'm niet als onderdeel van een groter plaatje ziet?
Dude, come on. Dit is niet The Abominable Snowman Rises. Who cares hoeveel sneeuw er is.quote:Op dinsdag 17 juli 2012 20:13 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Ook op grote schaal? Of beperkt zich dit tot wat we gezien hebben in de trailers, veel in straten/gangetjes gangetje.
Ja, dat kan ik me voorstellen. Het is zelfs nog erger; het is niet alleen een vervolgfilm, maar ook een comicverfilming en een film van iemand die veel goeds op zijn naam heeft staan. TDKR zal vergelijkingen krijgen met de eerdere films én de comics én moeten voldoen aan het Nolan-kwaliteitsstempel.quote:Op dinsdag 17 juli 2012 20:14 schreef DragonFodder het volgende:
[..]
Precies. Ik heb het idee dat de film steeds vooral gelegd wordt tegen de lat van m.n. The Dark Knight. Daar ontkom je natuurlijk niet aan, maar een goede film kan ook op eigen benen staan.
Bovendien heb ik het idee dat veel reviews vooral tegen de hoge verwachtingen aangelegd worden, niet tegen de kwaliteit van de film op zich.
Vergelijking is een brede term, maar ik snap je punt. En je hebt gelijk.quote:En in godsnaam, geen vergelijking met The Avengers. Dat is zo'n compleet ander soort film.
Gek genoeg niet. Maar dan nog; ik heb nog geen enkel detail genoemd.quote:
Sneeuw in IMAX resolutie. ^^ Gotham bedekt in sneeuw lekker sfeervol.quote:Op dinsdag 17 juli 2012 20:19 schreef Breuls het volgende:
[..]
Dude, come on. Dit is niet The Abominable Snowman Rises. Who cares hoeveel sneeuw er is.
Als ik iets verklaar over de sneeuw geef ik iets weg, en dat wil ik niet doen.
Is het niet juist geforceerd om 'm wél te noemen? Als hij niets te maken heeft met dit verhaal, is een vermelding juist een nutteloze toevoeging, zou je kunnen denken.quote:Op dinsdag 17 juli 2012 20:20 schreef Daskaar het volgende:
we willen allemaal dat the joker genoemd wordt omdat hij zo indrukwekkend was en vanwege de dood van ledger, maar ook om te weten of hij een indruk heeft achtergelaten op Bats, dat deel twee niet los staat van drie, t zou kunnen dat het zelfs haast geforceerd is als ze hem niet noemen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.We privileged few, who won the lottery of birth against all odds, how dare we whine at our inevitable return to that prior state from which the vast majority have never stirred?
quote:Op dinsdag 17 juli 2012 20:28 schreef DragonFodder het volgende:
Ik zit te broeden op een theorietje over het verhaal. Misschien al uitgebreid besproken en ben ik spuit 11, maar ik post hem ff in spoilertags:Dat zou pas echt EPIC zijnSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
" If I knew I couldn't win races, I would have stayed in the States."
haha knipoog right back atcha!quote:Op dinsdag 17 juli 2012 20:27 schreef Breuls het volgende:
[..]
Is het niet juist geforceerd om 'm wél te noemen? Als hij niets te maken heeft met dit verhaal, is een vermelding juist een nutteloze toevoeging, zou je kunnen denken.
Aan de andere kant, het is een comicfilm. Daar zitten soms knipoogjes van slechts één woord in naar een film, comic of personage.
Grotendeels wel. Ik was bang dat zijn stem niet zozeer onverstaanbaar, maar irritant zou zijn; da's niet het geval.quote:Op dinsdag 17 juli 2012 20:32 schreef Zipportal het volgende:
@Breuls. Wat vindt je eigenlijk van de stem van Bane? Is dat allemaal goed verstaanbaar?
Bedankt. Maar het is niet zo met de 3 eerste trailers, dat ze alle 3 anders klinken in de film zelf?quote:Op dinsdag 17 juli 2012 20:33 schreef Breuls het volgende:
[..]
Grotendeels wel. Ik was bang dat zijn stem niet zozeer onverstaanbaar, maar irritant zou zijn; da's niet het geval.
-edit- En eigenlijk moet ik zelfs op dit soort vragen geen antwoord geven.
quote:Op dinsdag 17 juli 2012 20:28 schreef DragonFodder het volgende:
Ik zit te broeden op een theorietje over het verhaal. Misschien al uitgebreid besproken en ben ik spuit 11, maar ik post hem ff in spoilertags:Toen die beelden voor het eerst verschenen in een trailer, werd dat inderdaad geopperd als mogelijke verhaallijn.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
DaarentegenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Dit? Dit zijn mijn oorlogswonden, heb jarenlang oorlog gevoerd met mezelf, maar ik heb gewonnen!"
quote:Op dinsdag 17 juli 2012 20:41 schreef Tanin het volgende:
[..]
Toen die beelden voor het eerst verschenen in een trailer, werd dat inderdaad geopperd als mogelijke verhaallijn.
DaarentegenTja, da's ook weer zo. Al sluit het een het ander niet uit n'tuurlijkSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
We privileged few, who won the lottery of birth against all odds, how dare we whine at our inevitable return to that prior state from which the vast majority have never stirred?
Nee, daarom zeg ik "das dan niet de enigste keer"quote:Op dinsdag 17 juli 2012 20:47 schreef DragonFodder het volgende:
[..]
Tja, da's ook weer zo. Al sluit het een het ander niet uit n'tuurlijk
Ja, of niet natuurlijk.quote:Op dinsdag 17 juli 2012 20:52 schreef Tanin het volgende:
[..]
Nee, daarom zeg ik "das dan niet de enigste keer"
Lijkt we echt kapot grappig om nu als Breuls zo'n discussie te volgen
"ze zitten er zoooooooooooo naast"
Ja, nog complimenten voor die special! Puik werk!quote:Op dinsdag 17 juli 2012 20:59 schreef Breuls het volgende:
[..]
Ja, of niet natuurlijk.
Maar inderdaad, het is amusant. Ik heb natuurlijk ook die vooruitblik geschreven over de film en wat ik denk dat er uit de comics meegenomen kan zijn, en het is ook leuk dat terug te lezen, wetende wat ik fout had, en wat niet.
Op het eerste oog wel ja, als ik zie hoe ze tot stand gekomen zijn lijkt het niet zo heel vreemd.quote:Op dinsdag 17 juli 2012 20:53 schreef Jivis het volgende:
De 86% rating op Rotten Tomatoes en de 85 op Metacritic vallen me best wel tegen eerlijk gezegd.
En dat ook natuurlijkquote:Op dinsdag 17 juli 2012 21:00 schreef DragonFodder het volgende:
[..]
Ja, nog complimenten voor die special! Puik werk!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |